Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Erik's Marbella special, 1990
Moderator: Niels9966
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
die trekhaak is ook van een ander type dan die van mij, kennelijk een andere fabrikant?
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
Ook met de marbella heb ik niet stilgezeten afgelopen tijd.
Eerst even lekker schoonmaken, was ook wel weer nodig.
Net als bij de panda ben ik bezig geweest met de wielkuipen, maar bij de bella dan aan de voorzijde.
De marbella had deze nog niet gemonteerd, maar ik had ze al wel liggen.
Eerst nog even de roestplekjes bijgewerkt in wielkasten. Op de plekjes bij de bumpersteunen na, zag het er erg netjes uit allemaal.
Vervolgens alles goed in de tectyl gezet.
En daarna de wielkuipen geplaatst, Ik geloof dat het panda kuipen zijn, want rechtsvoor paste het niet helemaal perfect omdat de motor in de wielkast iets naar buiten bolt. Dat uiteindelijk pas gemaakt en vastgezet op de standaard punten. (helaas geen foto van, maar je kunt het vast wel inbeelden)
Ook heb ik tijdens het opruimen van een opslaghok (de buitenstoelen moesten weer naar buiten en die stonden natuurlijk achterin)
Mijn raamrubbers teruggevonden van de klapramen van de 1100 panda (r.i.p.). De raamrubbers van klapramen zijn anders dan die van vaste achterramen. Ik geloof trouwens dat deze hetzelfde zijn als deurrubbers.
Deze mochten natuurlijk gelijk in de marbella want dat is gewoon overzetbaar.
Het raam eruit halen was nog de meeste moeite, verder is alles 'plug and play'
Ik heb voor het verwijderen van het raam, het rubber aan de binnenzijde 'opgewipt' met een schroevendraaier en gefixeerd met kleine spijkertjes.
Wanneer je genoeg van dit rubber hebt opgewipt kun je het raam voorzichtig naar buiten duwen. (is prima in je eentje te doen)
Resultaat: (zie dat alle gaatjes en dergelijk voor de schanieren gewoon al aanwezig zijn onder het rubber van het vaste raam)
Ook de plasicjes/rubbertjes welke in deze gaatjes moeten had ik bewaard en wist ik wel gelijk te vinden.
Tadaa!
Alleen de armpjes aan de kofferbakzijde hebben een ander bevestigingsplaatje met drie schroefjes dan de oerpanda of de marbella.
Deze zitten nu dus vast met 2 schroefjes, die wel in de aanwezige gaatjes pasten, het derde gaatkwam niet overeen.
Op de to-do-list staat nog:
(de andere zijde is al eens vervangen)
En er moet nog wat aan de vloerzijde van de dorpel gelast worden, ik gok op een apk punt..
Nu nog even dit bericht zonnig afsluiten:
Eerst even lekker schoonmaken, was ook wel weer nodig.
Net als bij de panda ben ik bezig geweest met de wielkuipen, maar bij de bella dan aan de voorzijde.
De marbella had deze nog niet gemonteerd, maar ik had ze al wel liggen.
Eerst nog even de roestplekjes bijgewerkt in wielkasten. Op de plekjes bij de bumpersteunen na, zag het er erg netjes uit allemaal.
Vervolgens alles goed in de tectyl gezet.
En daarna de wielkuipen geplaatst, Ik geloof dat het panda kuipen zijn, want rechtsvoor paste het niet helemaal perfect omdat de motor in de wielkast iets naar buiten bolt. Dat uiteindelijk pas gemaakt en vastgezet op de standaard punten. (helaas geen foto van, maar je kunt het vast wel inbeelden)
Ook heb ik tijdens het opruimen van een opslaghok (de buitenstoelen moesten weer naar buiten en die stonden natuurlijk achterin)
Mijn raamrubbers teruggevonden van de klapramen van de 1100 panda (r.i.p.). De raamrubbers van klapramen zijn anders dan die van vaste achterramen. Ik geloof trouwens dat deze hetzelfde zijn als deurrubbers.
Deze mochten natuurlijk gelijk in de marbella want dat is gewoon overzetbaar.
Het raam eruit halen was nog de meeste moeite, verder is alles 'plug and play'
Ik heb voor het verwijderen van het raam, het rubber aan de binnenzijde 'opgewipt' met een schroevendraaier en gefixeerd met kleine spijkertjes.
Wanneer je genoeg van dit rubber hebt opgewipt kun je het raam voorzichtig naar buiten duwen. (is prima in je eentje te doen)
Resultaat: (zie dat alle gaatjes en dergelijk voor de schanieren gewoon al aanwezig zijn onder het rubber van het vaste raam)
Ook de plasicjes/rubbertjes welke in deze gaatjes moeten had ik bewaard en wist ik wel gelijk te vinden.
Tadaa!
Alleen de armpjes aan de kofferbakzijde hebben een ander bevestigingsplaatje met drie schroefjes dan de oerpanda of de marbella.
Deze zitten nu dus vast met 2 schroefjes, die wel in de aanwezige gaatjes pasten, het derde gaatkwam niet overeen.
Op de to-do-list staat nog:
(de andere zijde is al eens vervangen)
En er moet nog wat aan de vloerzijde van de dorpel gelast worden, ik gok op een apk punt..
Nu nog even dit bericht zonnig afsluiten:
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- Niels9966
- Moderator
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 10 apr 2016 22:24
- 1e Panda-achtige: Marbella Jeans 1991
- 2e Panda-achtige: Terra Kombi Diesel '95
- 3e Panda-achtige: Terra Van 1990
- 4e Panda-achtige: 34 1985
- Facebook: https://m.facebook.com/niels.provoost.3?__xt_
- Locatie: Noord-Holland
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
Goed bezig Erik! Gaaf die klapraampjes! Nooit geweten dat de bevestiging daarvoor gewoon aanwezig is. Dat ashoesje is een kleinigheidje, uutje werk geloof ik en kost nog geen 10tje
Seat Marbella L, GL, GLX, Jeans, Fun
Seat Terra 1.4D Kombi, 0.9B, 0.9B, 1.4D VAN
3x Fiat Panda 34 '85
Seat Panda Emelba Chato
Seat Panda Pandita
Seat Terra 1.4D Kombi, 0.9B, 0.9B, 1.4D VAN
3x Fiat Panda 34 '85
Seat Panda Emelba Chato
Seat Panda Pandita
- Panda 500
- Berichten: 1411
- Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
- 1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
- 2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
- 3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
- Locatie: Hove (Antwerpen)
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
"Dat ashoesje" lijkt me al (veel) langer dan sinds gisteren stuk... Toch maar goed de homokineet inspecteren/schoonmaken en zeker nieuw vet in doen! (van dat speciale zwarte)
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
De ashoes en het vet zijn inmiddels besteld.
Ik hoefde echter niet stil te gaan zitten en wachten op de bestelling omdat de carterpan wat lekte kon ik daar in de tussentijd mee bezig.
Op het forum las ik veel over carterpakkingen van kurk, carterpakkingen van rubber, carterpannen met ribbels en zonder ribbels, maar ik kon me visueel er niet veel van voorstellen. Omdat de marbella de daily driver is en ik naar de sloop wilde voor een andere carterpan kon ik mijn carterpan van te voren ook niet loshalen.. Op de sloop heb ik daarom bij een marbella, en bij gebrek aan panda's met een 900cc, een oude cinquecento opgezocht, om daarbij de carterpan los te halen. Uiteindelijk heb ik drie carterpannen losgeschroefd op de sloop en kan mezelf dus inmiddels wel een expert noemen op dat gebied. De carterpan van de marbella (ik geloof uit 1994) die ik als eerste loshaalde was om te kijken om de carterpan van de cinq. erop zou passen. Beide carterpannen hadden echter geen opstaande randjes dus dat deed mij nog carterpan losmaken.
Uiteindelijk de beste van de drie uitgezocht en deze meegenomen.
Vervolgens thuis de carterpan losgehaald van de marbella (1990) (nadat ik de olie had afgetapt) en toen zag ik eindelijk wat er bedoelt werd met de opstaande randjes en de kurken pakking. Mijn marbella heeft had dus een carterpan met opstaande randjes en een kurken pakking. Deze pakking bestaat uit 3 delen en is nogal lekgevoelig. De opstaande randjes zijn ervoor zodat de kurken pakking beter blijft zitten.
Een rubberen pakking (welke uit 1 deel bestaat) is veel minder lekgevoelig maar kan dus niet op de carterpan met opstaande randjes. De panda's met een 900cc motor en dus ook de cinquecento's (en dus blijkbaar ook de latere marbella's) hebben een carterpan met rubber pakking en dus zonder opstaande randjes. Deze passen dus 1 op 1 op een marbella.
Links dus een nieuwere carterpan zonder opstaande randjes, geschikt voor een rubberen pakking. Rechts dus een met opstaande randjes en dus enkel geschikt voor de kurken pakking.
Het kurk was overal al flink vergaan en kosten flink wat tijd om de laatste restjes van de onderkant van de motor te krijgen.
Maar uiteindelijk gelukt en alles met de rubberen pakking weer gemonteerd.
Het leuke, vind ik zelf, is nu dat er dus geen carterpan onder de marbella zit waar groot 'Fiat' opstaat maar die wel geschikt is voor een rubberen pakking.
Tot zover nog steeds lekvrij.
Ik hoefde echter niet stil te gaan zitten en wachten op de bestelling omdat de carterpan wat lekte kon ik daar in de tussentijd mee bezig.
Op het forum las ik veel over carterpakkingen van kurk, carterpakkingen van rubber, carterpannen met ribbels en zonder ribbels, maar ik kon me visueel er niet veel van voorstellen. Omdat de marbella de daily driver is en ik naar de sloop wilde voor een andere carterpan kon ik mijn carterpan van te voren ook niet loshalen.. Op de sloop heb ik daarom bij een marbella, en bij gebrek aan panda's met een 900cc, een oude cinquecento opgezocht, om daarbij de carterpan los te halen. Uiteindelijk heb ik drie carterpannen losgeschroefd op de sloop en kan mezelf dus inmiddels wel een expert noemen op dat gebied. De carterpan van de marbella (ik geloof uit 1994) die ik als eerste loshaalde was om te kijken om de carterpan van de cinq. erop zou passen. Beide carterpannen hadden echter geen opstaande randjes dus dat deed mij nog carterpan losmaken.
Uiteindelijk de beste van de drie uitgezocht en deze meegenomen.
Vervolgens thuis de carterpan losgehaald van de marbella (1990) (nadat ik de olie had afgetapt) en toen zag ik eindelijk wat er bedoelt werd met de opstaande randjes en de kurken pakking. Mijn marbella heeft had dus een carterpan met opstaande randjes en een kurken pakking. Deze pakking bestaat uit 3 delen en is nogal lekgevoelig. De opstaande randjes zijn ervoor zodat de kurken pakking beter blijft zitten.
Een rubberen pakking (welke uit 1 deel bestaat) is veel minder lekgevoelig maar kan dus niet op de carterpan met opstaande randjes. De panda's met een 900cc motor en dus ook de cinquecento's (en dus blijkbaar ook de latere marbella's) hebben een carterpan met rubber pakking en dus zonder opstaande randjes. Deze passen dus 1 op 1 op een marbella.
Links dus een nieuwere carterpan zonder opstaande randjes, geschikt voor een rubberen pakking. Rechts dus een met opstaande randjes en dus enkel geschikt voor de kurken pakking.
Het kurk was overal al flink vergaan en kosten flink wat tijd om de laatste restjes van de onderkant van de motor te krijgen.
Maar uiteindelijk gelukt en alles met de rubberen pakking weer gemonteerd.
Het leuke, vind ik zelf, is nu dat er dus geen carterpan onder de marbella zit waar groot 'Fiat' opstaat maar die wel geschikt is voor een rubberen pakking.
Tot zover nog steeds lekvrij.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
je wilt het exemplaar met een rubber pakking, geleverd op de cinq, sei en panda 900.
- Niels9966
- Moderator
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 10 apr 2016 22:24
- 1e Panda-achtige: Marbella Jeans 1991
- 2e Panda-achtige: Terra Kombi Diesel '95
- 3e Panda-achtige: Terra Van 1990
- 4e Panda-achtige: 34 1985
- Facebook: https://m.facebook.com/niels.provoost.3?__xt_
- Locatie: Noord-Holland
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
Ik geloof dat die carterpannen nog nieuw te bestellen zijn. Heb er zelf nog 1 liggen, maar kan me zo snel niet bedenken waar die vandaan is gekomen
Edit: komt bii Autodoc.nl vandaan. Als je panda 900 op zoek krijg je er meerdere, die rubbere pakking is daar ook te krijgen
Edit: komt bii Autodoc.nl vandaan. Als je panda 900 op zoek krijg je er meerdere, die rubbere pakking is daar ook te krijgen
Seat Marbella L, GL, GLX, Jeans, Fun
Seat Terra 1.4D Kombi, 0.9B, 0.9B, 1.4D VAN
3x Fiat Panda 34 '85
Seat Panda Emelba Chato
Seat Panda Pandita
Seat Terra 1.4D Kombi, 0.9B, 0.9B, 1.4D VAN
3x Fiat Panda 34 '85
Seat Panda Emelba Chato
Seat Panda Pandita
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
Sorry, ik was nog niet klaar met m'n verhaal
Ik weet het, maar ik moest eerst het precieze verschil van de carterpannen weten.michiel van g. schreef:je wilt het exemplaar met een rubber pakking, geleverd op de cinq, sei en panda 900.
Bij de sloop een goede pan voor een tientje (vaste klant ) rubberen pakkingen zijn overal nog wel te krijgen.Niels9966 schreef:Ik geloof dat die carterpannen nog nieuw te bestellen zijn. Heb er zelf nog 1 liggen, maar kan me zo snel niet bedenken waar die vandaan is gekomen
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
Helaas, het eerste drupje(s) hangt toch al weer onder de pan.
(bij beide uitsparingen)
Tip voor de volgende keer, gebruik een nieuwe pakking en niet een zgan tweedehandsje..
Wel is de olie weer vers evenals het filter, dus de marbella is er alsnog op vooruit gegaan.
De nieuwe pakking komt wel weer.
(bij beide uitsparingen)
Tip voor de volgende keer, gebruik een nieuwe pakking en niet een zgan tweedehandsje..
Wel is de olie weer vers evenals het filter, dus de marbella is er alsnog op vooruit gegaan.
De nieuwe pakking komt wel weer.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- Pinda1000
- Forumgebruiker
- Berichten: 4299
- Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
- Locatie: Den Haag
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 28 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
En vloeibare pakking gebruiken, vooral bij de overgangen van de rondingen van de krukas naar de platte rand van het carter (lastig te omschrijven....)
Vaak lekt het ook bij de krukaskeerringen.
Vaak lekt het ook bij de krukaskeerringen.
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
- Pinda1000
- Forumgebruiker
- Berichten: 4299
- Lid geworden op: 14 jul 2010 23:27
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1242 CL I.E. U9 1991 zwart
- Locatie: Den Haag
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 28 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
Gebruik nou maar gewoon vloeibare pakking, niet te dik alleen. In ieder geval bij die overgang van vlak naar het halfronde deel.....
- Erik`
- Forumgebruiker
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 18 sep 2014 22:38
- 1e Panda-achtige: 45cl - 1983
- 2e Panda-achtige: 900 hobby - 1999
- 3e Panda-achtige: Renault Twingo 1.5dci - 2011
- Facebook: https://www.facebook.com/erik.overmars.3
- Skype ID: erik_overmars
- Locatie: Espel
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Erik's Marbella special, 1990
De Marbella is still going strong
Inmiddels staat de teller bijna op 83.000km.
In de tussentijd trouwens een andere claxon gemonteerd, omdat je met een kleine auto nog wel eens minder/tot niet serieus word genomen in het verkeer. Nu zit er dezelfde claxon in als in de hobby, 139db dus kan me in ieder geval weer laten horen.
Nou reed ik maandag met de auto naar kantoor en daar aangekomen gaf de benzine meter aan dat de tank zo goed als leeg was.
Omdat ik de bedrijfsauto de dag erna nodig had heb ik dinsdag einde dag pas getankt met de Marbella.
Maar ondanks de ruim 27 liter die erin ging, blijft het benzinelampje nu branden en de meter aangeven dat deze nog altijd leeg is.
Inmiddels heb ik op het forum wel gelezen dat dit een redelijk vaak voorkomend euvel is.
Mogelijk ligt de oorzaak dus bij een defect vlottertje, zijn deze nog ergens nieuw te bestellen?
Ik heb een paar website bekeken, maar kon de vlotter niet tussen de onderdelen vinden.
Ook is de marbella van 1990, dus geen luikje boven de tank, dat wordt dus nog leuk.
Inmiddels staat de teller bijna op 83.000km.
In de tussentijd trouwens een andere claxon gemonteerd, omdat je met een kleine auto nog wel eens minder/tot niet serieus word genomen in het verkeer. Nu zit er dezelfde claxon in als in de hobby, 139db dus kan me in ieder geval weer laten horen.
Nou reed ik maandag met de auto naar kantoor en daar aangekomen gaf de benzine meter aan dat de tank zo goed als leeg was.
Omdat ik de bedrijfsauto de dag erna nodig had heb ik dinsdag einde dag pas getankt met de Marbella.
Maar ondanks de ruim 27 liter die erin ging, blijft het benzinelampje nu branden en de meter aangeven dat deze nog altijd leeg is.
Inmiddels heb ik op het forum wel gelezen dat dit een redelijk vaak voorkomend euvel is.
Mogelijk ligt de oorzaak dus bij een defect vlottertje, zijn deze nog ergens nieuw te bestellen?
Ik heb een paar website bekeken, maar kon de vlotter niet tussen de onderdelen vinden.
Ook is de marbella van 1990, dus geen luikje boven de tank, dat wordt dus nog leuk.
1986 Mazda 323 BF †
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
1983 Fiat panda 45CL
2001 Fiat Panda 1100 young 2001 †
2000 Fiat 126 EL
1999 Fiat panda 900 hobby
1990 Seat Marbella special - verkocht
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Erik's Marbella special, 1990
tsja, of de tank demonteren, of een luikje maken (zie daarvoor het Marbella-naar-injectie ombouwtopic van Lanser54). Op ebay komen ze nog wel voorbij: Galleggiante per Panda 30 45. Niet goedkoop.