Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Dakdragers nodig voor Fiant panda 2008 met dakrailing

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
handsome2020
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2020 15:14
1e Panda-achtige: 2008 AXB11

Dakdragers nodig voor Fiant panda 2008 met dakrailing

Bericht door handsome2020 »

Beste Leden.

Ik ben net nieuw op het forum.
Wij hebben sinds januari 2018 een Fiat panda duallogic automaat uit 2008 gekocht.
Nu 2 jaar verder is het nog steeds een super fijne auto die ontzettend lekker rijdt.
Het is onze hoofdauto dus hij gaat ook mee op vakanties.
Alleen daar komt het enige minpuntje van de panda om de hoek kijken de kofferbak ruimte.
Deze is niet heel veel en met een kleine van 1,5 ziet die al bijna vol als de buggy er in zit.
Daarom ben ik op zoek naar universele dakdragers voor de Fiant panda om daar op een dakkoffer/vouwbare dakkkoffer op kwijt te kunnen.
Alleen het vinden van dakdrager die passen op de open dakraling blijkt lastiger dan verwacht. Ik was al 1x bij iemand wezen kijken en passen alleen kwamen we net een cm of 2,5 te kort om ze goed over de railing te krijgen.
Mijn vraag is dus nu ook zijn hier mensen met een Fiat panda tussen 2003 en 2012 met een open dakraling die dakdragers gebruiken en zo ja welke gebruik je? En wat is de lengte van de stangen en de ruimte tussen de ene "bek" en de andere "bek" gezien vanuit het hart.

Onnies
Forumgebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jul 2009 00:44

Re: Dakdragers nodig voor Fiant panda 2008 met dakrailing

Bericht door Onnies »

Ik heb een setje liggen die je zo mag meenemen. Stuur mij maar een PM als je dat wilt.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”