Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Onderdeelnummers kleine/grote beurt

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
MMo
Forumgebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jul 2018 12:48
1e Panda-achtige: 1.1 Young 2003
Been thanked: 1 time

Onderdeelnummers kleine/grote beurt

Bericht door MMo »

Joe!

Het is tijd voor een kleine/grote beurt voor mijn Pandatje.
Nou wou ik op Mister Auto de hele rits bestellen, maar oa bij oliefilter en luchtfilter zie ik verschillende afmetingen.
(bijv luchtfilter: 230mm of 197mm lengte).
Nou heb ik een Haynes (groen), maar die is tot de modellen van 1995, en ik heb een Young uit 2003...

Oftewel;
- Kan ik er vanuit gaan dat de onderdelen passen die naar boven komen als ik mijn kenteken invul (ik kijk nu bij Mister Auto, maar misschien zijn er andere betrouwbaarder?).
- Of anders, heeft iemand toevallig een lijstje met onderdeelnummers voor de Fiat Panda 141 1.1 Young (2003)?

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: Onderdeelnummers kleine/grote beurt

Bericht door Micha D. »

Je kunt toch gewoon je luchtfilter er even uit halen en opmeten? Oliefilter is meestal een kwestie van hoogte, het verschil is allemaal niet zo spannend, je zou kunnen kijken wat je nut hebt (meten) en hetzelfde bestellen.

2cv6
Forumgebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 dec 2014 23:35
Been thanked: 17 times

Re: Onderdeelnummers kleine/grote beurt

Bericht door 2cv6 »

Die onderdelen sites geven vaak verkeerde onderdelen aan. Zoals Micha al zei, kun je het luchtfilter opmeten. Kijk eens op het oude oliefilter welk merk en nummer er op staat.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”