Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

even kennismaken

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
ronnie
Forumgebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2020 13:31
1e Panda-achtige: nog niks
2e Panda-achtige: nog niks
3e Panda-achtige: nog niks

even kennismaken

Bericht door ronnie »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ronnie, 48 jaar jong en op dit moment van schrijven nog niet in het bezit van een Panda. Ik heb besloten mij aan te melden omdat ik graag veel wil leren over dit mooie merk en omdat ik op zoek ben naar een Panda bj 2008-2013 voor woon werkverkeer. Ik heb de afgelopen weken bijna elk online automarkt bekeken en bijna elk merk qua verbruik en onderhoudskosten vergeleken en kom toch steeds weer terug bij... de Fiat Panda! Want een Panda is zoveel meer dan alleen een vervoermiddel, je kunt er nog eens een keer mee naar de Ikea, of dagjes uit met de hele familie, een multifunctionele auto dus! Daar komt ook bij dat mijn eerste kennismaking met auto's de Fiat was. Mijn vader had vroeger een oranje Fiat 127 en een buurjongen een Fiat Panda uit 84 waar we veel mee op pad gingen, van dagjes vissen tot vakanties in Friesland. Emotie speelt dus zeker een rol en dat speciale gevoel heb ik niet met andere merken.

Groeten Ronnie

Gebruikersavatar
EzraEzinga
Forumgebruiker
Berichten: 1140
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:10
1e Panda-achtige: Panda 1100 Fire Young
Locatie: Apeldoorn

Re: even kennismaken

Bericht door EzraEzinga »

Hoi Ronnie,

Van harte welkom, de Panda is inderdaad een geweldig wagentje waar veel mensen goede herinneringen aan hebben.

Succes met jouw zoektocht.
'90er - 1000 - CLX - Bianco (sold)
'92er - 1000 - Skyline - Dark Blue Metallic (sold)
'91er - 1000 - Super - Verde Malta Metallic (dismounted) (sold)
'85er - 34 - 4x4 - Nero (sold)
'94er - 1100 Selecta - Blue Midnight (sold)
'03er - 1100 Young - Blue Lido (sold)

'88er - 750 Eco Jolly - Blue (sold)

Deventuig
Forumgebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 18 okt 2020 09:43
1e Panda-achtige: Panda 169
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: even kennismaken

Bericht door Deventuig »

Hoi welkom,

Bij mij kwam de panda wat toevallig op mn pad,
Maar de auto geeft indd veel ruimte, grote luie stoelen hebben we ooit ermee opgehaald, en indd vissen doen wij er ook mee... hengels van 1.80 liggen er dan in.

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”