Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Zeg Miki

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Panda69
Forumgebruiker
Berichten: 148
Lid geworden op: 03 apr 2016 21:58
1e Panda-achtige: 1.2 2011
Been thanked: 1 time

Zeg Miki

Bericht door Panda69 »

Zeg Miki, je zet de boel hier flink op stelten met je verbouwingsplannen.

Leuk om te lezen, ik volg je op de voet. Leerzaam bovendien. Ga zo door. Ik kijk iedere dag naar wat je nu weer bedacht hebt.

Gebruikersavatar
medolino2009
Clublid
Berichten: 786
Lid geworden op: 11 jul 2016 16:59
1e Panda-achtige: 1 2 xxPK 169 20xx Edizione-Unica
Locatie: Dordrecht
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Zeg Miki

Bericht door medolino2009 »

Panda69 schreef:Zeg Miki, je zet de boel hier flink op stelten met je verbouwingsplannen.

Leuk om te lezen, ik volg je op de voet. Leerzaam bovendien. Ga zo door. Ik kijk iedere dag naar wat je nu weer bedacht hebt.
:lol:

Hartelijk dank voor ondersteuning (y)

Ik ben dol op deze auto...ook mede door dat ie zo simpel gemaakt is, dat je bijna alles zelf kan doen en repareren... (is nog niet zeker dat ik alles wat ik bedacht had werkend zou krijgen, maar ik zal mijn best doen natuurlijk...)..

En...het blijft ook leuk om zelf dingen in te bouwen...als je ze straks gebruikt, is zeker speciaal gevoel...

Wat ik doe is economisch gezien niet slim om te doen natuurlijk en mensen die dat tegen mij zeiden hier op forum hebben het gelijk natuurlijk, en ik respecteer dat... maar naast geld bestaat ook plezier... :D

Groetjes

Miki
FIAT is not just a car, it's a way of life. Keep dreaming, or buy an Panda .!!!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”