Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Storing starten.

Discussie en advies over techniek en onderhoud van de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Storing starten.

Bericht door bero »

Zegt niks hoor. in mijn 2011 169 had ik na een jaar al een dode accu
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

2cv6
Forumgebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 dec 2014 23:35
Been thanked: 17 times

Re: Storing starten.

Bericht door 2cv6 »

Mijn Panda 312 kreeg net voor onze vakantie een grote beurt. Kreeg ik een telefoontje van de garage dat de accu slecht aan het worden was. wat ze moesten doen, een nieuwe plaatsen of er mee wachten tot voor de winter. Ik dacht aan de problemen die ik hier op het forum altijd lees en heb een nieuwe laten plaatsen. Moet er niet aan denken om problemen te krijgen op vakantie.

Gebruikersavatar
pandacooper
Forumgebruiker
Berichten: 45
Lid geworden op: 26 okt 2011 17:07
1e Panda-achtige: Panda emotion 2004 1.2

Re: Storing starten.

Bericht door pandacooper »

Volgende probleem heeft mijn moeder vandaag met haar twinair turbo lounge automaat. Zal een kopie hier in het forum zette wat zij meemaakte. Hierbij hoop ik uiteraard of het met de accu te maken heeft of.....
Ze appte mij het volgende:

Ik wilde mijn auto afsluiten toen alle lampjes op het deskbord rood en oranje. Kan niet afsluiten want dew koplampen bleven branden..ANWB heeft gekeken naar de accu maar die was nog goed, alleen koelvloeistof en olie bijgevuld..De volgende dag startte de motor niet. Accu leeg. ANWB heeft een nieuwe accu er in gezet maar het bleek dat er toch iets aan bleef staan waardoor de accu leeg ging. De oude accu er in bezet en toch aan de praat gekregen en door naar de garag. .De computer was volgens de monteur stuk na 5 minuten checken.

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”