Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Panda in de regen

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
Danoontje
Forumgebruiker
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 sep 2018 09:27
1e Panda-achtige: Lounge Turbo Twinair 86pk 2012

Panda in de regen

Bericht door Danoontje »

Allereerst: we zijn vooralsnog erg tevreden met onze panda. Wel valt mij op dat met regen fiat niet overal goed over heeft nagedacht:

1. Bij openen achterdeuren druppelt water op de zittingen
2. Bij openen kofferklep moet je even wachten, anders komt van links een hele straal water de kofferbak in.
3. Bij de passagier komt in de hoek voor van de deur wat water binnen. Vind ik toch erg kwalijk. Hebben jullie dat ook? Portier was niet open geweest en toch spoortje water naar binnen.

4. Maar dat is persoonlijk. Ik mis de optie om de ruitenwisser 1x handmatig te bedienen via de hendel. Dus trekken of duwen.
Driewieler -> Fiets -> Honda Vision -> Kreidler Florett RMC Superstar -> Zundapp Super Combinette DeLuxe -> Opel Kadett C1 1977 + Opel Kadett C1 1978 -> Ford Transit Ambulance 1978 -> Subaru Justi-> Peugeot 206 -> Renault Kangoo -> Renault Kangoo 4x4 -> Fiat Panda Lounge Turbo Twinair 86pk

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Panda in de regen

Bericht door Riddick »

Bij regen lekt er altijd wel wat water naar binnen als je een deur open doet, ook bij de voordeur.

Ik heb de dak railing er op zitten, wat bij de nieuwe modellen niet meer het geval is, dit kan ook verschil opleveren.

Gebruikersavatar
kees5
Forumgebruiker
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jun 2016 19:45
1e Panda-achtige: Kia Picanto X Line 100 PK 2021
Been thanked: 2 times

Re: Panda in de regen

Bericht door kees5 »

4. Maar dat is persoonlijk. Ik mis de optie om de ruitenwisser 1x handmatig te bedienen via de hendel. Dus trekken of duwen

Gewoon de hendel even omhoog drukken... :yes:

Danoontje
Forumgebruiker
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 sep 2018 09:27
1e Panda-achtige: Lounge Turbo Twinair 86pk 2012

Re: Panda in de regen

Bericht door Danoontje »

"Bij regen lekt er altijd wel wat water naar binnen als je een deur open doet, ook bij de voordeur."
Dat snap ik :) Maar als de deur nog niet open is geweest lijkt het mij niet normaal dat er een paar druppels water binnen komen via de onderzijde in de hoek voor.

"Gewoon de hendel even omhoog drukken... :yes:"
O echt?! Meteen proberen!!! (y)
Driewieler -> Fiets -> Honda Vision -> Kreidler Florett RMC Superstar -> Zundapp Super Combinette DeLuxe -> Opel Kadett C1 1977 + Opel Kadett C1 1978 -> Ford Transit Ambulance 1978 -> Subaru Justi-> Peugeot 206 -> Renault Kangoo -> Renault Kangoo 4x4 -> Fiat Panda Lounge Turbo Twinair 86pk

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”