Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Vreemdgaan in een Seat Marbella

Alles met betrekking tot de Seat Marbella

Moderator: Niels9966

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dion24
Forumgebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 dec 2016 11:47
1e Panda-achtige: 4x4 classic
2e Panda-achtige: 4x4 classic
Locatie: Elsloo
Contacteer:

Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door Dion24 »

Na jaren en jaren trouw geweest te zijn aan mijn Fiat Panda 4X4 ben ik op een punt gekomen in mijn leven dat ik nu dan toch vreemd ga met "la (mar)bella". Deze frivole Spaanse dame gaat maar wat graag topless en heeft haar looks vooral te danken een haar opvallende kleur. Geduldig als ze is, wacht ze al enige tijd op een prins op het witte paard (ik dus) die er voor gaat zorgen dat ze weer als vanouds uitdagend de tango kan gaan dansen. Want ondanks de goede bedoelingen, hebben haar vorige minnaars wel geprobeerd om haar te voorzien in haar hoge levensstandaard, maar zijn daar schromelijk in mislukt.

Nu onze paden elkaar gekruist hebben, ben ik verslingerd geraakt aan haar zuidelijke temperament en probeer ik er alles aan te doen om bij haar in het gevlei te komen. Een manicure of pedicure, misschien wel een face-lift... Wie zal het zeggen? Zolang deze señorita maar de aandacht krijgt die ze opeist, zal ze waarschijnlijk nog wel een tijdje bij mij blijven... Tot op het moment dat ze weer helemaal zichzelf is, want dan zal ze met, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, toch kiezen voor een andere minnaar die meer te besteden heeft en met nog meer vrije tijd om alle aandacht aan deze adembenemende Spaanse verschijning te spenderen.

Ik zal dan ook hoogst waarschijnlijk achterblijven met een gevoel van grote leegte maar tegelijkertijd ook het geluk en de dankbaarheid voelen van de mooie tijd die we samen hebben mogen doorbrengen. Dat gevoel alsof ik de tour de France gewonnen op het moment dat ik het pasje van de RDW krijg met haar naam er op. En die jaloerse blikken van anderen, als ik met haar, aan mijn zijde, op straat paradeer. Uiteindelijk is dat allemaal nog in het ongewis natuurlijk, die toekomst van onze, nu al vurige romance. Maar ik hoop dan ook dat ik in de nabij toekomst haar intiemste geheimen mag ontdekken en niet te veel onverwachte uitgaven hoef te doen om haar tevreden te houden...

Evenzogoed je leeft maar een keer, en de kans dat je een Spaanse temperamentvolle dame treft met een Italiaanse naam (Cabrioni) die ook nog naar je lonkt, lijkt mij een ervaring die ik nooit zou willen missen!

Ik houd jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet Dion

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Met een Panda blijf je altijd lachen.....

Gebruikersavatar
michiel van g.
Forum-admin
Berichten: 8295
Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
Locatie: Zeist
Has thanked: 25 times
Been thanked: 70 times
Contacteer:

Re: Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door michiel van g. »

gefeliciteerd!
Leuke auto, zeer zeldzaam ook. Veel plezier ermee.
Seat Marbella GL: Afbeelding
Seat Trans 0.9 i.e.: Afbeelding
Fiat Panda Twinair 60
Citroën Dyane6, 1977
Opel Ampera-e, 2018

Gebruikersavatar
Panda 500
Berichten: 1411
Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
Locatie: Hove (Antwerpen)
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door Panda 500 »

Idem dito, maar met jouw naam en je leuke naamtoespelingen zou ik toch voor een niet-Marbella gaan maar voor een gewone Panda van na 1986 (?).
Die hebben immers een... De Dion achteras! ;-)

Gebruikersavatar
Pinda1000
Forumgebruiker
Berichten: 4299
Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
Locatie: Den Haag
Has thanked: 17 times
Been thanked: 28 times
Contacteer:

Re: Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door Pinda1000 »

Helaas is het een Omega achteras en geen de Dion achteras Frans :P

Gebruikersavatar
Dion24
Forumgebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 dec 2016 11:47
1e Panda-achtige: 4x4 classic
2e Panda-achtige: 4x4 classic
Locatie: Elsloo
Contacteer:

Re: Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door Dion24 »

Panda 500 schreef:Idem dito, maar met jouw naam en je leuke naamtoespelingen zou ik toch voor een niet-Marbella gaan maar voor een gewone Panda van na 1986 (?).
Die hebben immers een... De Dion achteras! ;-)
Hahaha! Ik durf bijna niet te zeggen hoeveel Panda's er bij mij in de loods staan... Straks heb ik nog inbraak.....
Met een Panda blijf je altijd lachen.....

Gebruikersavatar
Pistachio
Forumgebruiker
Berichten: 423
Lid geworden op: 11 okt 2016 19:27
Locatie: Médoc, Gironde, Frankrijk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contacteer:

Re: Vreemdgaan in een Seat Marbella

Bericht door Pistachio »

En ooit schreef hij "Ik zou mijzelf niet als fanaat willen omschrijven".... proficiat met het zonnig karretje 8)
Er was eens groene een [__]==////==[__] 4X4 ....... :rofl:


Onze Panda: http://forum.fiatpandaclub.nl/viewtopic ... 41#p179941

Plaats reactie

Terug naar “Seat Marbella”