Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

nieuw hier en wat kleine vraagjes

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerardnl
Forumgebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 feb 2020 10:52
2e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2006

nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door gerardnl »

Goedenmorgen bedankt voor het toevoegen .

Ik ben gerard uit Leerdam heb een emotion 1.2 uit 2006 met 24000 km op de teller automaat zoals gezegd heb wat kleine vraagjes.

Als eerst ik hoor de pieper niet van de richting aanwijzers (bouwdoof),en hij blijft ook hangen heeft iemand hier een oplossing voor hij slaat dus niet terug in neutraal stand .

De mistlampen voor zijn wat geoxideerd en vuil aan de binnenkant is hier wat aan te doen .

Ook heb ik een vraagje over de dakrail is hier een impiriaal voor te krijgen .

Ik ga wellicht een nieuwe radio inbouwen wil er een met navigatie en andere moderne toepassingen inzetten waar hebben jullie goeie ervaringen mee .

Als laaste is er ook ergens een handboek of vraagbaak te downloaden lijkt me erg handig .

hoor het graag van jullie alvast bedankt grt gerard
Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben

Gebruikersavatar
rustigrijder
Forumgebruiker
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 feb 2020 21:16
1e Panda-achtige: 169 2005

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door rustigrijder »

De Fiat Panda Elearn "digitale vraagbaak" staat op het web als download. Je dient de software te branden op een CD-tje waarna je de erg kleine afbeeldingen kunt aanschouwen. Beperkt bruikbaar dus, maar het kan soms juist voldoende zijn ;)

Als de lens van de mistlampen zich niet gemakkelijk laat verwijderen, kosten nieuwe units niet veel -ik meen €35,- voor een paar bij diverse aanbieders.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door bero »

rustigrijder schreef: 11 feb 2020 13:10 De Fiat Panda Elearn "digitale vraagbaak" staat op het web als download. Je dient de software te branden op een CD-tje waarna je de erg kleine afbeeldingen kunt aanschouwen. Beperkt bruikbaar dus, maar het kan soms juist voldoende zijn ;)
Klein? Ik kan ze gewoon op een A4 vullend papiertje uitprinten (En er is een zoom-functie)
gerardnl schreef: 11 feb 2020 10:01 Als eerst ik hoor de pieper niet van de richting aanwijzers (bouwdoof),en hij blijft ook hangen heeft iemand hier een oplossing voor hij slaat dus niet terug in neutraal stand .
Of je stuurkolomschakelaar is aan vervanging toe, of het sleepcontact van het stuur zit niet op de juiste plaats.
gerardnl schreef: 11 feb 2020 10:01 De mistlampen voor zijn wat geoxideerd en vuil aan de binnenkant is hier wat aan te doen .
De lampen zitten helemaal vast. Vervangen is de enige optie.
gerardnl schreef: 11 feb 2020 10:01 Ook heb ik een vraagje over de dakrail is hier een impiriaal voor te krijgen .
Een universele past ook
gerardnl schreef: 11 feb 2020 10:01 Ik ga wellicht een nieuwe radio inbouwen wil er een met navigatie en andere moderne toepassingen inzetten waar hebben jullie goeie ervaringen mee .
Kijk eens even rond hier op het forum, of gebruik de zoekfunctie en zoek naar android, zijn een aantal onderwerpen over geloof ik.

Oh en welkom :-)
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
rustigrijder
Forumgebruiker
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 feb 2020 21:16
1e Panda-achtige: 169 2005

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door rustigrijder »

bero schreef: 11 feb 2020 19:24
rustigrijder schreef: 11 feb 2020 13:10 De Fiat Panda Elearn "digitale vraagbaak" staat op het web als download. Je dient de software te branden op een CD-tje waarna je de erg kleine afbeeldingen kunt aanschouwen. Beperkt bruikbaar dus, maar het kan soms juist voldoende zijn ;)
Klein? Ik kan ze gewoon op een A4 vullend papiertje uitprinten (En er is een zoom-functie)
Ik zie geen Zoomfunktie, misschien is het weggestopt achter een menuutje, maar dit is dus wat ik bedoel met kleine afbeeldingen. Het lijkt me niet de bedoeling van het pakket om een 'hard copy' te moeten maken ten einde een afbeelding op bruikbare grootte te kunnen bekijken.
eLearn.JPG

Gebruikersavatar
gerardnl
Forumgebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 feb 2020 10:52
2e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2006

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door gerardnl »

Dank jullie aardig geholpen ,ik kan De Fiat Panda Elearn alleen vinden alleen als mdx bestand .
Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben

Gebruikersavatar
rustigrijder
Forumgebruiker
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 feb 2020 21:16
1e Panda-achtige: 169 2005

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door rustigrijder »

Je moet de Fiat Panda eLearn 11.2005.nrg even zoeken. Misschien is er zelfs een latere versie in omloop...

Gebruikersavatar
gerardnl
Forumgebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 feb 2020 10:52
2e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2006

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door gerardnl »

ok thnx zal eens kijken
Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door bero »

rustigrijder schreef: 12 feb 2020 08:32
Ik zie geen Zoomfunktie, misschien is het weggestopt achter een menuutje, maar dit is dus wat ik bedoel met kleine afbeeldingen. Het lijkt me niet de bedoeling van het pakket om een 'hard copy' te moeten maken ten einde een afbeelding op bruikbare grootte te kunnen bekijken.
Hm ja maar dit soort foto's vind je nooit echt groot, aangezien het plaats aanduidingen zijn die niet eens 100% kloppen. Maar kijk je naar de andere onderwerpen, kun je wel weer plaatjes vergroten en groot uitprinten. (moet wel bekennen dat ik meer alleen de eletronische schema's bekijk die ik nodig heb).
Maar goed, eLearn is goed bruikbaar voor vele dingen.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
gerardnl
Forumgebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 feb 2020 10:52
2e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2006

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door gerardnl »

Groot of klein de foto,s zal wel maar ik kan het nergens vinden of er moet voor betaald worden ,heeft een van jullie een link voor me toevallig .mag ook via pb uiteraard .alvast bedankt .
Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben

AbvdDab
Forumgebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jan 2020 16:51
1e Panda-achtige: 2008

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door AbvdDab »

gerardnl schreef: 11 feb 2020 10:01 ... emotion 1.2 uit 2006 met 24000 km op de teller...

Als eerst ik hoor de pieper niet van de richting aanwijzers (bouwdoof),en hij blijft ook hangen heeft iemand hier een oplossing voor hij slaat dus niet terug in neutraal stand .
...

Ik ga wellicht een nieuwe radio inbouwen wil er een met navigatie en andere moderne toepassingen inzetten waar hebben jullie goeie ervaringen mee .
Welkom. Lage km stand. 26k, weinig voor een panda uit 2006 (wel goed onderhoud gehad?)

Die pieper hoor ik ook niet vaak, mocht je een oplossing vinden, deel het dan gerust hier.

Qua nieuwe radio: heb een chinese android 2 din radio gekocht, ben er best tevreden over. Navigatie staat er al op en werkt goed. Ondertussen lekker luisteren naar spotify enz. Je kunt er allerlei apps opzetten via de app store en evt ook een achteruitrijcamera en dashcam op zetten (heeft Medolino2009/Miki gedaan dacht ik).

In het goedkope segment lijkt het dat er eigenlijk maar een aantal types zijn, die door veel verschillende verkopers aangeboden worden: Heb zelf dit type gekocht. https://www.wish.com/search/android%202 ... position=0 Bij nader inzien zou ik gaan voor een versie met een draaiknop voor het volume. Dat lijkt me handig.

Gebruikersavatar
gerardnl
Forumgebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 feb 2020 10:52
2e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2006

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door gerardnl »

Km stand klopt hoor dat weet ik zeker de auto komt van familie dus dat zit wel goed ,alleen moet ik even de riem nakijken wanneer die vernieuwd is .

die radio,s zijn spotgoedkoop maar weet niet welke ik moet nemen en met wat voor frame erbij moet hebben ,een draaiknop is zeker een goeie tip van je ,zijn er hier soms die recent een radio hebben ingebouwd zoiets als hier boven vermeld word zou hier wel blij mee zijn net wat je zegt spotify navi etc etc ideaal is er wellicht iemand die met kan helpen met de radio keuze wat ik moet nemen .

het geluid van de richtaanwijzer heb ik nog geen oplossing voor ,maar blijf zoeken mocht ik wat vinden hoor je het zeker .
bedankt voor je replay .
Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben

Miranda
Forumgebruiker
Berichten: 312
Lid geworden op: 23 mar 2015 11:17
1e Panda-achtige: Young 2001
Facebook: https://www.facebook.com/miranda.uneken
Locatie: Betuwe
Been thanked: 3 times

Re: nieuw hier en wat kleine vraagjes

Bericht door Miranda »

Welkom hier!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”