Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Thinner, discussier er hier over!

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Plaats reactie
Gebruikersavatar
deusjevo
Forumgebruiker
Berichten: 253
Lid geworden op: 25 jan 2008 12:26
1e Panda-achtige: Fiat Panda Emotion - 2010
2e Panda-achtige: Citroen Dyane - 1968
3e Panda-achtige: Range Rover Classic - 1972
4e Panda-achtige: MINI Cooper Clubman gezinsbarrel - 2016
Has thanked: 14 times
Been thanked: 2 times

Thinner, discussier er hier over!

Bericht door deusjevo »

Opmerking moderator

Nav;
sjirafje schreef: 16 jul 2022 11:43

Opmerking moderator

Nu is er wel genoeg gesproken over thinner. De volgende die over thinner wil discussiëren mag daar een eigen topic voor maken. (y)
Hier verder graag :yes:
Poging2 schreef: 16 jul 2022 10:30 Ik ben bekend met de juiste middelen, methodes en nogmaals: je hebt gelijk dat die ook allen beter zijn.

Alleen mijn persoonlijke ervaring met Thinner is goed, ik heb denk ik 10 auto's van reclame ontdaan met gebruik van Thinner en dit heeft bij geen enkele auto tot schade of latere problemen geleid. Daarom ga ik zelf niet (naar mijn mening) onnodig geld uitgeven aan spulletjes die ik nu 1x een uurtje nodig heb en daarna jaren in de schuur in de weg heb liggen.

Ik wilde graag met mijn "projectje" beginnen, had de tijd en lekker weer erbij en het resultaat is naar mijn mening fantastisch goed gelukt.

Ik zeg ook nergens dat Thinner een goede manier is die gebruikt moet worden. Ik heb alleen gezegd dat ik het gebruikt heb en dat ik het persoonlijk zelf geen probleem vind.
Dan heb je bij die 10x echt mazzel gehad.

Thinner is echt *piep* en nog giftig ook, het belandt direct in je bloedbaan.
Beroepsmatig gebruik is al verboden, lekker vermijden als het kan dus.
Fiat Panda Emotion 2010
Fiat Ducato Buscamper 2013
Citroën Dyane 1968
MINI Clubman 2016

Gebruikersavatar
Erik 319
Moderator
Berichten: 3513
Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
1e Panda-achtige: 319 twinair 65
2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
Locatie: Almere
Has thanked: 21 times
Been thanked: 38 times

Re: Thinner, discussier er hier over!

Bericht door Erik 319 »

Prima spul. Ik maak er mijn handen altijd mee schoon na het verven.

Plakstikkers haal ik er af met een verfafbrander op gepaste afstand.
Lijmresten kun je met stickerverwijderaar wegkrijgen of idd..... thinner.
312=500 319=Panda.

Gebruikersavatar
Poging2
Forumgebruiker
Berichten: 237
Lid geworden op: 21 mei 2022 16:22
1e Panda-achtige: 169 2010 1 2 Emotion
Has thanked: 100 times
Been thanked: 32 times

Re: Thinner, discussier er hier over!

Bericht door Poging2 »

Oei, ik geloof dat ik een enorm gevoelige snaar bij een aantal mensen geraakt heb, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling :(

Of je nou Thinner, Terpetine, Stickerverwijderaar, aceton of wat dan ook gebruikt, al die goedjes hebben gemeen dat ze bedoeld zijn om iets op te lossen (letterlijk en figuurlijk :) ). Dus wat dat betreft wil je geen van allen op je lak gebruiken.

Ik heb het gevoel dat mijn eerdere berichten anders opgevat worden dan ik ze bedoeld heb. Ik heb slechts mijn eigen ervaringen en eigen mening willen delen. Ik heb deze niet willen wegzetten als feitelijk correct of als aanrader voor anderen. Het is slechts de manier die ik gebruikt heb en de ervaring die ik er zelf mee opgedaan heb. Niet meer en niet minder.

Het lijkt mij dan ook weinig zinvol om de discussie uit het andere topic nogmaals te voeren, en dit lijkt mij ook niet nodig. Mijn excuses aan iedereen die mijn eerdere berichten verkeerd opgevat hebben en ik hoop dat we gewoon gezellig met elkaar verder kunnen gaan. Ik zal in het vervolg nog beter mijn best doen om mijn gedachten wat beter te communiceren.

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”