Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Korte voorstelling en een vraagje

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Luukmans
Forumgebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 dec 2021 09:51

Korte voorstelling en een vraagje

Bericht door Luukmans »

Goedenavond,

Na inmiddels al vaak deze site bezocht te hebben ben ik eindelijk ook lid geworden. Een erg fijn site waar ik veel inspiratie en informatie kan vinden.

Sinds begin dit jaar eigenaar geworden van mijn eerste panda II 69pk. Tijdens de eerste testrit gelijk verzot geworden op de auto. Heerlijk veel ruimte voor het toch geringe formaat van de auto, het zuinige verbruik en het is gewoon een prachtige auto!

Ondanks dat er noodgedwongen wat aan gesleuteld moest worden afgelopen zomer (thermostaat afgebroken) ben ik elke rit nog steeds even verzot.
20211224_124909.jpg
Dit is mijn Panda (met net nieuwe velgen er onder).
Verder zit er een nieuwe uitlaat onder en heb ik nog een plastic beschermstrip op de achterbumper zitten (zal ik binnenkort nog foto's van toevoegen).

De volgt nog de vraag die ik wilde stellen. Mijn rechterachtervering is wat kapot aan het gaan. Maar welke lengte is nu de juiste voor mijn Panda?
Op diverse sites gekeken, maar hier waren veel veringen in diverse lengtes.

Ik hoor het graag, en hoop dat ik in de toekomst ook nuttige informatie/inspiratie mag delen zoals velen van jullie hier doen!

Groetjes,

Luuk

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Korte voorstelling en een vraagje

Bericht door Riddick »

Welkom, en ziet er leuk uit met de velg-je's. ;)

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”