Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Toch nog even voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zich hier eerst even voorstellen

Moderators: Rick Lieffering, Joost, WelshWitch, Erik 319

Plaats reactie
Boy Diego
Forumgebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 sep 2020 14:53
1e Panda-achtige: 1100 Young 2002

Toch nog even voorstellen

Bericht door Boy Diego »

Hey allen,

Ik ben Krijn, 26 jaar in Utrecht, en sinds deze winter een panda 2002 als eerste auto. Ik heb er inmiddels al aardig wat aan moeten sleutelen, dus voel me al wat minder groen. Ik hoop gaandeweg steeds iets netter en mooier te krijgen. Ik zoek eigenlijk nog een mooie set wieldoppen, aangezien ik er nu maar 3 heb en de velgen zelf niet heel mooi meer zijn. Iemand suggesties?
pandatje.jpeg

Gebruikersavatar
4RN01D
Forumgebruiker
Berichten: 577
Lid geworden op: 24 mei 2018 13:30
1e Panda-achtige: 900 Young 2000 [overleden]
2e Panda-achtige: 1.1 Smile 2002
Been thanked: 4 times

Re: Toch nog even voorstellen

Bericht door 4RN01D »

Boy Diego schreef: 02 mei 2021 14:13 Hey allen,

Ik ben Krijn, 26 jaar in Utrecht, en sinds deze winter een panda 2002 als eerste auto. Ik heb er inmiddels al aardig wat aan moeten sleutelen, dus voel me al wat minder groen. Ik hoop gaandeweg steeds iets netter en mooier te krijgen. Ik zoek eigenlijk nog een mooie set wieldoppen, aangezien ik er nu maar 3 heb en de velgen zelf niet heel mooi meer zijn. Iemand suggesties?

pandatje.jpeg
Welkom, mede-utrechter. Ziet er goed uit, die panda :) Wieldoppen? Persoonlijk zou ik dan zoeken naar iets wat ook op de panda geleverd is (maar dat is persoonlijke voorkeur) Dan kom je al snel uit op zoeken op Marktplaats, of op Italiaanse websites waar ze het spul nog verkopen. Wat ook een interessante optie is (als je de auto een weekje zou kunnen missen) is de velgen laten poedercoaten. Of op zoek naar een setje velgen met winter- of zomerbanden, afhankelijk van wat je er nu onder hebt zitten. Er zijn ook leden die het lichtmetaal van een Cinquecento of Seicento Sporting monteerden, wat qua bandenmaat en steek prima gaat. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar originele wieldoppen van Fiat. Eigenlijk heb je mogelijkheden zat. Het hangt af van jouw smaak :)
Panda 1.1 :D SMILE

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Toch nog even voorstellen

Bericht door PandaVespa »

Als dat het enigste probleem nog is, dan heb je een nette Panda (y) .

Velgen poedercoaten laten en ‘zwarte dopjes’ tussen de bouten plaatsen om de wielnaaf in midden tegen vuil ‘te beschermen’.
Als poedercoaten netjes gedaan wordt, roesten ze nooit weer en blijven ook mooi 8) .
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Boy Diego
Forumgebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 sep 2020 14:53
1e Panda-achtige: 1100 Young 2002

Re: Toch nog even voorstellen

Bericht door Boy Diego »

Wieldoppen? Persoonlijk zou ik dan zoeken naar iets wat ook op de panda geleverd is (maar dat is persoonlijke voorkeur) Dan kom je al snel uit op zoeken op Marktplaats, of op Italiaanse websites waar ze het spul nog verkopen.
Ja ik vind die originele wieldoppen supervet, maar ik heb ze in Nederland nog niet voorbij zien komen. Maar ik ga poedercoaten maar eens uitzoeken.

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”