Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Even Voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
fredz914
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2020 15:01

Even Voorstellen

Bericht door fredz914 »

Goedenmiddag Ik ben Fred uit Nieuw Vennep,
Ik ben mechanical engineer met een motorvoertuig en WTB opleiding. Als sinds ik kon brabbelen ben ik gefacineerd door auto's en oude tractoren. Ik heb in het verleden meerdere klassiekers gehad, waaronder een aatal kevers ( 1200 model, 1963; 1975 en 1978 ) een T2A bus uit 1971 (two tone blauw met wit ) en een 914 VoPo met een 1,7 blok. Een Ducati monster 600 uit 2000 staat in mijn schuurtje ( met 11.500 km's op de teller [is te koop])
Daarnaast een 205 en 2 309's gereden ( 309 is echt een zwaar ondergewaardeerde auto ) Nu rijden we een Renault megane maar ik wil er een tweede auto erbij en wat is er dan leuker om het nuttige te combineren met het noodzakelijke /lees: een auto moeten kopen voor vervoer maar dan wel een waar ik zelf het eea aan kan doen ) Nu heb ik helaas een beperkt budget en geen garage aan mijn huis vast dus grote ingrepen moeten gemeden worden. ( geen engine swaps bijvoorbeeld) Ik ben dus opzoek naar een harde fiat panda ( het klassieke model tot en met 2003. ) en het liefst met een ketting als nokkenasaandrijving ( dus het liefst een 0,9l blok ) Kleur maakt mij niet uit. Zelf wil ik er dan een goed uitlaatspruitstuk opzetten ( 4-2-1) Sportfilter, (misschien standkachel in de toekomst) leuke klassieke velgen ( chromadora velgen bijvoorbeeld). Nu ben ik al een maand of 2 marktplaats aan het afstruinen maar heel veel auto's staan aan de andere kant van het land en ik vind het een beetje zonde om een tank benzine op te rijden naar een auto die uiteindelijk te slecht is. Op het www een auto gevonden die een beetje koelvloeistof verbruikt. Is de koppakking te doen bij een 0,9 of zou er meer aan de hand kunnen zijn. Ik hoor het graag

Groet

Fred

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”