Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Erik's Panda 45, 1983, 900
Moderator: michiel van g.
- zwrtw
- Forumgebruiker
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 27 jun 2009 23:08
- Locatie: omgeving Apeldoorn
- Been thanked: 9 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Leuke tocht! Die pas heb ik met de 34x4 ook gereden. Toen zat de 34 motor er nog in en ook op het steile stuk stil gestaan en weer opgetrokken. Dat ging prima met alleen de voorwielaandrijving (4x4 niet ingeschakeld). Het was wel droog en de lage eerste versnelling van de 4x4 bak was wel handig. Het was wel hééél hard trekken aan de handrem om de auto min of meer stil te laten staan op de helling... Dus zelfs met een 34 gaat het!
Panda 1000 ie 1991 Sergio Tacchini (verkocht)
Panda 34x4 1984 (panda 34 uit 1984 omgebouwd naar 4x4 met Autobianchi A112 Abarth blok)
Panda Elettra 1992 (elektrische Panda origineel van Fiat)
Panda 34x4 1984 (panda 34 uit 1984 omgebouwd naar 4x4 met Autobianchi A112 Abarth blok)
Panda Elettra 1992 (elektrische Panda origineel van Fiat)
- Panda 500
- Berichten: 1411
- Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
- 1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
- 2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
- 3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
- Locatie: Hove (Antwerpen)
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Ik maakte die reis ruim...40 jaar geleden. Voor zover ik het me herinner was dat maar een smal weggetje, toch zeker over de top, waar maar één wagen tegelijk overheen kon, dus geen tegenligger tegenkomen! Maar dus zeker een aanrader, en ik ben die ervaring nog steeds niet vergeten! Leuk dat je hem weer in herinnering bracht, Erik! Allicht was toen ook de weg/wegdek nog niet wat het nu is, en hadden ook de banden uit die tijd nog niet even veel grip zoals nu (?). 'k Weet ook niet meer of het al radiaalbanden waren of nog de vroegere diagonaalbanden... 'k Zal het mijn broer eens vragen, en ook of er foto's van zijn... Maar in die tijd was er van digitaal nog geen sprake, dus je trok ook véél minder foto's dan tegenwoordig!
Ik heb even gecheckt wat de normaal haalbare hellingen zijn voor de Panda Classic, met volle belading (!):
Voor de "Panda 30" zou het 23% zijn, voor de "750" (769cc) zou het 28.5% zijn (is dit dus de "34"?) , voor de "45" (903cc) zou het 32% zijn, dus dat is dan toch ook maar nipt meer dan 30%;
Voor de "1000" zou het 35.5% zijn, en 36 en 43% voor de (1000)-4x4 naargelang in enkel voorwielaandrijving of 4x4... Voor de 965cc-4x4 heb ik geen gegevens...
Ik heb even gecheckt wat de normaal haalbare hellingen zijn voor de Panda Classic, met volle belading (!):
Voor de "Panda 30" zou het 23% zijn, voor de "750" (769cc) zou het 28.5% zijn (is dit dus de "34"?) , voor de "45" (903cc) zou het 32% zijn, dus dat is dan toch ook maar nipt meer dan 30%;
Voor de "1000" zou het 35.5% zijn, en 36 en 43% voor de (1000)-4x4 naargelang in enkel voorwielaandrijving of 4x4... Voor de 965cc-4x4 heb ik geen gegevens...
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Vandaag mocht de panda weer voor de Apk.
Wel moest ik deze eerst nog even ophalen uit de stalling, 15 minuutjes rijden.
Mijn andere panda heb ik daar nu even achter gelaten, valt vast niet op
Deze keer was ik naar een andere garage dan dat ik altijd naar toe ga.
Leuke garage, ze vroegen zelfs of ik mee wilde kijken, tuurlijk!, kreeg koffie, werkplaats flinke bende, een no-nonsense garage dus.
Bij de remtest, hadden de voorremmen, 0 verschil!, de achterremmen 0 verschil! handrem 6 procent. Mooi begin dacht ik zo.
Wel is de panda helaas afgekeurd op de volgende punten:
- Stoel linksvoor 'niet bevestigt'. hij zit er natuurlijk wel in, maar er zit nogal wat speling in het frame. Iemand heeft deze ooit met een puntlasje vastgezet waardoor deze niet meer kan kiepen als je het 'haakje' induwd. Deze heb ik losgeslepen, want dat kiepen is toch handig als mensen achterin willen instappen, maar hierdoor scharniert ie alleen op de voorste punten, en die zijn blijkbaar wat versleten.
- Koplampen geen beeld + afstellen. Er zat geen scherpe lijn in het beeld, hij rade aan om de lenzen te polijsten. (iemand tips?)
- Ruitensproeier voor. Is al verholpen. de slangetjes van de sproeier voor en achter zitten aan de verkeerde schakelaar. Die van achter is geschakeld op voor en andersom.. (was al zo toen ik hem kocht) slangetje is helaas te kort om simpel even te wisselen..
- Ashoes links voor. Schoonmaken + vervangen tyrip.
- Remslang linksvoor raakt de veerpoot. Dat is dus schuurgevoelig en mag niet. 1 tyripje zou voldoende moeten zijn, maar ik ga even opzoek naar het beugeltje waarmee die aan de veerpoot vast zit. (heeft de panda rechts wel gewoon)
- Handrem kabel raakt de uitlaatdemper, dus even vast tyripen was het advies.
- Wiellagers achter hebben wat speling. Volgens de monteur kan je dit met een boutje aandraaien en een kwartslag terug verstellen waardoor er minder speling in zit. (iets met conische lagers) Ik ken het principe maar wist niet dat dit bij een panda ook kon. Kan iemand dit bevestigen?
Hij vertelde nog wel dat toen ik belde en vertelde om wat voor een auto het ging, hij dacht dat het een krokant koekblikje zou zijn. Haha, zat hij even fout! verder vond hij dat de auto er netjes uit zag, 'een harde auto'.
Voornamelijk kleine dingetjes wat ik zelf wel kan verhelpen.
Tijd is het grootste probleem, maar even prioriteiten stellen
Wel moest ik deze eerst nog even ophalen uit de stalling, 15 minuutjes rijden.
Mijn andere panda heb ik daar nu even achter gelaten, valt vast niet op
Deze keer was ik naar een andere garage dan dat ik altijd naar toe ga.
Leuke garage, ze vroegen zelfs of ik mee wilde kijken, tuurlijk!, kreeg koffie, werkplaats flinke bende, een no-nonsense garage dus.
Bij de remtest, hadden de voorremmen, 0 verschil!, de achterremmen 0 verschil! handrem 6 procent. Mooi begin dacht ik zo.
Wel is de panda helaas afgekeurd op de volgende punten:
- Stoel linksvoor 'niet bevestigt'. hij zit er natuurlijk wel in, maar er zit nogal wat speling in het frame. Iemand heeft deze ooit met een puntlasje vastgezet waardoor deze niet meer kan kiepen als je het 'haakje' induwd. Deze heb ik losgeslepen, want dat kiepen is toch handig als mensen achterin willen instappen, maar hierdoor scharniert ie alleen op de voorste punten, en die zijn blijkbaar wat versleten.
- Koplampen geen beeld + afstellen. Er zat geen scherpe lijn in het beeld, hij rade aan om de lenzen te polijsten. (iemand tips?)
- Ruitensproeier voor. Is al verholpen. de slangetjes van de sproeier voor en achter zitten aan de verkeerde schakelaar. Die van achter is geschakeld op voor en andersom.. (was al zo toen ik hem kocht) slangetje is helaas te kort om simpel even te wisselen..
- Ashoes links voor. Schoonmaken + vervangen tyrip.
- Remslang linksvoor raakt de veerpoot. Dat is dus schuurgevoelig en mag niet. 1 tyripje zou voldoende moeten zijn, maar ik ga even opzoek naar het beugeltje waarmee die aan de veerpoot vast zit. (heeft de panda rechts wel gewoon)
- Handrem kabel raakt de uitlaatdemper, dus even vast tyripen was het advies.
- Wiellagers achter hebben wat speling. Volgens de monteur kan je dit met een boutje aandraaien en een kwartslag terug verstellen waardoor er minder speling in zit. (iets met conische lagers) Ik ken het principe maar wist niet dat dit bij een panda ook kon. Kan iemand dit bevestigen?
Hij vertelde nog wel dat toen ik belde en vertelde om wat voor een auto het ging, hij dacht dat het een krokant koekblikje zou zijn. Haha, zat hij even fout! verder vond hij dat de auto er netjes uit zag, 'een harde auto'.
Voornamelijk kleine dingetjes wat ik zelf wel kan verhelpen.
Tijd is het grootste probleem, maar even prioriteiten stellen
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
lenzen polijsten kun je schudden, dat is opgedampt chroom en met een doek is dat er zo af.
Beter regel je even een set 'moderne' koplampen op de sloop, laat hem keuren, en zet dan de originele weer terug. Weinig werk,
geen probleem. Die kaarsen van een oerpanda geven toch weinig licht, en verblinden doen ze al helemaal niet...
de rest lijkt me geen groot issue
Beter regel je even een set 'moderne' koplampen op de sloop, laat hem keuren, en zet dan de originele weer terug. Weinig werk,
geen probleem. Die kaarsen van een oerpanda geven toch weinig licht, en verblinden doen ze al helemaal niet...
de rest lijkt me geen groot issue
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8807
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Was het maar waar dat ze verstelbaar waren, had in het verleden heel wat problemen gescheeld...
Ik kocht ooit een Daihatsjoe Feroza 4x4 zonder APK. Die was afgekeurd op speling op de wiellagers.
Garage zei dat ze vervangen moesten worden en dat vond de vorige eigenaar te duur.
Heb hem maar niet verteld dat het stelbare lagers waren, en de volgende dag zat er weer APK op
Ik kocht ooit een Daihatsjoe Feroza 4x4 zonder APK. Die was afgekeurd op speling op de wiellagers.
Garage zei dat ze vervangen moesten worden en dat vond de vorige eigenaar te duur.
Heb hem maar niet verteld dat het stelbare lagers waren, en de volgende dag zat er weer APK op
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Ik begin nu ook te twijfelen, maar volgens mij doelde hij het koplamp-glas.michiel van g. schreef:lenzen polijsten kun je schudden, dat is opgedampt chroom en met een doek is dat er zo af.
Hij is misschien wat vuil, maar dof zou ik het niet willen noemen.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Zitten de juiste lampen er wel in?beetje vreemd dat in 2 jaar tijd alle 2 je koplampen heen zijn.
Zelf eens gehad daar hadden ze bv h4 ipv h3 in gestopt en zo kwam de Ford capri ook niet door de apk vanwege zijn koplampen.
Of is de spiegel in de koplamp wat vervuild?
Ik heb hier nog wel een set liggen voor een oerpanda en 1 nieuwe maar ik zou ze het liefst zelf houden als reserve maar als het echt een probleem word.
Zelf eens gehad daar hadden ze bv h4 ipv h3 in gestopt en zo kwam de Ford capri ook niet door de apk vanwege zijn koplampen.
Of is de spiegel in de koplamp wat vervuild?
Ik heb hier nog wel een set liggen voor een oerpanda en 1 nieuwe maar ik zou ze het liefst zelf houden als reserve maar als het echt een probleem word.
panda 34 openair
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 28 mar 2011 16:28
- 1e Panda-achtige: 1.1 Selecta 1992
- Locatie: Arnhem
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Misschien een tip: Veel Duitse Pandabezitters doen de koplampen in de afwasmachine, dit scheen heel goed te helpen.
- zwrtw
- Forumgebruiker
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 27 jun 2009 23:08
- Locatie: omgeving Apeldoorn
- Been thanked: 9 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
De achterwiellagers zijn inderdaad niet nastelbaar. Voor de APK is enige speling toelaatbaar. Er is een APK eis voor de maximale speling, ik meen iets van 2 mm aan de velgrand (weet het niet zeker of die 2mm klopt). Een lager die binnen de marge valt mag geen bijgeluiden maken, anders is het alsnog afkeur.
Ik heb in het verleden oerpanda achterwiellagers (=Seat Marbella achterwiellagers) gebruikt voor zijspannen. Sommige aftermarket lagers hadden splinternieuw al wat speling.
Ik heb in het verleden oerpanda achterwiellagers (=Seat Marbella achterwiellagers) gebruikt voor zijspannen. Sommige aftermarket lagers hadden splinternieuw al wat speling.
Panda 1000 ie 1991 Sergio Tacchini (verkocht)
Panda 34x4 1984 (panda 34 uit 1984 omgebouwd naar 4x4 met Autobianchi A112 Abarth blok)
Panda Elettra 1992 (elektrische Panda origineel van Fiat)
Panda 34x4 1984 (panda 34 uit 1984 omgebouwd naar 4x4 met Autobianchi A112 Abarth blok)
Panda Elettra 1992 (elektrische Panda origineel van Fiat)
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Het sleutelwerk viel ontzettend mee, het wachten was nu op een gecrashte computer van de garage..
Maar vanaf vandaag is de panda weer apk gekeurd tot 09-02-2019!
Gelijk weer naar de stalling toegereden, waar die weer warm en droog staat.
gelijk ook geschorst en uit de verzekering, het is nu dus eindelijk tijd voor de winterslaap.
Ik kijk er nu al naar uit om hem in het late voorjaar weer te laten ontwaken.
Wordt dus vervolgt.
Maar vanaf vandaag is de panda weer apk gekeurd tot 09-02-2019!
Gelijk weer naar de stalling toegereden, waar die weer warm en droog staat.
gelijk ook geschorst en uit de verzekering, het is nu dus eindelijk tijd voor de winterslaap.
Ik kijk er nu al naar uit om hem in het late voorjaar weer te laten ontwaken.
Wordt dus vervolgt.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Omdat ik weet hoe graag iedereen altijd foto's kijkt op dit forum, werd het hoog tijd om m'n vakantiefoto's te uploaden van m'n roadtrip door Engeland. Maar omdat dit een panda forum betreft zal ik de persoonlijke foto's achterwege latenErik` schreef:Het is inmiddels al weer een tijdje stil hier, zo rond m'n panda.
Reden is dat ik maar bleef wachten tot ik eindelijk weer eens foto's kan posten, maar dat duurt helaas maar,,
Echter is er best wat gebeurt en ik kan het niet meer voor mij houden. Ik ben namelijk heerlijk op vakantie geweest met mn auto!
M'n eerste auto vakantie (in m'n uppie), maar zeker niet m'n laatste.
Ik ben met mn panda naar Engeland gegaan en heb daar (zonder problemen) in drie weken tijd 5500 kilometer gereden.
Voor nu laat ik het hier even bij al wordt het verhaal zeker nog vervolgt en hopelijk ook snel aangekleed met vele mooie foto's.
's Ochtends vroeg, klaar voor vertrek naar Duinkerken.
Vooraf niet verwacht dat dit vrijwel de enige neerslag zou zijn in de 3 weken Engeland.
Op de boot, Mooi vooraan in de rij, overigens wel de laatste rij.
De auto achter mij staat mooi in contrast met de panda vond ik
Eerste overnachting, in Brighton. Wild kamperen, maar als er meer kampeerbusjes staan voelt het al wat meer vertrouwd (vooral de eerste nachten is het even wennen).
Stonehenge! (als je er dan toch langs rijdt, kun je maar beter de tourist uithangen)
Hier, precies op die plek, heb ik trouwens ook overnacht. Nog gepraat met een frans koppel die naast mij ging overnachten in een busje.
Aangekomen in Falmouth, voorbij Plymouth, in het zuidwestelijke puntje van Engeland.
De eerste camping in de route.
Even gepauzeerd in het prachtige Tintagel. Ik heb er wel een halve dag gezeten en genoten van het uitzicht.
Uitzicht van tintagel, alleen de weggetjes zijn al leuk.
Indeling van de 'camper', bijrijdersstoel en de bank, thuis gelaten.
Op de plaats van de bijrrijdersstoel staat hier een koelbox.
Het luchtbed met slaapzak klapte ik elke ochtend weer dubbel (wel even luchten) en dan kon de stoel weer rechtop en kon ik weer gaan.
Mooi plaatje bij een fiat-garage, al zeg ik het zelf
Prachtige overnachtinsgplaats bij Fort William, vlak bij de Ben Nevis (hoogste berg)
Inmiddels al aangekomen bij de bergen van Schotland.
Even poseren bij wat mooie bloemetjes (dat was 1 van de redenen dat ik naar Engeland ging, de tuinen en de natuur)
Maar weer eens overnacht op een camping, even de watervoorraad bijvullen en lekker douchen.
Je zou het niet zeggen, maar dit was misschien wel de beste overnachting in m'n vakantie.
Een klein afritje van een snelweg, ik moest drie keer het stukje rijden voordat ik goed kon zien hoe ik de afslag kon nemen. Een houten hek aan de kant geduwd en tussen de planten gaan staan. Er was wel een klein open veldje. Heerlijk geslapen
Een van de mindere overnachtingsplaatsen, en 'sochtend verwelkomt door een hooikoortsaanval.
Maar als dat het ergste is.. deze foto geeft je ook een beeld van de indeling.
In de vuilniszak zit een koepeltentje, voor de campings. In de ene makita kist zit m'n kookgerij, in de ander sleutel- en reparatiespullen.
Perfect parkeren in hartje London op zaterdag, naast Kew Gardens. (zeer de moeite waard!)
En in het weekend is het gratis parkeren, dat scheelt bakken.
Nog even een foto van het prachtige uitzicht op The Island of Skye, helemaal bovenin schotland.
Laatst gewijzigd door Erik` op 13 mar 2017 23:36, 4 keer totaal gewijzigd.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- Pinda1000
- Forumgebruiker
- Berichten: 4299
- Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
- Locatie: Den Haag
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 28 times
- Contacteer:
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Makita boormachine mee?
Zie net je dakdragers......ziet er niet erg stevig uit die bevestiging zo op de sierlijstjes......
Zie net je dakdragers......ziet er niet erg stevig uit die bevestiging zo op de sierlijstjes......
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Panda 45, 1983, 900
Nee, kookspullen en reparatiespullen.Pinda1000 schreef:Makita boormachine mee?
Zie net je dakdragers......ziet er niet erg stevig uit die bevestiging zo op de sierlijstjes......
Die dakdragers deden het prima, maar met een jerrycan van 5 liter en een jerrycan brandstof in combinatie met wat harder remmen resulteerde een een dakdrager die iets naar voren kwam.
De jerrycans vervoerder ik verder gedurende de reis in de auto.
Als je het rek maar stevig aandraait is er niets aan de hand verder.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht