even voorstellen en een vraag

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
WGV61
Forumgebruiker
1e Panda-achtige: 4x4 1995

even voorstellen en een vraag

Bericht door WGV61 »

Beste Panda Clubleden,

Mijn naam is Wim Vermeer en ik ben 63 jaar jong. Al meer dan 40 jaar heb ik en rij ik klassieke auto's. In het verleden heb ik ook veel met klassieke auto's geracet en rally's gereden. Door rugklachten gaat dat helaas niet meer. Wel heb ik nog steeds een "bescheiden" collectie bijzondere Italiaanse klassieke auto's. Onlangs heb ik een Fiat Panda 4x4 aangeschaft. Een heel mooi, roestvrij exemplaar uit 1995 met aantoonbaar 42.000KM op de teller. Wij hopen hier regelmatig van te kunnen genieten.

Dan een vraag; ik wil nieuwe zo origineel mogelijke 4x4 banden op de auto zetten. Tot nu toe vind ik Pirelli Winter Snowtrac en Pirelli Winter W160. De laatste hebben nog nog grover profiel. Welke horen erop en in welke maat ? Moeten hier ook binnenbanden in ?
Nog een vraag; de Panda is ook geleverd met witte velgen. Weet iemand daar het kleurnummer van ?

Zodra de puntjes op de i zijn gezet hoop ik spoedig aan één van de evenementen deel te kunnen nemen.

Hartelijke groet,

Wim.

Riddick
Clublid
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 38 times
Been thanked: 68 times

Re: even voorstellen en een vraag

Bericht door Riddick »

De witte velgen zijn meestal in Signaal wit RAL 9003.

WGV61
Forumgebruiker

Bericht door WGV61 »

Super, dankjewel Riddick.

WGV61
Forumgebruiker

Bericht door WGV61 »

Ik zit nog steeds te knoeien met de juiste bandenmaat voor mijn Panda 4x4 uit 1995. Wat was origineel ?

Ik heb twee sets stalen 13" wielen.

Op één set wil ik grove winterbanden monteren. Pirelli Winter Snowtrac of Winter W160. Wat is de juiste maat en moeten hier binnenbanden is ?

Op de tweede set wil ik banden monteren die iets comfortabeler zijn bijvoorbeeld zoals origineel gemonteerd. Welke goede alternatieven zijn er ?

Groet, Wim.

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”