Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Op zoek naar draaiknop Blaupunkt radio

Discussie over het tunen en stylen van de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
GertrudeH
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2019 20:50
1e Panda-achtige: Fiat Panda 2008 1.2

Op zoek naar draaiknop Blaupunkt radio

Bericht door GertrudeH »

Ik heb een Fiat Panda uit 2008 en de knop van mijn Blaupunkt radio/cd speler (artikel nummer Fiat: 7354362410) is stuk. Ik heb sloperijen gevraagd of ze er eentje hebben, ik heb Blaupunkt gemaild en ik ben bij de Fiat Dealer in Amersfoort langs geweest (die beweerde dat het geen originele radio is), maar allemaal zeiden ze "hebben we niet".

Weet iemand waar ik zo'n knop zou kunnen vinden, zonder dat ik daarvoor meteen een heel apparaat voor hoef aan te schaffen? Het apparaat is namelijk helemaal goed, op de knop na, dan. Help!!!

GertrudeH.

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: Op zoek naar draaiknop Blaupunkt radio

Bericht door Romeo »

Ik had diezelfde radio ook in mijn Panda zitten. Na inbouw van een andere heb ik hem wel bewaard.Je ziet hem trouwens best vaak nog in Panda's van deze serie zitten in auto's die op internet te koop staan.
Afbeelding

Het lijkt mij gezien de vele auto's waarin deze radio af dealer zat of zit dus niet iets wat moeilijk te vinden zou moeten zijn. Maar waarschijnlijk is het te veel moeite voor hen ( de dealers) om er achter aan te gaan.

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Op zoek naar draaiknop Blaupunkt radio

Bericht door sjirafje »

De knop voor de big-front radio hadden ze bij mijn dealer gewoon op voorraad, beetje raar dat ze die van de kleine radio dan niet hebben.
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

roelvdm3
Forumgebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 jun 2018 21:00
1e Panda-achtige: 1.2 Dynamic 2007

Re: Op zoek naar draaiknop Blaupunkt radio

Bericht door roelvdm3 »

Hi GertrudeH,

Als je de maten van het knopje hebt (of een 3d model) dan kan ik hem wel voor je 3d printen. Niet zo mooi als het orgineel maar wel functioneel!

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”