Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Fiat Panda 4x4 interesse...onderdelenaanbod?

Alles met betrekking tot de Panda 4x4

Moderators: michiel van g., Niels9966

Plaats reactie
Pandaliefde
Forumgebruiker
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 mar 2011 16:28
1e Panda-achtige: 1.1 Selecta 1992
Locatie: Arnhem

Fiat Panda 4x4 interesse...onderdelenaanbod?

Bericht door Pandaliefde »

Beste allemaal,

Ik ben al een aantal jaren verliefd op de Fiat Panda 4x4. Vanaf de allereerste dag dat ik de Panda zag was ik er verliefd op. Sinds mijn 18e verjaardag rijdt ik zelf ook een Panda en ondertussen ben ik aan het sparen in de hoop dat ik ooit eens een echte 4x4 Panda mag bezitten.

Ik ben zelf helaas geen automonteur of plaatwerker en kan slechts simpele dingen vervangen, want bijvoorbeeld een distributieriem vervangen gaat mij al snel boven de pet.
Veel Panda's zijn doorgerot, maar nu heb ik een prachtige 4x4 gezien, hopelijk valt de auto in het echt niet tegen, maar rest mij de vraag hoe het zit qua onderdelenaanbod? Is het lastig om aan 4x4 onderdelen te komen? Bijv. de cardanas die slijt of moet die vervangen worden, de koppeling van de 4x4? En alle andere 4x4 onderdelen die de Panda 4x4 heeft?

Weet iemand of kan iemand mij hier meer over vertellen?

Want als ik dan een grote som geld uitgeef, dan hoop ik er wel nog een lange tijd in te kunnen rijden. En mocht er dan wat kapot gaan, dan is het een nachtmerrie als de onderdelen niet meer leverbaar zijn.

Ik kijk uit naar jullie reacties,

Groet,
Pandaliefde

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Fiat Panda 4x4 interesse...onderdelenaanbod?

Bericht door bero »

De meeste onderdelen zijn wel (after market) te krijgen, ook bij de dealer.
En anders zijn er in Italië echt nog heel veel onderdelen te krijgen, alleen een stuk duurder.

Welke heb je op het oog? Ergens een linkje?
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Plaats reactie

Terug naar “Panda 4x4”