Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Een nieuw Panda lid in jullie midden

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Gebruikersavatar
van Leeuwen
Clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: 28 mei 2017 23:13
2e Panda-achtige: Panda 1.1 2002 Hobby.
Locatie: Buinen

Re: Een nieuw Panda lid in jullie midden

Bericht door van Leeuwen »

Ik ben nu inmiddels ook aan het zoeken waar je berichten kunt plaatsen over wat je allemaal doet aan de auto. Een hoofdtopic met als kopje Project o.i.d.

Die kan ik helaas niet vinden dus ik begin hier maar. Mocht er ergens een plek wel voor zijn dan mag je dit bericht en de rest hierna (de moderator) wel daar plaatsen.

Aantal maanden geleden door de keuring gegaan, glansrijk. Nagedacht of ik dan door ga zetten of niet om een project van te maken want ik heb vaak tegenslag gehad met vorige projecten. Na wat tijd en overwegingen toch de knoop doorgehakt. We beginnen met de opknapbeurt van de Panda. Ik wou de auto in 1e instantie een antiroestbehandeling geven. Echter, ik zag wat kleine roestplekken en dacht, laat ik die eerst maar behandelen voordat ik de boel met Mike Sanders en tectyl in ga smeren....al gauw waren het meer dan wat roestplekken...onder de A-stijlen zelfs zo groot dat ik er zowat mijn hand door kon steken, mooi weggeplamuurd....zijn nu een aantal dagen bezig geweest om de meeste gaten dicht te maken. Hoeft niet heel netjes te zijn als het maar goed en duurzaam is.

Plekken zijn behandeld nu met Brunox Epoxy en komt (afschuwelijke kleur) hamerite over...gaat om de bescherming, niet de kleur.

De auto moet uiteindelijk Olive Drab worden maar dat gaat de komende tijd nog niet worden.

Ik weet dat sommige het misschien zonde vinden, daarom heb ik de auto ook al gekocht met de verf op de zijkant erop en met wat roestplekken. Ik weet bij de vorige projecten dat als je kijkt naar lakwerk, glans, polijsten enz. wat voor stress ik er van kan krijgen. Als er maar geen deukje in komt. Gelukkig, die zaten er al in. Het moet netjes worden en goed ogen maar als er een kras op komt dat ik er gewoon met een kwast weer bij kan werken zonder dat je er teveel van ziet.

Plannen zijn....motorisch top conditie krijgen, zoveel mogelijk roestbestendig (plannen carport worden evt. als gemaakt), en reizen door Europa of verder en deze auto zo lang mogelijk in mijn bezit houden.

Gebruikersavatar
lenny
Forumgebruiker
Berichten: 1000
Lid geworden op: 27 feb 2011 13:53
1e Panda-achtige: panda young 1100 2002
Locatie: breda
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Een nieuw Panda lid in jullie midden

Bericht door lenny »

van Leeuwen schreef:Een hoofdtopic met als kopje Project o.i.d.

Die kan ik helaas niet vinden dus ik begin hier maar. Mocht er ergens een plek wel voor zijn dan mag je dit bericht en de rest hierna (de moderator) wel daar plaatsen.
bij algemeen/discussie en vooral bij tuning en styling zijn projecten te volgen, te vinden onder "panda classic" bij de homepage.

Gebruikersavatar
van Leeuwen
Clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: 28 mei 2017 23:13
2e Panda-achtige: Panda 1.1 2002 Hobby.
Locatie: Buinen

Re: Een nieuw Panda lid in jullie midden

Bericht door van Leeuwen »

Gevonden! Dank je wel voor de tip, zal dit bericht hierboven daar plaatsen en verder gaan ;-).

Gebruikersavatar
van Leeuwen
Clublid
Berichten: 74
Lid geworden op: 28 mei 2017 23:13
2e Panda-achtige: Panda 1.1 2002 Hobby.
Locatie: Buinen

Re: Een nieuw Panda lid in jullie midden

Bericht door van Leeuwen »

Na jaren niet geweest te zijn hier op dit forum door aanraden van iemand die ik ken ook een panda rijd maar weer eens neuzen op dit forum. Kan gelukkig zeggen dat ik 4 jaar later nog steeds de panda in bezit heb.

Is wel het één en ander aan gedaan qua uiterlijk. Hoop een keer een mooi event bij te kunnen wonen. Hopelijk tot ziens een keer en zal proberen wat vaker op het forum te kijken ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”