Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Nieuw

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Cass87
Forumgebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2021 09:19

Nieuw

Bericht door Cass87 »

Hallo,

Ik heb mij zojuist aangemeld omdat ik behalve alleen lezen ook graag mee wil posten :)
Ik ben sinds kort op zoek naar een betaalbare 2e auto. Wij hebben op dit moment een Touran waar mijn man door de week mee rijdt (woon/werkverkeer) en ik gebruikte deze in het weekend. Tot voor kort was dit voldoende :)
Nou hebben wij 3 prachtige kindjes, een zoon van 5 en 2 zoontjes van 2,5. We merken dat het soms wel praktisch is dat ik ook een eigen auto heb, op dit moment moet mijn man soms thuis werken zodat ik de auto kan gebruiken als dit nodig is :D
Ik wil dus graag mijn eigen boodschappenwagentje, die vooral binnen de woonplaats gebruikt zal worden en 1 a 2x per week maak ik een rit van 100 km.

Ik ben erg gecharmeerd van de fiat panda. Waarschijnlijk wordt het een Edizione Cool 1.2 uit 2008 (of vergelijkbaar). Het is de bedoeling dat de tweeling achterin zit, en mijn oudste voorin in een kinderstoel. Voor de grotere ritten en ritten voor met het hele gezin hebben we de Touran. Dus op dit moment nog geen Panda bezitter maar hopelijk in de nabije toekomst wel :)

Gebruikersavatar
xxl_liberty
Clublid
Berichten: 1167
Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
Has thanked: 11 times
Been thanked: 12 times

Re: Nieuw

Bericht door xxl_liberty »

Welkom maar pas op een Panda is net een virus maar dan goedaardig. Suc6 bij het zoeken. Die modellen die jij zoekt zijn erg betrouwbaar. Heb er 3 gehad.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.

CyberPanda
Clublid
Berichten: 107
Lid geworden op: 06 mei 2018 22:43
1e Panda-achtige: Panda Emotion 2004
2e Panda-achtige: Saab 93 2005
3e Panda-achtige: Volvo 850 1996
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Nieuw

Bericht door CyberPanda »

Hoi!

Goede keuze! Deze Panda's zijn betaalbaar in onderhoud en gaan erg lang mee. Als je het leuk vind om wat meer opties te hebben, kun je het beste zoeken naar een Emotion. Deze hebben een uitgebreidere boordcomputer en vaak lichtmetalen velgen, schuifbare achterbank, climate control,, electrisch verstelbare spiegels en soms een panoramadak.

Kilometerstand maakt voor de motoren bij deze auto's niet veel uit als het onderhoud in orde is. Het interieur is na veel kilometers wel vaak slechter, dit merk je vooral in de stoelen. Ga dus vooral even goed zitten bij het proefrijden, een doorgezakte stoel is te repareren, maar als je dit niet doet zit ie echt niet lekker :-)

Veel plezier met je zoektocht!

Cass87
Forumgebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2021 09:19

Re: Nieuw

Bericht door Cass87 »

Ik ben sinds een kwartier geleden trotse bezitster van een ijsblauwe panda uit november 2011 met nog geen 140 op de teller. Alleen de bestuurderstoel is gebruikt haha. Verder zo goed als in nieuwstaat.

Gebruikersavatar
xxl_liberty
Clublid
Berichten: 1167
Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
Has thanked: 11 times
Been thanked: 12 times

Re: Nieuw

Bericht door xxl_liberty »

Cass87 schreef: 16 jan 2021 12:21 Ik ben sinds een kwartier geleden trotse bezitster van een ijsblauwe panda uit november 2011 met nog geen 140 op de teller. Alleen de bestuurderstoel is gebruikt haha. Verder zo goed als in nieuwstaat.
Gefeliciteerd en veel veilige kilometers.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.

Gebruikersavatar
EzraEzinga
Forumgebruiker
Berichten: 1140
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:10
1e Panda-achtige: Panda 1100 Fire Young
Locatie: Apeldoorn

Re: Nieuw

Bericht door EzraEzinga »

Gefeliciteerd met je Panda, genieten er van!
'90er - 1000 - CLX - Bianco (sold)
'92er - 1000 - Skyline - Dark Blue Metallic (sold)
'91er - 1000 - Super - Verde Malta Metallic (dismounted) (sold)
'85er - 34 - 4x4 - Nero (sold)
'94er - 1100 Selecta - Blue Midnight (sold)
'03er - 1100 Young - Blue Lido (sold)

'88er - 750 Eco Jolly - Blue (sold)

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”