Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Ciao panda liefhebbers!

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
JoyP
Forumgebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 sep 2020 16:59
1e Panda-achtige: 1-1 Young 2001

Ciao panda liefhebbers!

Bericht door JoyP »

Hi,
Ik ben Joy en sinds mei dit jaar in het bezit van een Fiat Panda 1.1 Young uit 2001, in de vrolijke kleur groenig/turquoise. Ik had me aangemeld voor de Fiat Panda club maar me nog niet voorgesteld op het Forum dus hierbij.

Ik heb in het verleden 2 Alfa Romeo's gehad (redelijk nieuw) en na een paar jaar zonder auto zocht ik een kleine, voordelige maar ook markante auto. Mijn oom heeft een Fiat Panda die ik af en toe leende en eigenlijk beviel me dat wel.
Intussen heel blij met mijn wagentje, wel wat pech gehad: aanrijding binnen de eerste maand (niet mijn schuld, bumper moet nog vervangen worden), een lekkend dakje (gefixt) en nu een storing in de startonderbreking...maar al met brengt hij me voor weinig waar ik zijn moet! Ook heb ik oude cassettebandjes herontdekt, mijn panda heeft een radio-cassettespeler :lol:

Ik heb verder niet heel veel verstand van auto's (ik weet wel wat dingen te vinden onder de motorkap en ik kan basale dingen als van alles bijvullen, banden oppompen enzo haha) maar in oktober ga ik een basiscursus autosleutelen volgen zodat ik in ieder geval meer kennis heb.

Jammer dat het Fiat Panda jubileumweekend niet door kan gaan...hopelijk is er op termijn toch een mogelijkheid!
Ciao!
Joy
Bijlagen
panda.JPG

Mack Hofland

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Mack Hofland »

Benvenuto, Joy!

Gebruikersavatar
Erik 319
Moderator
Berichten: 3513
Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
1e Panda-achtige: 319 twinair 65
2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
Locatie: Almere
Has thanked: 21 times
Been thanked: 38 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Erik 319 »

Welkom.
Een nieuwe bumper kost bijna niets dus dat is mazzel.
Sticker zorgt voor 5 pk extra heb ik wel eens ergens gelezen.
312=500 319=Panda.

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door PandaVespa »

Welkom en veel plezier ermee.

Onderkant ook goed bekeken op roest? Vooral de laatste bouwjaren v/d 141 zijn erg roestgevoelig.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Joost »

Hoi, en welkom hier!

JoyP
Forumgebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 sep 2020 16:59
1e Panda-achtige: 1-1 Young 2001

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door JoyP »

Dank voor de welkomstberichten :)
Ik weet niet hoe ik op individuele reacties kan reageren, dan maar zo:
* hoeveel kost een bumper ongeveer? Via de garage kost hij E188,- (als het goed is te betalen door de partij die mij aanreed)
* Onderkant is netjes en vrijwel geen roest te bekennen!

Groetjes,
Joy

Gebruikersavatar
Joost
Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: 26 mei 2011 11:40
1e Panda-achtige: 1000 CL 1987
Locatie: Smilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Joost »

188 euro zal dan inclusief arbeidsloon zijn om 'm te vervangen neem ik aan.

Ze zijn gewoon nog nieuw te bestellen voor een paar tientjes: https://www.auto-onderdelen24.nl/fiat/p ... onderdelen

Maar jah, als de verzekering van de tegenpartij betaald hoef je je daar niet druk om te maken natuurlijk.

Gebruikersavatar
DiebeMedia
Forumgebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 jul 2020 15:50
1e Panda-achtige: Young 2008
Facebook: https://facebook.com/Diebe.Media
Locatie: Molenhoek
Contacteer:

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door DiebeMedia »

Welkom en met de geplande cursus veel sleutelplezier

Gebruikersavatar
Ivo
Forumgebruiker
Berichten: 2276
Lid geworden op: 23 feb 2010 21:22
Locatie: Leiden
Been thanked: 8 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Ivo »

Welkom!
Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door Riddick »

JoyP schreef: 16 sep 2020 20:11 Hi,
Ik ben Joy en sinds mei dit jaar in het bezit van een Fiat Panda 1.1 Young uit 2001, in de vrolijke kleur groenig/turquoise. Ik had me aangemeld voor de Fiat Panda club maar me nog niet voorgesteld op het Forum dus hierbij.

Ik heb in het verleden 2 Alfa Romeo's gehad (redelijk nieuw) en na een paar jaar zonder auto zocht ik een kleine, voordelige maar ook markante auto. Mijn oom heeft een Fiat Panda die ik af en toe leende en eigenlijk beviel me dat wel.
Intussen heel blij met mijn wagentje, wel wat pech gehad: aanrijding binnen de eerste maand (niet mijn schuld, bumper moet nog vervangen worden), een lekkend dakje (gefixt) en nu een storing in de startonderbreking...maar al met brengt hij me voor weinig waar ik zijn moet! Ook heb ik oude cassettebandjes herontdekt, mijn panda heeft een radio-cassettespeler :lol:

Ik heb verder niet heel veel verstand van auto's (ik weet wel wat dingen te vinden onder de motorkap en ik kan basale dingen als van alles bijvullen, banden oppompen enzo haha) maar in oktober ga ik een basiscursus autosleutelen volgen zodat ik in ieder geval meer kennis heb.

Jammer dat het Fiat Panda jubileumweekend niet door kan gaan...hopelijk is er op termijn toch een mogelijkheid!
Ciao!
Joy
Prachtige kleur.

JoyP
Forumgebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 sep 2020 16:59
1e Panda-achtige: 1-1 Young 2001

Re: Ciao panda liefhebbers!

Bericht door JoyP »

Bedankt allemaal :)

Voor de auto onderdelen site https://www.auto-onderdelen24.nl/fiat/p ... onderdelen krijg ik steeds een error maar ik ga wel even achter de prijs van de bumper aan...bedankt voor de tip!

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”