Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Verkoopcijfers Fiat Panda (vanaf 1985)

Hier staan nieuwsberichten van 3 maanden en ouder.

Moderator: Nieuwsmoderator

Gebruikersavatar
Alexander
Forumgebruiker
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 okt 2015 21:19
1e Panda-achtige: Panda 4x4 Climbing Twinair Turbo105 PK
Locatie: Oegstgeest

Re: Verkoopcijfers Fiat Panda (vanaf 1985)

Bericht door Alexander »

Er blijft wel heel weinig over van de eens zo leuke kleine panda dan,maar ik vind deze wel heel mooi.
Vooral die wielen :yes:
Als die zo gaat komen dan word die wel populair bij jongere gezinnetjes denk ik.
Zelf ooit begonnen met een panda 34(van mijn vrouw toen nog vriendinnetje :mrgreen: ) en zou er zo weer in willen sturen.
De charme gaat er wel mee verloren is wat ik er mee wil zeggen.
Gr,Alex

Gebruikersavatar
Dennis023
Forumgebruiker
Berichten: 1088
Lid geworden op: 21 jun 2014 09:10
1e Panda-achtige: Momenteel geen Fiat
Locatie: Gorredijk

Re: Verkoopcijfers Fiat Panda (vanaf 1985)

Bericht door Dennis023 »

Dat ziet er heel goed uit, bumpers, grille, uitlaat in het midden, spiegels helemaal TOP! Stel dat dit de "facelift" wordt dan is die goed gelukt. Hij ziet er ook iets langer en lager uit. De kunststof spatbord randen mogen van mij standaard worden, dat scheelt weer in de schades
Nu: Pandaloos, ben overgestapt naar Toyota
Ex: Fiat Panda 1.2 Lounge met Lounge + pakket 2016
Ex: Fiat Panda 85 twinair lounge 2012
Ex: Fiat Panda Classic 750 CL 1988
Ex: Fiat Grande Punto
Ex: Fiat Sedici

Romeo
Forumgebruiker
Berichten: 5844
Lid geworden op: 28 feb 2004 16:55
Been thanked: 2 times

Re: Verkoopcijfers Fiat Panda (vanaf 1985)

Bericht door Romeo »

Dennis023 schreef:Dat ziet er heel goed uit, bumpers, grille, uitlaat in het midden, spiegels helemaal TOP! Stel dat dit de "facelift" wordt dan is die goed gelukt. Hij ziet er ook iets langer en lager uit. De kunststof spatbord randen mogen van mij standaard worden, dat scheelt weer in de schades
Van mij hadden ze die Uno grille ook wel van meet af aan op de huidige Panda gemonteerd. Staat de auto goed en is een dikke knipoog naar het (Panda) verleden.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwsarchief”