Afbeelding Afbeelding Afbeelding vergeet niet de contributie à 22,50 over te maken (nog geen lid? Word lid!)

daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

alfredo schreef:Ja je stekker is nieuw, maar de contra stekker is nog steeds een oude.

Lees mijn topic eens door daar vind je de oplossing.

Alfredo
Zal het nogmaals even doen. :thumbup:

Ps: dus dat verhaal van die aftak zekering enzo kom ik niet onderuit? Ik snap er namelijk niet alles van. Mischien moet ik het even op papier uittekenen xD
Zo jah dan moet ik dat spul maar bestellen.

Groetjes patrick!

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

Om mijn zondagse frustratie even in bedwang te houden ben ik gestopt.

Alles doorgemeten overal stroom aleen dimlicht rechtsvoor niet. Nu zag ik dat de plastic omheining van de stroomkabels al een keer is doorgesneden in de hele lengte.

Net deed ik mijn auto op slot,dan ging de achterruitenwisser een stuk heen en mijn kofferklep ging open dus druk hem dicht en ik druk op de knop van open en gooit hij weer de achterklep open en laat hij de ruitenwisser een stuk bewegen.

Lol luxe optie

Groetjes,

Ps:beste alfredo waarom is het niet mogelijk de boel weer te laten functioneren zonder de zwevende oplossing?

panda100hp

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door panda100hp »

Zag dat het een geïmporteerde 100 HP is.
Heb je hem wel met de juiste kilometers.. meestal zijn ze terug gezet ..
Het is uitkijken met dit soort aankopen. het is maar een waarschuwing .. ken de auto niet , dus hoop voor je dat ie goed is.

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

panda100hp schreef:Zag dat het een geïmporteerde 100 HP is.
Heb je hem wel met de juiste kilometers.. meestal zijn ze terug gezet ..
Het is uitkijken met dit soort aankopen. het is maar een waarschuwing .. ken de auto niet , dus hoop voor je dat ie goed is.

Tja. De originele schokdempers zater eronder. Had begrepen dat die rondt 80 vervangen moesten worden.volgens de onderhoudsschema's en die waren niet vervangen dus zal ongeveer wel kloppen. "Denk ik"

Groetjes!

panda100hp

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door panda100hp »

Veel rij plezier ermee ..ik had dezelfde. vorig jaar verkocht. zie foto hieronder.

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

panda100hp schreef:Veel rij plezier ermee ..ik had dezelfde. vorig jaar verkocht. zie foto hieronder.
Wat was je kenteken? Kennis van mij heeft laatst precies dezelfde gekocht ook jouw uitvoering!
O nee hij heeft lichte velgen

Bevalt de nieuwe goed? Met turbotje ^^ :)
Laatst gewijzigd door Patrick met ck op 30 aug 2015 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

panda100hp

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door panda100hp »

Patrick met ck schreef:
panda100hp schreef:Veel rij plezier ermee ..ik had dezelfde. vorig jaar verkocht. zie foto hieronder.
Wat was je kenteken? Kennis van mij heeft laatst precies dezelfde gekocht ook jouw uitvoering!

Bevalt de nieuwe goed? Met turbotje ^^ :)
Prima .. het is alleen geen stoplichtsprinter en dat mis ik wel.. heb 3 fiat 100 HP's gehad.

37KFS2 is het kenteken van de grijze op de foto.

49XXBX en 73GSV1 . dat waren of zijn nog zwarte en nu een 312 80PK turbo

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

panda100hp schreef:
Patrick met ck schreef:
panda100hp schreef:Veel rij plezier ermee ..ik had dezelfde. vorig jaar verkocht. zie foto hieronder.
Wat was je kenteken? Kennis van mij heeft laatst precies dezelfde gekocht ook jouw uitvoering!

Bevalt de nieuwe goed? Met turbotje ^^ :)
Prima .. het is alleen geen stoplichtsprinter en dat mis ik wel.. heb 3 fiat 100 HP's gehad.

37KFS2 is het kenteken van de grijze op de foto.

49XXBX en 73GSV1 . dat waren of zijn nog zwarte en nu een 312 80PK turbo
Donders mooie historie! Maar als ik mag vragen 3 hp's? Wat was de reden? Van het wisselen of kwam dat gewoon zo uit?

Greets

panda100hp

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door panda100hp »

Eerste de zijkant in elkaar gereden op parkeerplaats : dader onbekend . 8 maanden oud .
Tweede een jaar mee gereden . en kreeg toen een aanbod van de garage voor € 4000,- erbij. de grijze met klimaatcontrol erin ,dat vond ik wel wat.
Later velgen en spiegelkappen grijs laten spuiten .staat mooier.vind ik .. nou dat was het.

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2992
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Robert100HP »

Ah, topic gevonden kijk eens wat de staat is van alle massa aansluitingen, de klachten die jij beschrijft duiden op spanningen die daar lopen waar ze niet horen.
Zie eerder topic van mij over de massa aansluitingen onder de motorkap.... ik had twijfels over de massa aansluitingen i.v.m wat slechter starten.
Gelukkig heeft mijn HP het zelf opgelost, klein beetje onbeholpen dat wel.... :yes: :yes:

Grtz Rob

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

Robert100HP schreef:Ah, topic gevonden kijk eens wat de staat is van alle massa aansluitingen, de klachten die jij beschrijft duiden op spanningen die daar lopen waar ze niet horen.
Zie eerder topic van mij over de massa aansluitingen onder de motorkap.... ik had twijfels over de massa aansluitingen i.v.m wat slechter starten.
Gelukkig heeft mijn HP het zelf opgelost, klein beetje onbeholpen dat wel.... :yes: :yes:

Grtz Rob
Ga ik wel doen. Zonet starte ik die auto bokken en stoten als een tractor. Leek wel een 3 pitter ofzo.
Heb de auto uitgezet en weer opnieuw geprobeert toen liep hij redelijk normaal gaf zelf even gas(computer) en toen was het wel goed maar werd lekker omringt door een mooie penetrante benzine lucht!

Kan dit komen omdat hij van stroom af is geweest en dat piggy zich reset ofzo. Had er gisteren middag geen last van.

Groetjes!! En een fijne dag!
_O_

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2992
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Robert100HP »

En Piggi-Back hoeft zich niet te resetten, als je het zo beschrijft lijkt het wel of de motor te veel brandstof krijgt. Lees verkeerde info op de ECu.

Grtz Rob

Patrick met ck
Forumgebruiker
Berichten: 204
Lid geworden op: 08 feb 2015 12:43
1e Panda-achtige: 100hp
Locatie: drenthe/overijssel

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Patrick met ck »

Robert100HP schreef:En Piggi-Back hoeft zich niet te resetten, als je het zo beschrijft lijkt het wel of de motor te veel brandstof krijgt. Lees verkeerde info op de ECu.

Grtz Rob
Zal ik z.s.m doen ^^ echt donders druk op het moment.
Wat ik zowiezo zeker ga doen is de massapunten,dat geflikker laatst en die achterklep plus ruitenwisser moet gewoon van een slechte massa komen. Als ik zo gok uit ervaring.

En net even iets op moeten halen en moest helaas afscheid nemen van iets ^^ het is geen negentigger meer xD
image-2015-09-01.jpg

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2992
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door Robert100HP »

Die van mij is nog een jonge 65 plusser, ik doe er nog jaren over om die "leeftijd" te behalen. :yes:

Grtz rob

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8801
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 52 times
Been thanked: 39 times

Re: daar is die dan/ inclusief updates en foto's

Bericht door bero »

Zou mij maar iets minder dan 2 jaar kosten :P
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Yeti Skoda Yeti 1400cc 2011

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”