Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Het Fiat Professional Panda Van-assortiment is herzien

Hier staan nieuwsberichten van 3 maanden en ouder.

Moderator: Nieuwsmoderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Het Fiat Professional Panda Van-assortiment is herzien

Bericht door kees5 »

vertaald met google uit het Italiaans.

Afbeelding

Afbeelding

Het assortiment van Fiat Professional Panda Van is herzien. De Panda Van 1.2 69 CV wordt afgesloten in alle configuraties: Pop en Easy. De 1.2 benzine / LPG-versie is ook vrijgegeven. Alleen de Panda Van blijft in de Pop 900 Natural Power 70CV- en Pop 4x4 900 85CV-versie.

De komende maanden zal ook een nieuwe mild-hybride motor worden geïntroduceerd op de Panda Van.

(niet in Nederland te koop)

Bron@Passione Auto Italiane

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Het Fiat Professional Panda Van-assortiment is herzien

Bericht door Riddick »

kees5 schreef: 16 okt 2019 18:43 vertaald met google uit het Italiaans.

Afbeelding

Afbeelding

Het assortiment van Fiat Professional Panda Van is herzien. De Panda Van 1.2 69 CV wordt afgesloten in alle configuraties: Pop en Easy. De 1.2 benzine / LPG-versie is ook vrijgegeven. Alleen de Panda Van blijft in de Pop 900 Natural Power 70CV- en Pop 4x4 900 85CV-versie.

De komende maanden zal ook een nieuwe mild-hybride motor worden geïntroduceerd op de Panda Van.

(niet in Nederland te koop)

Bron@Passione Auto Italiane
FIAT had er naar mijn mening beter aan gedaan om de 1242cc FIRE 8v VVT 69 pk motor met mild-hybrid uit te voeren, dan had ik nog wel overwogen om er één te kopen, met zo'n turbo loze 3 cilinder hoef ik hem niet.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwsarchief”