Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

even voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
RobertO
Forumgebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 apr 2021 23:17
1e Panda-achtige: Selecta 1991
Locatie: Leiden

even voorstellen

Bericht door RobertO »

Hallo allemaal, nadat ik mijn vriendin een 1995 selecta kado had gedaan voor haar 51e verjaardag én omdat ze eindelijk haar rijbewijs had gehaald, was ik erg enthousiast over de eenvoud er van. Ik heb het meestal over haar overdekte brommer, wat ook een kwetsbaarheid betekent, qua veiligheid stelt het weinig voor. Maar ze is er helemaal blij mee en het maakt haar wereld groter nadat ze had ontdekt dat ze gevoelig is voor (wifi) straling in de trein. Hierdoor moest ze voorheen allerlei maatregelen treffen om toch naar toe mij te kunnen komen. Zelf ben ik ook een laatbloeier qua autorijden, want meer een fietser. Maar áls ik dan een auto mag kiezen, dan liefst een klassieke... USA truck. Mijn laatste speeltje was een 1968 GMC, qua eenvoud te vergelijken met de oerpanda, qua veiligheid ook, qua vermogen natuurlijk een mastodont. Door de crisis moest ik alle luxe opruimen, en mijn truck moest er ook aan geloven, vooral omdat er nog veel kosten aan zaten te komen om hem af te maken. In navolging van mijn vriendin heb ook ik nu een selecta aangeschaft ("eenmaal automaat gewend wil je nooit meer terug") nog ouder dan die van haar maar minder afgeragd. Het moet nog blijken of ik niet teveel heb betaald voor de lage km stand - die natuurlijk relatief is - maar qua gebruik bespaar ik nu op MRB en verzekering. En door zelf te klussen, wat leuk en qua kosten overzichtelijk is met veel onderdelen beschikbaar op MP en het forum. Fijn om hier op het forum een bron van kennis te vinden en andere liefhebbers te ontmoeten om elkaar verder te helpen. Ciao tutti, RobertO

Gebruikersavatar
Pinda1000
Forumgebruiker
Berichten: 4299
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
Locatie: Den Haag
Has thanked: 17 times
Been thanked: 28 times
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Pinda1000 »

Welkom!

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2993
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: even voorstellen

Bericht door Robert100HP »

Welkom, vanuit een GMC truck is het even inschikken maar het went.
En je bespaart jezelf "Eurootjes " op brandstof.

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”