Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Hier staan wijzigingen, aanpassingen en mededelingen over het forum en de software.

Moderator: michiel van g.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door bero »

_O_ _O_
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Romeo »

Met jouw contributie en (dus) lidmaatschap aan deze vereniging wordt ook de website met forum betaald. Je draagt dus ook bij met het in stand houden van het medium waarop je zit als je hier iets plaatst of mee leest.
Het clubblad is misschien niet je drijfveer om lid te worden van deze club maar er zijn wel andere redenen.
Wat veel mensen helaas niet weten is dat dit forum slechts een deel is van de website waaraan het forum hangt.
Daar staan dingen op over onder meer het lidmaatschap en de doelstellingen van de club.

Ook het deelnemen aan meetings is een keuze, voel je tot niets verplicht en als je eens zelf iet wilt organiseren dan kan dat, zoals je inmiddels uit eigen ervaring weet.
Panda Club meetings worden doorgaans door leden met verschillende achtergronden en interesses bezocht.
Meestal komen er tussen de 30-50 auto's op een meeting. Allerlei verschillende typen Panda's en soms ook een aantal Marbella's want die horen ook bij de club.
Dan is er nog een belangrijk deel wat je niet direct ziet maar wel van belang is. De club wordt gemaakt door en voor leden en hierbij hoort ook het clubbestuur welke er voor zorgt dat de club inmiddels ruim 12 jaar als officiële club kan bestaan.

Kortom; de Fiat Panda Club is meer dan een club die je contributie int om 2x per jaar een clubblad op je deurmat te laten vallen.

Gebruikersavatar
Trum
Forumgebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 mar 2016 09:06
1e Panda-achtige: 100HP 2006
Facebook: http://www.facebook.com/roel.trum
Locatie: Oss

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Trum »

Duidelijk verhaal... lidmaatschap volgt. Daar was ik al over uit.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door bero »

Nog een kleine aanvulling:
clubleden krijgen ook korting bij div. bedrijven o.a. cartal en wat merk-garages.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Panda 500 »

Volgens mijn laatste ervaring lukte het als volgt:
Je opent eerst de uploader, (samen met het forum dus, ze staan dan beiden open), klikt op "bladeren" en kies dan de foto die je wil uploaden uit je eigen fotobestand, en klik dan op "openen". (Let wel op dat die foto's een lage resolutie hebben, dus zonodig eerst verkleinen. Ik doe dit door ze naar mezelf te e-mailen, en dan worden ze vanzelf gecomprimeerd, bij mijn PC toch...)
Dan verschijnt in de uploader het foto-nummer achter het woord "bladeren". Doe dit eventueel één voor één opnieuw voor elke foto die je wil plaatsen.
Dan klik je onderaan de uploader op "starten", en je foto('s) worden geuploaded.
Dan verschijnen ze met twee regels tekst erachter. Je doet letterlijk wat er bij staat: Dus linkerklik, op de gekozen regel naargelang je groot of klein wil, dan wordt die blauw en doe je er een rechterklik op en kies "kopiëren"
Dan ga je terug naar het forum (dus bovenaan op de andere tag klikken), en naar de post die je aan het schrijven bent, doe daar in je tekst eerst een "enter" (dus nieuwe regel) en geef dan een rechterklik en kies "plakken". HOERA!!! Gelukt!!! (Dat hoop ik voor jou!) :yes:
Afbeelding

Afbeelding

Hoeveel Panda's staan er op die ene foto? :wink:

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door bero »

Er is een nieuwe versie van de uploader in de maak waar je ook gewoon heel makkelijk je foto naar de uploader kan slepen.
Enige nadeel op dit moment is dat deze maar 1 foto tegelijk kan uploaden, wat een doorn in het oog kan zijn.
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Panda 500 »

Hé man, dat meen je niet! Net nu ik het onder de knie begon te krijgen... :wink:

Nee hoor, als het makkelijker kan, graag! (y)

En blijft, voor meerdere foto's, het andere systeem ook werken? (Ik hoop dat ik het juist beschreven heb, al moest het eigenlijk "beide" zijn ipv. "beiden", en ik denk "ge-uploaded" ipv "geuploaded"... :oops: )

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8807
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door bero »

De oude uploader komt hoogstwaarschijnlijk te vervallen. De achterliggende techniek is te verouderd helaas.
Maar zodra ik weer tijd heb om te programmeren, komt de 'meerdere bijlage' optie in de nieuwe versie gewoon terug.

En over het taalgebruik... Daar lig (of is het nou leg, weet het nooit als Amsterdammer) ik niet wakker van..

Afbeelding
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
Ivo
Forumgebruiker
Berichten: 2276
Lid geworden op: 23 feb 2010 21:22
Locatie: Leiden
Been thanked: 8 times

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Ivo »

Ik vond beide manieren prettig werken en blij met het werk achter de schermen (y)
Brul Beertje (Skyline 1200 Fire '92)
Sergio Tacchini (Sergio Tacchini 1000 Fire '91)

Arjan202
Forumgebruiker
Berichten: 183
Lid geworden op: 09 dec 2016 07:36
1e Panda-achtige: PANDA 1.1 I.E. 4X4 E2
Locatie: Harreveld

Re: Foto uploader & bijlagen upladen uitgeschakeld.

Bericht door Arjan202 »

Ik moest ff puzzelen want de link als je hem knipt en plakt werkte bij mij niet via de uploader. Voorste stuk weg gehaald en toen werkte het wel.

Plaats reactie

Terug naar “Development”