trillingen tussen de 55-75km/h
Moderators: michiel van g., Niels9966
-
- Clublid
- 1e Panda-achtige: 34 1984 - niet meer in bezit
- 2e Panda-achtige: Young 1.1 02-2003
- Facebook: https://www.instagram.com/de_witte_panda/
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 7 times
Re: trillingen tussen de 55-75km/h
Oké, vandaag een Panda expert laten rijden in mijn Panda en volgens hem zijn het zeer waarschijnlijk de zonnewielen inderdaad, zoals hier ook al gesteld. Volgens hem geen paniek nodig met de kilometrage die ik er mee rij. Dus buiten dat het irritant is kan ik er nog een paar jaar mee tuffen. Een nieuw differentieel is een duur geintje als je ze la kunt krijgen. Ik ga mij eens verdiepen in revisie mogelijkheden.
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 38 times
Vbak moet eraf, die moet aangeboden worden bij revisiebedrijf (die ca €1500,- en een week tijd vraagt, excl. de zonnewielen) en dan mag vbak er weer op. Als je slim bent, vervang je de koppeling, schokdempers, draagarmen cq fuseekogels ook indien noodzakelijk. Dan ben je wel alles met elkaar ca €2500,- kwijt.
Buiten het feit dat het idd irritant is, het wordt alleen maar erger. In tussentijd rustiger optrekken. Beetje spelen met gas dat het trillen niet gebeurt.
Buiten het feit dat het idd irritant is, het wordt alleen maar erger. In tussentijd rustiger optrekken. Beetje spelen met gas dat het trillen niet gebeurt.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
-
- Clublid
- 1e Panda-achtige: 34 1984 - niet meer in bezit
- 2e Panda-achtige: Young 1.1 02-2003
- Facebook: https://www.instagram.com/de_witte_panda/
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 7 times
Ja, dit was ook ongeveer de conclusie van de Fiat-man. Ik ga maar eens contact opnemen met de garage.....ik zit nog in de garantie.PandaVespa schreef: ↑17 okt 2023 13:47 Vbak moet eraf, die moet aangeboden worden bij revisiebedrijf (die ca €1500,- en een week tijd vraagt, excl. de zonnewielen) en dan mag vbak er weer op. Als je slim bent, vervang je de koppeling, schokdempers, draagarmen cq fuseekogels ook indien noodzakelijk. Dan ben je wel alles met elkaar ca €2500,- kwijt.