Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Verlichting valt even uit bij richting aangeven

Eerste hulp bij reparaties.

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rover71
Forumgebruiker
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 apr 2015 12:06
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1.2 2006

Verlichting valt even uit bij richting aangeven

Bericht door Rover71 »

Beste Panda liefhebber,

Ik heb sinds enige tijd 3-4 maanden een probleem bij het richtingaangeven. Als ik richting aangeef valt de verlichting even uit. Ik zie dan ook dat het controlelampje van de hoogteverstelling van de verlichting even uitvalt. Verder heb ik ook één keer meegemaakt dat bij het richtingaanwijzen deze sneller begon te knipperen, net alsof er een lampje kapot was. Na het controleren hiervan bleek dat er géén lampje kapot was maar bij het knipperen de verlichting achter minder ging branden, dit heb ik trouwens maar één keer meegemaakt.
Ik was zelf aan het denken aan een aardingsprobleem, aangezien we met de auto een ongelukje hebben gehad waarbij de voorbumper vervangen is. Kan me misschien iemand vertellen waar de aardingspunten zitten, of heb ik misschien een ander probleem? Heb ik bijvoorbeeld een slijtage in de sleepcontacten van de richtingaanwijzers? Heeft misschien iemand gelijke problemen gehad?

Mensen alvast bedankt voor de reacties en een fijne jaarwisseling.
Groet,
Roy

Gebruikersavatar
brolli21
Forumgebruiker
Berichten: 114
Lid geworden op: 23 okt 2014 23:01
1e Panda-achtige: A4 1.8t quattro S-line
2e Panda-achtige: 75 Imola Turbo
Locatie: Obdam

Re: Verlichting valt even uit bij richting aangeven

Bericht door brolli21 »

Waarschijnlijk een massaprobleem in de stekker van 1 van de achterlichten.
There is a fine line between Brilliant and Insane

Alfa 75 Imola Turbo 1992
Audi A4 1.8t quattro S-line 2005 Afbeelding
Fiat 500 1.4 16v Sport Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Technische artikelen Nuova Panda 2003-2012”