Hierbij 2 foto's. Waarom ze hier scheef komen te staan weet ik niet maar als je erop klikt zie je ze wel normaal.

Moderators: michiel van g., sjirafje
Ik dacht dat de skyline trouwens ook standaard meegespoten spiegels had, of is dat pas vanaf een bepaald bouwjaar?michiel van g. schreef:blauwe was zo te zien een skyline!
Ja klopt! spul krijg je er nooit netjes uit en die van een 126 zijn hetzelfde! Die had ik nog liggen.Erik` schreef:Ik zie idd dat je bij de blauw skyline de klapraampjes heb meegenomen, maar heb je nou die benodigde plastic dopjes in de gaatjes van de b stijl laten zitten?
ze gaan er ook wel uit, maar voor een paar euro heb ik liever mooie nieuweMicha D. schreef:Die raamplastiekjes gaan er vrij eenvoudig uit hoor, als je weet hoe ze erin zitten.
Ik denk dat dit ook een steeds groter probleem gaat worden of niet. ??Sander jansma schreef:ze gaan er ook wel uit, maar voor een paar euro heb ik liever mooie nieuweMicha D. schreef:Die raamplastiekjes gaan er vrij eenvoudig uit hoor, als je weet hoe ze erin zitten.
snap ik zeker! maar als ik weet dat zulke dingen nog nieuw heb liggen dan doe ik dat liever, het oog wil ook watRiddick schreef:Ik denk dat dit ook een steeds groter probleem gaat worden of niet. ??Sander jansma schreef:ze gaan er ook wel uit, maar voor een paar euro heb ik liever mooie nieuweMicha D. schreef:Die raamplastiekjes gaan er vrij eenvoudig uit hoor, als je weet hoe ze erin zitten.
Kan mijn voorstellen dat niet alle onderdelen onbeperkt beschikbaar blijven.
Die vierkante drukdoppen voor in de deur waar je de deurbak in vast schroef zullen ook wel zeldzamer worden.
Om nog maar van een dashboard klokje of water temperatuur meter te zwijgen.
Ik ben ook altijd een voorstander van als het nog nieuw te kopen is, daar de voorkeur aan te gevenSander jansma schreef: snap ik zeker! maar als ik weet dat zulke dingen nog nieuw heb liggen dan doe ik dat liever, het oog wil ook wat![]()