Afbeelding Afbeelding Afbeelding het bestuur van de FPCN zoekt ondersteuning. Interesse in een bestuursfunctie? Mail! Afbeelding

Past deze trekhaak op mijn Young uit 2003

Discussie en advies over techniek en onderhoud van de Panda (1986-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
De Witte Panda
Clublid
1e Panda-achtige: 34 1984 - niet meer in bezit
2e Panda-achtige: Young 1.1 02-2003
Facebook: https://www.instagram.com/de_witte_panda/
Has thanked: 25 times
Been thanked: 8 times

Past deze trekhaak op mijn Young uit 2003

Bericht door De Witte Panda »

Zou deze trekhaak op mijn Panda passen, het lijkt redelijk overeen te komen allemaal. De verkoper heeft alleen ervaring met deze trekhaak op 4x4's en durft het niet te garanderen maar denkt dat het mogelijk wel past.
Wat denken jullie?
Alvast dank
Trekhaak.jpg
Trekhaak.jpg (22.08 KiB) 645 keer bekeken
PandYoung.jpg
Panda4x4.jpg

PandaVespa
Forumgebruiker
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 20 times
Been thanked: 41 times

Re: Past deze trekhaak op mijn Young uit 2003

Bericht door PandaVespa »

Als het op een 4x4 past, dan past het ook op een niet-4x4. Ziet er wel goed uit zo.

Leuk weetje, in Italië (als je Italiaanse platen erop hebt) is een 'werkloze' trekhaak verboden. Dus daar worden alleen maar afneembare trekhaken gemonteerd. Dan komt er weer een k*t-Hollander met een vaste trekhaak :X . Kunnen ze niks van zeggen, zitten NL-platen op :rofl: .
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

De Witte Panda
Clublid
1e Panda-achtige: 34 1984 - niet meer in bezit
2e Panda-achtige: Young 1.1 02-2003
Facebook: https://www.instagram.com/de_witte_panda/
Has thanked: 25 times
Been thanked: 8 times

Re: Past deze trekhaak op mijn Young uit 2003

Bericht door De Witte Panda »

PandaVespa schreef: 17 okt 2023 13:50 Als het op een 4x4 past, dan past het ook op een niet-4x4. Ziet er wel goed uit zo.

Leuk weetje, in Italië (als je Italiaanse platen erop hebt) is een 'werkloze' trekhaak verboden. Dus daar worden alleen maar afneembare trekhaken gemonteerd. Dan komt er weer een k*t-Hollander met een vaste trekhaak :X . Kunnen ze niks van zeggen, zitten NL-platen op :rofl: .
haha, dat wist ik inderdaad. Vroeger aan het Gardameer wel vragen over gehad van Italianen. Ik ga de trekhaak maar bestellen en dan zie ik wel; het ziet er idd hoopvol uit. Dank!

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”