Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

APK... Niet goed...

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Rick Lieffering
Moderator
Berichten: 267
Lid geworden op: 24 aug 2019 15:29
1e Panda-achtige: 900 Young 2000
Facebook: https://www.facebook.com/rick.lieffering
Been thanked: 1 time

Re: APK... Niet goed...

Bericht door Rick Lieffering »

2cv6 schreef: 27 aug 2020 17:44 Bij de Lancia van mijn dochter was ook de bodemplaat rot. Van de keurmeester mocht ik er gewoon een plaat boven op lassen, dus de rotte plaat laten zitten, vloerbedekking er uit en vlakke plaat er op lassen.
Ok, ja je zou zeggen dat de structurele integriteit toch ook het belangrijkste is. En het zou wellicht een iets snellere/makkelijkere/goedkopere oplossing kunnen zijn dan een plaat er echt in lassen.

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: APK... Niet goed...

Bericht door PandaVespa »

bero schreef: 27 aug 2020 14:22 SJa juist door dit soort praktijken (geen geld voor lassen maar wel voor een andere auto met werk) komen vele Panda's op de sloop.. Zonde..
Soms moet het goedkoop gerepareerd worden, klant is koning :roll: ..........

Dan wordt ik voor gek verklaard dat ik zoveel geld in een Panda pomp. Ik wil die selecta gewoon behouden, hij rijdt wel subliem. Je krijgt wel opmerkingen naar je hoofd geslingerd dat lpgtank van goud is gemaakt ofzo.......
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Gebruikersavatar
Pinda1000
Forumgebruiker
Berichten: 4299
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
Locatie: Den Haag
Has thanked: 17 times
Been thanked: 28 times
Contacteer:

Re: APK... Niet goed...

Bericht door Pinda1000 »

Niet iedereen kan of wil 10.000 euro in een Panda steken......

Gebruikersavatar
PandaVespa
Forumgebruiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: 10 sep 2017 07:54
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: APK... Niet goed...

Bericht door PandaVespa »

Jij dacht dat ik het grappig vind/vond om zoveel te moeten verspijkeren? Het moet wel goed, anders blijft het dweilen met de kraan open. Vervolgens wordt je ook nog door 'kenners' uitgelachen..........., yo bedankt hé. Dat is sarcastisch bedoelt jah!
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Mack Hofland

Re: APK... Niet goed...

Bericht door Mack Hofland »

Morrie Morrie!
Ik wil mij nergens onnodig mee bemoeien.. (ik hoor je denken, "heej gast, je bent hier nèt een week.. hou je mond dan, Mack! :wink: :wink: ), maar loopt dit topic op deze manier niet het risico op een onnodige doodlopende conversatie?
- APK is er niet doorgekomen,
- Rick wil niet verder investeren,
- Heeft de Panda te koop aangeboden, ondanks het feit dat hij er best wel wat werk en geld ingestoken heeft.
- Het is zijn (Rick's) besluit om ergens een lijn te trekken,
- Het is aan een ieder om te besluiten zijn/haar centen ergens in te investeren..

Voor de rest lijkt het mij dat dit topic beter met rust gelaten kan worden, voordat dit op een oninteger-welles-nietes verhaal uitloopt, Het is wat het is. Tenzij iemand opstaat en zegt; "ik maak er wat van... " en "Lets Save a Panda!". Voor de rest zijn alle volgende reacties slechts onnodig gerelateerd gejibberjabber, dat wellicht beter tijdens de pauze aan de koffietafel hoort (maar dan loop ik weg en drink mijn koffie wel op tijdens het sleutelen aan een trommelrem :rofl:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”