Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

toertochtjes

Alle zin en onzin die wij samen willen delen

Moderators: Rick Lieffering, Joost

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: toertochtjes

Bericht door PandaVespa »

Er wordt een goede vraag gesteld, met een goed antwoord. Dan toch ‘doordrammen’, waarom niet.

Iedereen wil zijn/haar vrijheid terug.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
4RN01D
Forumgebruiker
Berichten: 577
Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
Been thanked: 4 times

Re: toertochtjes

Bericht door 4RN01D »

Er wordt gevaccineerd. Momenteel is een behoorlijk deel van het land al afdoende gevaccineerd. De opnames in de IC's dalen.

Dat is allemaal positief, maar we zijn er nog niet. Dat mensen gevaccineerd zijn tegen COVID, betekent niet dat zij het virus niet kunnen dragen en potentieel mensen aan kunnen steken die (nog) niet gevaccineerd zijn.

We willen terug naar hoe ons leven was voor COVID. Ik ook. Maar zolang niet iedereen de kans heeft gehad zich te laten vaccineren kun je je afvragen of het verstandig is evenementen te organiseren.
Panda 1.1 :D SMILE

Gebruikersavatar
Smile-RS
Clublid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 jun 2018 22:40
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 Smile [2002]
2e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 Hobby [2002]
Locatie: Haaksbergen

Re: toertochtjes

Bericht door Smile-RS »

Zoals Erik hierboven ook aangaf zitten wij als bestuur niet stil. Er gebeurt wel degelijk het een en ander, komende week ontvangen jullie hierover een Pandissimail. Wat ik wil aangeven is dat het voor mij als nieuwe secretaris soms ook zoeken is en daarbij het niet de makkelijkste tijd is voor een club en clubbestuur. De feedback dat er meer gecommuniceerd moet worden nemen we mee en hier kan ik persoonlijk ook wel inkomen. Enkele enthousiaste leden zijn dus al bezig met een toertocht. Hebben jullie zelf ideeën voor een tocht of evenement, laat het weten. Jullie kunnen hier al rustig aan de voorbereidingen voor gaan treffen. Er is steeds meer mogelijk, maar we volgen hierbij natuurlijk wel de landelijke richtlijnen.

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: toertochtjes

Bericht door Panda 500 »

Afbeelding

Op zondag 4 juli met mijn Panda 4x4 de eerste rit sinds 2 jaar met de Belgische Fiatclub (FCB) meegereden, omgeving Oostende. In principe verving deze rit de jaarlijkse internationale 500-bijeenkomst in Garlenda (I), elk jaar begin juli, die voor de 2de keer afgelast diende te worden (Corona). (Ik was er met mijn 500 in 2015)

Afbeelding

Daarom werd gevraagd aan elk land om zelf lokaal een 'vervangende' rit te organiseren, en hierbij mochten àlle oldtimer Fiattypes meerijden, dus ook Panda's! Al heb ik ook een 500, toch maar met de witte Panda deelgenomen, want eerst dik 100 km over de snelweg om in Oostende te geraken! En dat is in een 500 niet zo leuk... Op de foto zie je goed hoe groot een Panda toch is naast een 500'tje! En zelfs naast een 124 Spider! Twee clubleden hadden pech met hun oldtimer en beslisten op het laatste moment dan maar met hun nieuwere Fiat-exemplaren deel te nemen...(een 124 Abarth en een Panda Cross)

Plaats reactie

Terug naar “De Koffietafel”