Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Nieuw hier

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank_Ver
Forumgebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020 07:16
1e Panda-achtige: 1_2 Sportsound 2005
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Nieuw hier

Bericht door Frank_Ver »

Als nieuw forum lid eerst maar even voorstellen:

Ik ben Frank, Zeeuws Vlaming (echt wel Nederland! :P ) van bouwjaar '65 en hoop morgen een Fiat Panda 1.2 Sportsound 2005 op te kunnen halen. (als m'n werk geen roet in het eten gooit…)
panda.jpg
Het wordt voor mij m'n eerste Panda. Ben nooit echt merk of model vast geweest en heb een redelijke variatie aan wagens onder m'n zitvlak gehad. In min of meer chronische volgorde:
Simca 1100 / Toyota Carina 1.6 ST / Saab 99 turbo / Citroen BX 1.9 TI /als tussendoortje nog even autovrij met een Piaggio Skipper 125 :lol: / Seat Ibiza / Mercedes 208D / Peugeot 309 / Opel Combo / Citroen Berlingo / Peugeot Partner / Chevrolet Nubira

De Panda is voor dagelijks gebruik en heb er voor gekozen omdat ik iets kleiner wou met goede stoelen (ben 55 met een degeneratieve rug van iemand van 80+ :-( ) De stoelen van de Panda waren een positieve meevaller vond ik.
Bagage ruimte werd ook minder van belang, klus materiaal laten we nu gewoon bezorgen. De perfecte proefrit en een beter verbruik dan de Koreaanse Chevy gaven verder de doorslag om de Panda te kopen.

Wat betreft forum gebruik ben ik voornamelijk een lezer en wat minder een schrijver.
Verwacht ook geen foto's van ferme tuning praktijken, ik ben op gebied van auto's niet zo'n "pimper" :wink: Wel zal de standaard radio vervangen worden door een model met AUX ingang. Een pioneer die al een aantal auto modellen mee gaat. En een aantal kleine dingetjes om het persoonlijk te maken.

Maar nu eerst nog wat werken (voor de baas kwaad wordt :roll: ) en morgen wat kilometers maken.

Groeten,

Frank

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Nieuw hier

Bericht door Joost »

Hoi Frank, en welkom op 't forum!

En? Gelukt om de auto op te halen?

Gebruikersavatar
Frank_Ver
Forumgebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020 07:16
1e Panda-achtige: 1_2 Sportsound 2005
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Nieuw hier

Bericht door Frank_Ver »

Dank je Joost!

De Panda is opgehaald en vanmiddag even lekker door de polder wezen toeren.
Wat een genot om in te rijden!

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”