Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Panda 141 gezocht voor filmopnames!

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Panda 141 gezocht voor filmopnames!

Bericht door Micha D. »

Oproep vanuit het media wereldje, ze zoeken een Fiat Panda tot 2003 voor een film/serieproductie

Eisen:
- Geen beige, wit of zwart
- Regio Weesp
- Beschikbaar op 21 juli, 17 augustus en 23&24 augustus (even uit mijn hoofd). Er is eventueel de mogelijkheid om de auto te brengen voor 17 augustus en op te halen na de 24e (dan hoef je maar 2x te rijden)
- Totale vergoeding van 280 euro plus km-vergoeding (volgens mij niet voor 4x heen en weer, maar dat kun je zelf wellicht afstemmen)

Ik ben persoonlijk afgehaakt omdat voor de opnames een bumper verwijderd wordt en wordt vervangen door een kapotte bumper, om zo een 'ongeluk' na te bootsen. Bij mijn Oer-Panda wil ik er geen bumper afhalen ivm de slotbouten en het feit dat een Oer-Panda bumper nogal zeldzaam en kostbaar is. Voor een 141A geldt dat natuurlijk in mindere mate. Dit verwijderen wordt wel professioneel gedaan. Daarnaast zijn ze uiteraard goed verzekerd.

Mocht je interesse hebben en ook alle 4 de dagen kunnen of in ieder geval je auto kunnen missen, dan kun je contact opnemen met Anne Zeilstra op 06-24868007 of anne.zeilstra@itv.com

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”