Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Cabrioni info

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda (1980-2003)

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
Paul4x4
Clublid
Berichten: 1163
Lid geworden op: 08 sep 2005 11:45
Locatie: Hasselt

Cabrioni info

Bericht door Paul4x4 »

is er hier iemand, die mij info kan verschaffen over oud werknemers van Cabrioni?

oud werknemer hier misschien zelf actief op het forum?

hier geen namen noemen ivm privacy, liever/beter om die mij via PB bekend te maken

dank jullie wel!

Gebruikersavatar
xxl_liberty
Clublid
Berichten: 1167
Lid geworden op: 21 feb 2009 18:05
1e Panda-achtige: Cabrioni 1990
2e Panda-achtige: Edizione Cool 2010
Has thanked: 11 times
Been thanked: 12 times

Re: Cabrioni info

Bericht door xxl_liberty »

Cabrioni was een bedrijf welk was gevestigd in Huissen nabij Arnhem. Is al jaren ter ziele. Ze hadden weinig personeel. Hun core bussiness was eigenlijk de mini. Dus misschien op het mini forum. Ik heb nog wel contact gehad met hun cabriokap maker. Deze vroeg toen €1200 voor een nieuwe. Uiteindelijk heb ik er 1 laten maken in Duitsland bij cabrioverdeck Hattingen.
In het verleden gedane uitspraken geven geen garantie voor de toekomst, zij zijn alleen geschiedenis.

Gebruikersavatar
louis
Clublid
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 nov 2012 23:37
1e Panda-achtige: 45 1980
Locatie: Malden
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Cabrioni info

Bericht door louis »

Ik ken iemand die in Huissen bij Cabrioni heeft gewerkt vroeger. Het bedrijf zat op het Loveer in de Polder aan de Rijn. Bij hoog water werd het personeel met een amfibievoertuig naar het werk gependeld.
Zal inmiddels wel een bijna pensionada zijn denk ik.

In mijn eerste levensjaar is hij zelfs nog mijn buurjongen geweest ..... al heb ik daar zelf niets van meegemaakt :roll:
gr,
Louis

Seat Panda-Trans
Cee’d/Enka/AZU/850T/HQ-bakkie

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”