Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Dashboard demonteren

Discussie en advies over techniek en onderhoud van de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
reneverm
Forumgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2021 13:19
1e Panda-achtige: Fiat Panda TwinAir 09 Turbo 2012

Dashboard demonteren

Bericht door reneverm »

Graag wil ik een gedeelte van het dashboard demonteren om een USB lader te plaatsen.Tomtom houder mag weg en daarvoor in de plaats een USB adapter. Ik neem aan dat ik stroom vind aan onderzijde van houder. Ik wil graag het bakje lichten dat op de foto te zien is, maar geen idee hoe dat loskomt. Al veel kracht gebruikt met een klein koevoet je, maar vrees dat ik de boel kapot maak als ik door ga. Wie weet hoe te werk te gaan?
Bijlagen
IMG_20210831_152624_compress87.jpg

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Dashboard demonteren

Bericht door Riddick »

reneverm schreef: 31 aug 2021 17:18 Graag wil ik een gedeelte van het dashboard demonteren om een USB lader te plaatsen.Tomtom houder mag weg en daarvoor in de plaats een USB adapter. Ik neem aan dat ik stroom vind aan onderzijde van houder. Ik wil graag het bakje lichten dat op de foto te zien is, maar geen idee hoe dat loskomt. Al veel kracht gebruikt met een klein koevoet je, maar vrees dat ik de boel kapot maak als ik door ga. Wie weet hoe te werk te gaan?
Daarin past ook een telefoon houder, je kan er ook een ander bakje in zetten, zoals in de 2de link.

viewtopic.php?f=60&t=19216

http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic ... 59&t=21694

reneverm
Forumgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2021 13:19
1e Panda-achtige: Fiat Panda TwinAir 09 Turbo 2012

Re: Dashboard demonteren

Bericht door reneverm »

Okee, dankjewel Riddick, zo kan ik weer even verder. Top!

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”