Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

FPCN

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: FPCN

Bericht door Micha D. »

Bij jou schijnbaar wel. Geld vragen voor een doodbloedend forum is echt het domste wat je kunt doen volgens mij. Dat is net als bij een gratis tentoonstelling toegang gaan vragen om te hopen dat er dan meer mensen komen....

Gebruikersavatar
meetsysteem
Forumgebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 okt 2017 13:25
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1.1 Active+ 2005
Locatie: Amsterdam Noord

Re: FPCN

Bericht door meetsysteem »

Micha D. schreef: 05 dec 2020 23:06 Bij jou schijnbaar wel. Geld vragen voor een doodbloedend forum is echt het domste wat je kunt doen volgens mij. Dat is net als bij een gratis tentoonstelling toegang gaan vragen om te hopen dat er dan meer mensen komen....
U ontgaat de essentie van het verhaal.

Gebruikersavatar
Pinda1000
Forumgebruiker
Berichten: 4299
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
Locatie: Den Haag
Has thanked: 17 times
Been thanked: 28 times
Contacteer:

Re: FPCN

Bericht door Pinda1000 »

meetsysteem schreef: 05 dec 2020 22:49 Maar alles draait om poen.
Klopt, gewoon een tikkie sturen voordat je antwoord geeft op iemands vraag! :P

:no: :no:

Mack Hofland

Re: FPCN

Bericht door Mack Hofland »

Okay.. ik ga mij er even in mengen: maanden geleden opperde ik het een en ander alsmede hulp cq Pandaklussers in de regio en nooit antwoord op gehad. Dus de claim mensen achter het forum te kennen alsmede dat er genoeg mensen zijn om je te helpen: waarom werd een nieuwkomer als ik dan niet op die manier verwelkomt? Ik wil juist inzichtelijkheid hebben/ zien. Bijvoorbeeld door een regio klusgroep op te zetten. Daar was toch niets mis mee? Ik wil mijn Panda 141 rijdend houden en dus van de schroothoop behoeden..

Ik las voorgaande reacties als waarom de oer en 141 losmaken van de 169.. well, ikzelf en vergeef mij of nog beter: verduidelijk het mij, ik zie wezelijk verschil. De een is het type Panda die bijna uitsterft, dus een krimpende voorraad en mogelijk zelfs weinig mensen met technische kennis heeft en de 169+ is meer een Panda waar wel nog onderdelen en accessoires voor zijn en garages je welkom heten. Ik heb 4 garages in mijn omgeving bezocht: drie hadden geen tijd na het zien van mijn wagen. De vierde had tijd genoeg en ondanks dat de APK op wat remroest en een kapje na plus 4 nieuwe banden nodig had; praktisch gezien relatief probleemloos door de APK kwam. Echter wel een advies: snel van dat ding af want onderdelen worden schaars en ze roesten onder je kont vandaan. Tevens zijn het geen wagens meer van deze tijd. Leuke opmerking tegen een liefhebber.... 😕
Dan klus ik toch liever echt met liefhebbers die eveneens kennis van zaken hebben en mij eea kunnen/willen leren zodat ik dit soort conversaties met garagisten a 62,50€ excl btw per uur hoef te vermijden!

Waar zijn de Panda mannen in regio Haaglanden dan... ?

Of ben ik nu iets te direct voor dit gesprek op deze avond?

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: FPCN

Bericht door Micha D. »

Nee hoor je bent niet te direct, alleen ik denk dat velen vanwege corona ook even rustig aan doen met het ontmoeten van anderen.

Mack Hofland

Re: FPCN

Bericht door Mack Hofland »

Micha D. schreef: 05 dec 2020 23:38 Nee hoor je bent niet te direct, alleen ik denk dat velen vanwege corona ook even rustig aan doen met het ontmoeten van anderen.
Dag Micha, dank voor je reactie!
Helemaal mee eens. Maar dat wil niet zeggen dat we online via dit forum "regio's" kunnen opzetten/inventariseren, toch?

Daarnaast is het aan de mensen zelf om te bepalen of we elkaar willen helpen. Ikzelf ga mij niet mengen in enige discussie over Covid19, Overheids adviezen en met name diens onduidelijkheden.. maar als we in een open ruimte zijn en mondkappies dragen.. wat is dan het verschil met boodschappen doen, collega's die met elkaar werken of mensen die klanten bezoeken?? Zoals ik al zei.. die discussie ga ik niet voeren.. maar ik zie wel graag een regiolijst met mensen die elkaar willen helpen alsmede wie welk type auto kent.

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: FPCN

Bericht door sjirafje »

Opmerking moderator

Ik zet deze (tijdelijk) even op slot voor overleg binnen het mod-team.
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: FPCN

Bericht door sjirafje »

Opmerking moderator

Er is even kort overleg geweest en er is besloten het topic gesloten te houden.

Dit topic is inmiddels ver verwijderd van de originele startvragen. Die zijn in het eerste antwoord beantwoord.

- Indien je (technische) suggesties hebt ten aanzien van het forum dan kun je een nieuw topic openen in: viewforum.php?f=43
- Indien je als clublid suggesties hebt ten aanzien van de club en daar over wil discussiëren kun je een topic starten in: viewforum.php?f=42
- Indien je als forumgebruiker suggesties hebt ten aanzien van de club en daar over wil discussiëren kun je een topic starten in: http://forum.fiatpandaclub.nl/viewforum.php?f=111
- Indien je (mede) geïnteresseerden zoekt om een klusgroep in je regio te starten dan kun je daarvoor een nieuw topic openen in viewforum.php?f=1 Let op, dit valt (op dit moment) niet onder de verantwoording van de club of het forum.
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Gesloten

Terug naar “De Koffietafel”