Tutorial koppaking panda 4x4
Moderators: michiel van g., Niels9966
- Pinda1000
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 36 times
- Contacteer:
Re: Tutorial koppaking panda 4x4
Als je straks toch de boel uit elkaar hebt liggen zou ik ook gelijk de kleppen even laten inslijpen. En ook de spanner van de distributieriem vervangen.
-
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Panda 2000 4x4
- Been thanked: 1 time
Kleppen worden sowieso geslepen. Bovenblok gaat naar een motor revisie bedrijf die dat voor mij gaat doen.
Ik neem aan dat je met de spanners doelt op de spanrol? Die zet ik op de lijst. Dank voor het meedenken.
Het Panda projectje is behoorlijk uit de hand gelopen, hahaha. Goed, het is allemaal voor een goed doel. Deze Panda rijdt iig na 20 jaar nog steeds goed en roestvrij. Hopelijk 20 jaar lang in mijn bezit.
Ik neem aan dat je met de spanners doelt op de spanrol? Die zet ik op de lijst. Dank voor het meedenken.
Het Panda projectje is behoorlijk uit de hand gelopen, hahaha. Goed, het is allemaal voor een goed doel. Deze Panda rijdt iig na 20 jaar nog steeds goed en roestvrij. Hopelijk 20 jaar lang in mijn bezit.
-
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Panda 34 uit 1985
- Been thanked: 9 times
Vanzelfsprekend en een pdf-bestandje is zo gemaakt
In het kader van:
"Knowing is one thing. Sharing is everything" - yohta
Met boekwinkeltjes heb ik inmiddels al jaren goede ervaringen. Voordeel is dat je daar tenminste geen account hoeft aantemaken. Dit itt tot een K-bedrijf als
Dat is volgens mij toch best vlot. Ben heel benieuwd!Alpi, sinds vandaag zijn de Ziarelli bandjes trouwens binnen!