alfredo schreef:Ja je stekker is nieuw, maar de contra stekker is nog steeds een oude.
Lees mijn topic eens door daar vind je de oplossing.
Alfredo
Zal het nogmaals even doen.
Ps: dus dat verhaal van die aftak zekering enzo kom ik niet onderuit? Ik snap er namelijk niet alles van. Mischien moet ik het even op papier uittekenen xD
Zo jah dan moet ik dat spul maar bestellen.
Om mijn zondagse frustratie even in bedwang te houden ben ik gestopt.
Alles doorgemeten overal stroom aleen dimlicht rechtsvoor niet. Nu zag ik dat de plastic omheining van de stroomkabels al een keer is doorgesneden in de hele lengte.
Net deed ik mijn auto op slot,dan ging de achterruitenwisser een stuk heen en mijn kofferklep ging open dus druk hem dicht en ik druk op de knop van open en gooit hij weer de achterklep open en laat hij de ruitenwisser een stuk bewegen.
Lol luxe optie
Groetjes,
Ps:beste alfredo waarom is het niet mogelijk de boel weer te laten functioneren zonder de zwevende oplossing?
Zag dat het een geïmporteerde 100 HP is.
Heb je hem wel met de juiste kilometers.. meestal zijn ze terug gezet ..
Het is uitkijken met dit soort aankopen. het is maar een waarschuwing .. ken de auto niet , dus hoop voor je dat ie goed is.
panda100hp schreef:Zag dat het een geïmporteerde 100 HP is.
Heb je hem wel met de juiste kilometers.. meestal zijn ze terug gezet ..
Het is uitkijken met dit soort aankopen. het is maar een waarschuwing .. ken de auto niet , dus hoop voor je dat ie goed is.
Tja. De originele schokdempers zater eronder. Had begrepen dat die rondt 80 vervangen moesten worden.volgens de onderhoudsschema's en die waren niet vervangen dus zal ongeveer wel kloppen. "Denk ik"
Eerste de zijkant in elkaar gereden op parkeerplaats : dader onbekend . 8 maanden oud .
Tweede een jaar mee gereden . en kreeg toen een aanbod van de garage voor € 4000,- erbij. de grijze met klimaatcontrol erin ,dat vond ik wel wat.
Later velgen en spiegelkappen grijs laten spuiten .staat mooier.vind ik .. nou dat was het.
Ah, topic gevonden kijk eens wat de staat is van alle massa aansluitingen, de klachten die jij beschrijft duiden op spanningen die daar lopen waar ze niet horen.
Zie eerder topic van mij over de massa aansluitingen onder de motorkap.... ik had twijfels over de massa aansluitingen i.v.m wat slechter starten.
Gelukkig heeft mijn HP het zelf opgelost, klein beetje onbeholpen dat wel....
Robert100HP schreef:Ah, topic gevonden kijk eens wat de staat is van alle massa aansluitingen, de klachten die jij beschrijft duiden op spanningen die daar lopen waar ze niet horen.
Zie eerder topic van mij over de massa aansluitingen onder de motorkap.... ik had twijfels over de massa aansluitingen i.v.m wat slechter starten.
Gelukkig heeft mijn HP het zelf opgelost, klein beetje onbeholpen dat wel....
Grtz Rob
Ga ik wel doen. Zonet starte ik die auto bokken en stoten als een tractor. Leek wel een 3 pitter ofzo.
Heb de auto uitgezet en weer opnieuw geprobeert toen liep hij redelijk normaal gaf zelf even gas(computer) en toen was het wel goed maar werd lekker omringt door een mooie penetrante benzine lucht!
Kan dit komen omdat hij van stroom af is geweest en dat piggy zich reset ofzo. Had er gisteren middag geen last van.
Robert100HP schreef:En Piggi-Back hoeft zich niet te resetten, als je het zo beschrijft lijkt het wel of de motor te veel brandstof krijgt. Lees verkeerde info op de ECu.
Grtz Rob
Zal ik z.s.m doen ^^ echt donders druk op het moment.
Wat ik zowiezo zeker ga doen is de massapunten,dat geflikker laatst en die achterklep plus ruitenwisser moet gewoon van een slechte massa komen. Als ik zo gok uit ervaring.
En net even iets op moeten halen en moest helaas afscheid nemen van iets ^^ het is geen negentigger meer xD