Dag Selecta kenners,
Met een klein beetje hoop plaats ik dit bericht:
Mijn naam is Lotte de Haan en ben sinds kort lid van de Pandaclub. Ik ben sinds dit jaar trotse eigenaar van een Rode Fiat Panda Selecta met CVT transmissie uit 1993. Deze heb ik van een andere eigenaar overgenomen met heel weinig kilometers op de teller en nagenoeg geen roest.
We hebben er ondertussen ook al een aardig aantal kilometertjes mee gereden (onder andere naar zuid frankrijk en vele klimtripjes naar Belgie)
Het is tof dat dit zo een bijzondere uitvoering is, alleen is dat ook gelijk het probleem!
Want helaas helaas toch laatst stil komen te staan langs de snelweg met een kapotte koppeling. Nu worden deze koppelingen natuurlijk niet meer gemaakt maar ga ik mijn geluk beproeven op dit forum, kijken of iemand mij uit de brand kan helpen! Wie o wie heeft misschien onderdelen of de kennis om dit euvel te verhelpen?
Veel dank alvast en ik ben benieuwd.
Groetjes!
Lotte
Koppeling gezocht voor Panda Selecta 1993 CVT
Moderators: michiel van g., Niels9966
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 42 times
Re: Koppeling gezocht voor Panda Selecta 1993 CVT
Heb er nog wel 1 over. Stuur je pb.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 42 times
Geen reactie, dan gaan we maar vanuit dat probleem opgelost is……….
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
Ha PandaVespa zojuist een PB terug gestuurd, Excuus had dit helemaal over het hoofd gezien somehow. Ik hoop dat de koppeling er nog is.
Groeten Lotte
Groeten Lotte