Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Twee kleine vraagjes

Hier staan wijzigingen, aanpassingen en mededelingen over het forum en de software.

Moderator: michiel van g.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Twee kleine vraagjes

Bericht door Micha D. »

Ik heb twee vraagjes, mocht dit niet het goede forum zijn, of is het simpelweg niet toegestaan, dan hoor ik het graag.

1. Is het misschien een leuk idee om een topic te openen voor auto's anders dan Panda's en Marbella's. Ik hoor van veel mensen dat ze andere interessante auto's hebben, of misschien hebben gezien. Dat is dan toch een leuk topic om daar foto's van te tonen of het gewoon bekend te maken.

2. Is het een idee om een fototopic te openen, gewoon voor algemene foto's (dus geen auto's, die kunnen dan in het andere topic). Ik denk dat er hier ook wel andere mensen geïnteresseerd zijn in fotografie!

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Micha D.

Gebruikersavatar
WelshWitch
Moderator
Berichten: 2528
Lid geworden op: 16 feb 2004 19:36
1e Panda-achtige: Panda 4x4 Sisley 1987
2e Panda-achtige: Panda 1.2 2004
Locatie: Deventer
Has thanked: 2 times
Contacteer:

Re: Twee kleine vraagjes

Bericht door WelshWitch »

Er is al een topic om de auto die je eventueel naast je Panda rijdt te showen: http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=2461
Of voor zo'n topic die jij bedoelt veel animo is durf ik niet te zeggen, het is en blijft een forum voor Panda en Marbella :wink:

Wat het algemene foto topic betreft, dat is niet echt iets dat hier thuis hoort in mijn ogen.
Als je eens wat moois hebt mag je (na 20 posts) altijd een link plaatsen in het mededelingen topic in de koffietafel naar je foto's.
Leuk trouwens dat je met Pentax schiet. Ik heb al jaren de K10D met een aardige glasbak :wink:
Dimphy

Ik rem voor dieren, maar ik rijd als een beest.

Sis Panda 1000 4x4, 1987, Groen
Woofmobiel Panda 1.2 2004, Babyblauw
Bigfoot Skoda Yeti 1.4 TSI, 2011, Zwart
De Brandweerauto Opel Vivaro, 2016, Rood

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: Twee kleine vraagjes

Bericht door Micha D. »

Oké, ja dat topic heb ik gemist dan denk ik. Bedankt voor de info. Leuk om hier iemand met een Pentax tegen te komen :P. Mocht je nog eens van wat glaswerk af willen weet ik nog wel wat liefhebbers (of als je wat zoekt natuurlijk). Ik denk dat deze dan wel dicht kan!

Plaats reactie

Terug naar “Development”