Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Sirano is back
Moderators: Erik 319, michiel van g.
Sirano is back
Naar verschillende jaren afwezigheid ben ik terug.
Daar mijn Fiat Punto niet bedoeld is voor zakelijk gebruik, werd er besloten een familielid aan te schaffen.
Niet getuned, zonder turbo en maar 60PK. Goed voor file rijden.
Voor mij wel even wennen, omdat het niet echt vooruit wil, maar het zit en rijd verder prima.
In 2020 zal dan ook de Punto er aan moeten geloven om te vertrekken, dan is de tijd om maar weer terug te gaan op benzine.
Daar mijn Fiat Punto niet bedoeld is voor zakelijk gebruik, werd er besloten een familielid aan te schaffen.
Niet getuned, zonder turbo en maar 60PK. Goed voor file rijden.
Voor mij wel even wennen, omdat het niet echt vooruit wil, maar het zit en rijd verder prima.
In 2020 zal dan ook de Punto er aan moeten geloven om te vertrekken, dan is de tijd om maar weer terug te gaan op benzine.
- Robert100HP
- Clublid
- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Locatie: Schiedam
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 51 times
- Erik 319
- Moderator
- Berichten: 3513
- Lid geworden op: 28 jan 2007 14:48
- 1e Panda-achtige: 319 twinair 65
- 2e Panda-achtige: Seat Terra 1992
- Locatie: Almere
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 38 times
Re: Sirano is back
Niet echt vooruit willen...Sirano schreef:Naar verschillende jaren afwezigheid ben ik terug.
Daar mijn Fiat Punto niet bedoeld is voor zakelijk gebruik, werd er besloten een familielid aan te schaffen.
Niet getuned, zonder turbo en maar 60PK. Goed voor file rijden.
Voor mij wel even wennen, omdat het niet echt vooruit wil, maar het zit en rijd verder prima.
In 2020 zal dan ook de Punto er aan moeten geloven om te vertrekken, dan is de tijd om maar weer terug te gaan op benzine.
Ik zou zeggen echt niet vooruit willen.
Maar verder helemaal eens. Geweldige auto maar allejezus traag.
312=500 319=Panda.
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8807
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Sirano is back
Welkom terug!!!! (Ook weer kamperen????)
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Re: Sirano is back
Dan zou ik toch met de Punto komen, niet met de Panda...... Scheelt dat ik zo wel lid mag worden in plaats van donateur.
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8807
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Sirano is back
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Re: Sirano is back
Deukje trekken:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Vind het prima zo,
Het puntje is van de vorige eigenaar welke waarschijnlijk het deukje van de binnenkant met een schroevendraaier heeft willen verwijderen.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Vind het prima zo,
Het puntje is van de vorige eigenaar welke waarschijnlijk het deukje van de binnenkant met een schroevendraaier heeft willen verwijderen.
- bero
- Forumgebruiker
- Berichten: 8807
- Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
- Locatie: Deventer
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 40 times
Re: Sirano is back
Netjes!
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003
Re: Sirano is back
"De kogel is door de kerk", vandaag een proefrit gemaakt met een Fiat Panda van april 2018.
Hij is in absolute nieuwstaat, maar dat zocht ik dan ook.
Eerste eigenaar is Fiat Chrysler Nederland. De eigenaar worden wij om het zo maar te zeggen.
Op 3 opties na, zitten alle opties aan boord:
- Winter pack
- Panorama dak
- 4 speakers met uitgebreide Uconnect radio
In Friesland bij de dealer gevonden en wordt door onze eigen dealer in Roermond geleverd.
Dus met pijn in het hart gaat onze Punto het toneel verlaten........ Duitsland gaat al vanaf september in diverse steden bij ons de regio diesel Euro 5 verbieden, daarbij ook de verhoging van aangekondigde wegenbelasting 2020 en de nu nog hoge inruil prijs heeft ons tot deze keuze gebracht.
Ik merk wel dat de Panda is gewijzigd ten opzichte van onze oude Panda Twinair 85 PK Sempre.
De koppeling is gelukkig normaal als bij alle auto's en de materiaal keuze en zit van de stoelen zijn gewijzigd.
Verder in het interieur opties nog wel meer, maar niet verder noemenswaardig.
Anno 2013:
Anno 2019:
Nog een paar weken wachten en dan wordt hij afgeleverd.
Ondertussen dezelfde Mak velgen weer besteld, K&N filter en armsteun.
Tunen gaan we na de vakantie doen.
Hij moet eerst even wennen aan de vouwwagen en de Alpen...
Hij is in absolute nieuwstaat, maar dat zocht ik dan ook.
Eerste eigenaar is Fiat Chrysler Nederland. De eigenaar worden wij om het zo maar te zeggen.
Op 3 opties na, zitten alle opties aan boord:
- Winter pack
- Panorama dak
- 4 speakers met uitgebreide Uconnect radio
In Friesland bij de dealer gevonden en wordt door onze eigen dealer in Roermond geleverd.
Dus met pijn in het hart gaat onze Punto het toneel verlaten........ Duitsland gaat al vanaf september in diverse steden bij ons de regio diesel Euro 5 verbieden, daarbij ook de verhoging van aangekondigde wegenbelasting 2020 en de nu nog hoge inruil prijs heeft ons tot deze keuze gebracht.
Ik merk wel dat de Panda is gewijzigd ten opzichte van onze oude Panda Twinair 85 PK Sempre.
De koppeling is gelukkig normaal als bij alle auto's en de materiaal keuze en zit van de stoelen zijn gewijzigd.
Verder in het interieur opties nog wel meer, maar niet verder noemenswaardig.
Anno 2013:
Anno 2019:
Nog een paar weken wachten en dan wordt hij afgeleverd.
Ondertussen dezelfde Mak velgen weer besteld, K&N filter en armsteun.
Tunen gaan we na de vakantie doen.
Hij moet eerst even wennen aan de vouwwagen en de Alpen...
- Riddick
- Clublid
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
- 1e Panda-achtige: Geen
- 2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 66 times
Re: Sirano is back
Van waar een paar weken wachten, ?? Er moet natuurlijk nog een trekhaak onder.
Mooi man weer een zilveren.
Mooi man weer een zilveren.
- DeBakker
- Forumgebruiker
- Berichten: 506
- Lid geworden op: 05 nov 2006 12:30
- 1e Panda-achtige: Edizione Cool 2011
- 2e Panda-achtige: Fiat 500 Lounge 2011
- Locatie: Apeldoorn
Re: Sirano is back
Gefeliciteerd met je nieuwe Panda. Ziet er supergaaf uit. Mooie kleur.
Inderdaad heeeeeel snel die Mak velgen eronder En dakreling mis ik ook eigenlijk.
Inderdaad heeeeeel snel die Mak velgen eronder En dakreling mis ik ook eigenlijk.
Op dit moment op de oprit:
Fiat Panda 169 1.2 2011
Fiat 500 1.2 Lounge 2011
Fiat 126 Bosmal cabrio 1995
Hyundai i10 1.2 2012
Opel Astra Sports Tourer 2017
Fiat Panda 169 1.2 2011
Fiat 500 1.2 Lounge 2011
Fiat 126 Bosmal cabrio 1995
Hyundai i10 1.2 2012
Opel Astra Sports Tourer 2017
Re: Sirano is back
@ Riddick
Hij moet van Friesland naar Limburg worden getransporteerd, en dat gebeurd binnen 5 werkdagen.
Daarna krijgt hij nog een kleine beurt, trekhaak, kabeltjes achter de middenconsole voor speakers achter.
@ DeBakker
Ik vind zonder dakreling zelf mooier.
De Mak velgen vond ik in 2013 al er goed onder staan en nu nog steeds.
Ik ga voor de 15 inch variant ivm de vouwwagen.
16 inch is zeer oncomfortabel met 750 kilo op zijn kont voor 1000 kilometer.
Hij moet van Friesland naar Limburg worden getransporteerd, en dat gebeurd binnen 5 werkdagen.
Daarna krijgt hij nog een kleine beurt, trekhaak, kabeltjes achter de middenconsole voor speakers achter.
@ DeBakker
Ik vind zonder dakreling zelf mooier.
De Mak velgen vond ik in 2013 al er goed onder staan en nu nog steeds.
Ik ga voor de 15 inch variant ivm de vouwwagen.
16 inch is zeer oncomfortabel met 750 kilo op zijn kont voor 1000 kilometer.
- DeBakker
- Forumgebruiker
- Berichten: 506
- Lid geworden op: 05 nov 2006 12:30
- 1e Panda-achtige: Edizione Cool 2011
- 2e Panda-achtige: Fiat 500 Lounge 2011
- Locatie: Apeldoorn
Re: Sirano is back
Qua comfort is 15" veel beter inderdaad. En voor de looks is dat ook een mooie maat.
Kwam net je oude topic tegen met foto's van de vouwwagen achter de Panda. Maar dat is nog best een serieuze vouwwagen om achter de Panda te hangen. Kan me voorstellen dat je best veel bekijks hebt met die combinatie. Zeker als je ook nog menigeen het nakijken geeft in de bergen.
Kwam net je oude topic tegen met foto's van de vouwwagen achter de Panda. Maar dat is nog best een serieuze vouwwagen om achter de Panda te hangen. Kan me voorstellen dat je best veel bekijks hebt met die combinatie. Zeker als je ook nog menigeen het nakijken geeft in de bergen.
Op dit moment op de oprit:
Fiat Panda 169 1.2 2011
Fiat 500 1.2 Lounge 2011
Fiat 126 Bosmal cabrio 1995
Hyundai i10 1.2 2012
Opel Astra Sports Tourer 2017
Fiat Panda 169 1.2 2011
Fiat 500 1.2 Lounge 2011
Fiat 126 Bosmal cabrio 1995
Hyundai i10 1.2 2012
Opel Astra Sports Tourer 2017