Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Fiat Panda nu goedkoper

Hier staan nieuwsberichten van 3 maanden en ouder.

Moderator: Nieuwsmoderator

Plaats reactie
Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door Romeo »

Fiat snapt dat de interesse in de huidige Panda na de onthulling van de nieuwe tanende is. Om de Panda weer op de radar van ons prijsbewuste Nederlanders te krijgen, heeft de importeur nu tijdelijk de prijs verlaagd.

De Panda is er voortaan vanaf 6.990 euro. Voor dat bedrag krijg je een Panda Active met standaard onder meer stuurbekrachtiging, elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. Dit betekent een tijdelijke prijsverlaging van 1.205 euro.

Ook op andere Panda’s is er tijdelijk korting. De Active Italia 150 kost nu 7.490 euro (was 8.945 euro), de Fiat Panda Edizione Cool + Radio 8.490 euro (was 9.345 euro) en de Fiat Panda Edizione Cool Italia 150 ten slotte 8.990 euro (was 9.845 euro).
De nieuwe Fiat Panda debuteert op de IAA in Frankfurt. De prijzen voor die auto zijn nog niet bekend.

Bron: autoweek.nl

Sirano

Re: Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door Sirano »

Dat klinkt allemaal heel mooi.... maar ik ga toch liever voor een beetje groter.
Ook al wordt het dieper in de buidel tasten.... dat moet dan maar.

Nieuwe velgen, nieuwe zomer en winterbanden, nieuwe dakdragers :( :( :(

panda-LWD
Forumgebruiker
Berichten: 439
Lid geworden op: 05 apr 2009 20:43
Locatie: Leeuwarden

Re: Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door panda-LWD »

het zou me niks verbazen als je huidige wielen ook op de nieuwe (grotere) panda passen hoor fiat gebruikt meestal dezelfde steek (uitzondering grande punto en croma)

Sirano

Re: Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door Sirano »

Dat zal inderdaad wel passen, maar deze velgen zijn nu 5 jaar oud, dus tijd voor anderen.

Iceman

Re: Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door Iceman »

panda-LWD schreef:het zou me niks verbazen als je huidige wielen ook op de nieuwe (grotere) panda passen hoor fiat gebruikt meestal dezelfde steek (uitzondering grande punto en croma)
Ik den dat de nieuwe Panda de zelfde steek heeft als de 500 en ook waarschijnlijk de banden maatvoering.

Gebruikersavatar
babos
Forumgebruiker
Berichten: 444
Lid geworden op: 21 jul 2008 19:44
1e Panda-achtige: Panda 1100 Young 2001
Locatie: Deventer

Re: Fiat Panda nu goedkoper

Bericht door babos »

Daar gaat de inruilwaarde!
"JP Jeep"Jeep Wrangler 4.0 H.O. 1991, Sandbeige (under construction)
"The Bug" VW Kever 1200, 1972, Marineblauw
"Daily" Volvo V50 2.4, 2005, Blauw

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwsarchief”