Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Panda 2003 MPI young
Moderators: michiel van g., Niels9966
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Als je ziet hoe na 18 jaar die remleiding eraan toe is, wil ik niet weten hoe het bij mijn Marbella na 34 jaar het geval is :O
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- Berichten: 2041
- Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 27 times
Re: Panda 2003 MPI young
Daarom is een jaarlijkse APK ook zo belangrijk, mits dit serieus wordt uitgevoerd natuurlijk, komt dit wel naar boven.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
- 4RN01D
- Forumgebruiker
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
- 1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
- 2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
- Been thanked: 4 times
Re: Panda 2003 MPI young
@Knakker was dat hitteschild bij je einddemper nog zo netjes, of heb je een nieuwe bemachtigd? in geval van het laatste: ADRESSEN!!!!! XD
Panda 1.1 SMILE
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Uiteraard, maar je ziet nooit alles. Daarnaast zit er denk ik 20 liter underbodycoating op de bodem -en remleidingen- van mijn Marbella...PandaVespa schreef: ↑25 okt 2021 16:08 Daarom is een jaarlijkse APK ook zo belangrijk, mits dit serieus wordt uitgevoerd natuurlijk, komt dit wel naar boven.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Goed dat je er even over begint, ik mis de foto’s van het hitteschild. Gelukkig had ik de foto’s al wel gecomprimeerd en geüpload alleen nog niet geplaatst. Oeps!
Na demontage zag ik dat het hitteschild wel een opfrisser kon gebruiken. Deze is niet nieuw. Wel nieuw gemaakt. Compleet geborsteld en ontdaan van vliegroest. Daarna in de hammerite menie. Beschermende zilver lak en vervolgens blanke lak. Dat duurde een aantal dagen vanwege de droogtijden. Op sommige plekken is het hitteschild dun, maar niet door. Heb mijn best gedaan om hem zo netjes mogelijk te behandelen zodat het schild de komende tijd weer beschermt is.
Na het borstelen in de menie
Laten drogen en uitharden
En toen het hitteschild eindelijk droog was (stonk best heftig die menie) kon ze binnen in de schuur uitharden.
De volgende dag zilvere beschermlaag en afgelakt met blanke lak op terpentine basis.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Wat mij opviel, is dat de remleidingen verpakt zijn in dikke beschermlagen in de bochten. Diegene rechtsvoor bij de hoofdremcilinder bijvoorbeeld. Juist de scherpe bochten in de leidingen zijn zo goed als weg. Onder, van voor naar achter is die gek genoeg nog hard. Logisch want dat is op het eerste gedeelte na, een recht stuk! De Fiat seicento’s gaan allemaal af op de remleidingen achter de wielkuipen. Toen ik dus rechtsvoor bij de fiat panda loshaalde was een tikje voldoende om de leiding te breken. Niet echt safe…michiel van g. schreef: ↑25 okt 2021 20:27Uiteraard, maar je ziet nooit alles. Daarnaast zit er denk ik 20 liter underbodycoating op de bodem -en remleidingen- van mijn Marbella...PandaVespa schreef: ↑25 okt 2021 16:08 Daarom is een jaarlijkse APK ook zo belangrijk, mits dit serieus wordt uitgevoerd natuurlijk, komt dit wel naar boven.
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- 4RN01D
- Forumgebruiker
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
- 1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
- 2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
- Been thanked: 4 times
Re: Panda 2003 MPI young
bedankt:) en werkelijk prachtig geworden al:)knakker-bosch schreef: ↑26 okt 2021 00:09Goed dat je er even over begint, ik mis de foto’s van het hitteschild. Gelukkig had ik de foto’s al wel gecomprimeerd en geüpload alleen nog niet geplaatst. Oeps!
Na demontage zag ik dat het hitteschild wel een opfrisser kon gebruiken. Deze is niet nieuw. Wel nieuw gemaakt. Compleet geborsteld en ontdaan van vliegroest. Daarna in de hammerite menie. Beschermende zilver lak en vervolgens blanke lak. Dat duurde een aantal dagen vanwege de droogtijden. Op sommige plekken is het hitteschild dun, maar niet door. Heb mijn best gedaan om hem zo netjes mogelijk te behandelen zodat het schild de komende tijd weer beschermt is.
CA08AD1C-8215-4845-843C-10497C399A8B-min.jpeg
Na het borstelen in de menie
36139537-EB76-4F4B-863D-4A1BA9709DF8-min.jpeg
Laten drogen en uitharden
D758237F-6627-4034-BD49-A3DB2115EC92-min.jpeg
En toen het hitteschild eindelijk droog was (stonk best heftig die menie) kon ze binnen in de schuur uitharden.
De volgende dag zilvere beschermlaag en afgelakt met blanke lak op terpentine basis.
Panda 1.1 SMILE
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Hoi allemaal,
Gister een onwijs mooie vondst gedaan. Eindelijk een Fiat Panda 141 trekhaak. Deze ga ik van de week netjes maken en monteren. Hierbij wat foto’s. Ik zie op het typeplaatje TOBO-NL staan de trekhaakfrabiek Bosal-Tobo die tot december 2010 in Made actief was.
De trekhaak bezit ook de 7pin stekker met elektra aansluiting. Hoe aan te sluiten? Ik ben opzoek naar een schema of is het echt zo simpel zoals het eruit ziet en is het simpelweg de draden bij de fittingen achter monteren?
Dank alvast voor de info.
Type plaatje trekhaak
Trekhaak met stekker en kabels
De kogel ziet er nog goed uit
Schoonmaken en in de menie, kleurtje erop en beschermlaag aanbrengen.
To be continued !
Gister een onwijs mooie vondst gedaan. Eindelijk een Fiat Panda 141 trekhaak. Deze ga ik van de week netjes maken en monteren. Hierbij wat foto’s. Ik zie op het typeplaatje TOBO-NL staan de trekhaakfrabiek Bosal-Tobo die tot december 2010 in Made actief was.
De trekhaak bezit ook de 7pin stekker met elektra aansluiting. Hoe aan te sluiten? Ik ben opzoek naar een schema of is het echt zo simpel zoals het eruit ziet en is het simpelweg de draden bij de fittingen achter monteren?
Dank alvast voor de info.
Type plaatje trekhaak
Trekhaak met stekker en kabels
De kogel ziet er nog goed uit
Schoonmaken en in de menie, kleurtje erop en beschermlaag aanbrengen.
To be continued !
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- 4RN01D
- Forumgebruiker
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
- 1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
- 2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
- Been thanked: 4 times
Re: Panda 2003 MPI young
Google is je vriend:knakker-bosch schreef: ↑27 okt 2021 19:40 Hoi allemaal,
Gister een onwijs mooie vondst gedaan. Eindelijk een Fiat Panda 141 trekhaak. Deze ga ik van de week netjes maken en monteren. Hierbij wat foto’s. Ik zie op het typeplaatje TOBO-NL staan de trekhaakfrabiek Bosal-Tobo die tot december 2010 in Made actief was.
De trekhaak bezit ook de 7pin stekker met elektra aansluiting. Hoe aan te sluiten? Ik ben opzoek naar een schema of is het echt zo simpel zoals het eruit ziet en is het simpelweg de draden bij de fittingen achter monteren?
Dank alvast voor de info.
4F6D4AA6-AD6A-4C19-9623-CB3B05E01C42-min.jpeg
Type plaatje trekhaak
71B54FA3-A2DB-4CE2-9E5F-0E4322A42DFC-min.jpeg
Trekhaak met stekker en kabels
138BD180-F1EF-4045-891F-0A669E515A44-min.jpeg
De kogel ziet er nog goed uit
C1CF0203-067A-4E50-B2F0-7B08F6DCE5FB-min.jpeg
Schoonmaken en in de menie, kleurtje erop en beschermlaag aanbrengen.
To be continued !
Panda 1.1 SMILE
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Thnx4RN01D schreef: ↑28 okt 2021 06:25Google is je vriend:knakker-bosch schreef: ↑27 okt 2021 19:40 Hoi allemaal,
Gister een onwijs mooie vondst gedaan. Eindelijk een Fiat Panda 141 trekhaak. Deze ga ik van de week netjes maken en monteren. Hierbij wat foto’s. Ik zie op het typeplaatje TOBO-NL staan de trekhaakfrabiek Bosal-Tobo die tot december 2010 in Made actief was.
De trekhaak bezit ook de 7pin stekker met elektra aansluiting. Hoe aan te sluiten? Ik ben opzoek naar een schema of is het echt zo simpel zoals het eruit ziet en is het simpelweg de draden bij de fittingen achter monteren?
Dank alvast voor de info.
4F6D4AA6-AD6A-4C19-9623-CB3B05E01C42-min.jpeg
Type plaatje trekhaak
71B54FA3-A2DB-4CE2-9E5F-0E4322A42DFC-min.jpeg
Trekhaak met stekker en kabels
138BD180-F1EF-4045-891F-0A669E515A44-min.jpeg
De kogel ziet er nog goed uit
C1CF0203-067A-4E50-B2F0-7B08F6DCE5FB-min.jpeg
Schoonmaken en in de menie, kleurtje erop en beschermlaag aanbrengen.
To be continued !
Aansluitschema-anhanger-7-polig-en-13-polig-600x479.png
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- Erik 319
- Moderator
- Berichten: 3513
- Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
- 1e Panda-achtige: 319 twinair 65
- 2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
- Locatie: Almere
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 38 times
Re: Panda 2003 MPI young
Is inderdaad een simpel klusje.
Maar volgens mij ontbreken de vierkante plaatjes die je nodig hebt om te zorgen dat je niet de moeren in je chassisbalk trekt.
Maar volgens mij ontbreken de vierkante plaatjes die je nodig hebt om te zorgen dat je niet de moeren in je chassisbalk trekt.
312=500 319=Panda.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Dankje for de tip/reminder. Ik heb vandaag grote ringen gehaald voor onder de moeren.
Kleine update
Vandaag begonnen met het afwerken van de bodem, het kvs systeem is inmiddels ontlucht en de uitlaat is ook aangesloten. De bumper is opgehangen (om vorm te krijgen) deze was nog niet geplaatst zoals het hoort. ik merkte dat hij niet lekker recht aan de panda hing. Vandaar even een buisje eronder. Als ik de trekhaak klaar heb monteer ik hem direct en ik weet het, de bumper kan er dan weer vanaf haha.
Enkele fototjes van vandaag:
Ook de middenpijp is schoongemaakt en shiney. Oogt wel fijn zo.
Dorpeltjes voorzien van likje Durabit. Niet te dik. Wederom aanbrengen met de tamponneer techniek voor de robuuste look.
Creatief bumpersteuntje om de boel met lichte spanning te centreren.
Wederom zat ik weer helemaal onder maar het resultaat is best oké
Even door naar de trekhaak:
Die staat in de eerste laag Hammerite
To be continued…
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- Christiaanvanarum
- Forumgebruiker
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 08 feb 2017 23:10
- 1e Panda-achtige: Panda 141 900 Jolly [Rood]
- 2e Panda-achtige: Panda 141 900 Young [Blauw][Verkocht]
- Locatie: Hoorn, Noord-Holland
- Has thanked: 1 time
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Lekker bezig hoor! Waar heb je de trekhaak vandaan? Gewoon een marktplaats vondst?
Zit aardig wat gang in je project! Wou dat ik dat kon zeggen over mijn panda
Zit aardig wat gang in je project! Wou dat ik dat kon zeggen over mijn panda
You can't put a wrench on electrons.
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Van Wirdum in Ede had er toevallig nog eentje liggen.Christiaanvanarum schreef: ↑28 okt 2021 21:46 Lekker bezig hoor! Waar heb je de trekhaak vandaan? Gewoon een marktplaats vondst?
Zit aardig wat gang in je project! Wou dat ik dat kon zeggen over mijn panda
Update,
De trekhaak zit in de menie en is inmiddels gespoten en gelakt. Ready voor montage.
Nog even uit laten harden en dan lakje erover,
Vanmiddag, laatste lekkere dag met zon voordat de buien beginnen. Ben ik een stukje gaan rijden en op goed geluk de panda gelijk maar even het APK station ingereden,
Het was vrijdagmiddag maar gelukkig mocht de panda tussendoor. Ik kreeg gelijk de kans om mee te kijken naar het resultaat. Tevens kon ik gelijk laten beoordelen op de veiligheid technische staat en natuurlijk geluisterd naar advies.
Wat de keurmeester opviel was dat de foezee links nieuw gemonteerd is. Pluspunten! Het vervelende nieuws is wel, dat er (nu al) speling op zit +/- 1 mm. Ik heb zoals jullie terug kunnen zien de complete arm/ foezeehouder vervangen. Daarna is er ongeveer 250 km mee gereden. Waar is het mis gegaan? Het monteren van de nieuwe foezee gebeurd zonder enig geweld. Heb ik een defecte foezee ontvangen? De keurmeester liet mij de speling zien en vond dit ook een bijzondere situatie. De andere zijde rechtsvoor is niet vervangen en hier zit geen speling op. De oude foezee was opzich goed alleen de stofhoes was beschadigd. Tijdens de demontage van de oude foezee drukte ik met de lepel de arm/ houder krom waardoor ik deze helaas niet meer kon gebruiken. Dat heeft dan weer niks te maken met deze speling, deze foezee is geheel nieuw. Vreemd dus.
Verder was er veel lof over de staat van de as, ging er een compliment uit over de veerschotels, de bodem en de remmerij. Zoals jullie ook terug konden lezen was er vorig jaar een zure ervaring met de rdw steekproefcontroleur omtrent het laswerk. Dit is vorig jaar gelukkig verholpen. Met die gedachten was ik wel iets zenuwachtig zou er weer een steekproef komen? Nu, is die hard en goed geprepareerd. De remmerij had achter 0 remverschil en dat alleen al is voor mij een feestmoment.
De banden, die zijn nog niet gedaan. Deze zijn nu ongeveer 9 jaar jong. Mag dus wel vervangen worden en deze staan samen met de foezee op advies.
En dan,
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
- BoschNLD
- Forumgebruiker
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 02 apr 2008 22:30
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 fire 94 [X]
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda 900 Young 99 [X]
- 3e Panda-achtige: Fiat Panda 141 1100 MPI Young 03
- 4e Panda-achtige: 1x Seicento 2001 [S 1.1 MPI]
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Panda 2003 MPI young
Ik zag de buien van vorig jaar al aankomen drijven. Het zal toch niet zo zijn dat de rdw toch over de foezee gaat vallen? Ik heb deze vervangen! Hij is nieuw, maarja wel met speling nu. Dus stuk. Dus afkeur. Ik vertrouw zoals altijd mijn keurmeester en denk aan de positive dingen van vandaag. Lucht is blauw, zon, mooie panda, alles is gechecked en inmiddels voorzien van een goedkeur met advies. Laat maar komen.
Dezelfde RDW steekproefheer kwam binnen, ik heb toen maar subtiel het pand verlaten en ben samen met mijn vriendin een heerlijk stuk gaan wandelen.
Eenmaal terug, Panda door de steekproef, met terecht advies. De RDW steekproever vertrouwde erop dat de foezee gewisseld gaat worden aangezien de algehele staat en de panda mocht door. Was het elke dag maar zo keuren vertelde de rdw meester en vond de panda nu in zeldzame staat en geweldig.
Dat is toch een positief geluid vergeleken met vorig jaar november. Opgelucht en blij maar toch met enige verwarring ben ik op huiswaarts gegaan. Onderweg denkend over een plan om (weer) de foezee te vervangen (inclusief houder/drager) en om dan meteen de armen mee te nemen.
Dank voor het lezen en natuurlijk,
To be continued
896.685 x bekeken.
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03
----------------------------------------------------------------------------
2007 / 2011 Fiat Panda 1000 Fire '94
2011 / 2015 Fiat Cinquecento Sporting 1100 Abarth
2015 / 2017 Fiat Panda 900 Young ‘99
2017 / ___ Fiat Seicento 1100 MPI ‘01
2020 / 2022 Fiat Seicento 1100 SPI ‘01
2020/ ___ Fiat Panda 1100 MPI young ‘03