Riddick schreef:Ik heb ook overwogen om de TA 85 te laten Tunen maar problemen met de UNI-Air module eind vorig jaar en een beroerd lopende motor met veel storing meldingen hebben er voor gezorgd dat hij nog steeds standaard is.
Nu de UNI-Air module vernieuwd is draait de motor als een zonnetje en is de overweging er weer, om eventueel tot tuning over te gaan.
UNI-Air Module problemen, denk dat een van onze panda's dat ook begint te krijgen ondanks netjes olie vv om de 12-15d km
Loopt vaak na het starten maar op 1 cil. bobines ed al vervangen , als het gevroren heeft na de start 30sec belabberd lopen , bij warmer weer ongeveer 10 seconden , als de warm is loopt die goed alleen tikt die iets meer dan de andere panda in het kleppenwerk terwijl die minder gelopen heeft.
Is het een kostbaar grapje , heb je hem zelf vervangen?
Ja, is een heel kostbaar grapje € 1.250,- all-in.
En nee de Fiat dealer heeft het gedaan, is zo'n 5.5 uur werk is mijn verteld.
DCross schreef:Over 2 weken krijgt mijn panda cross zijn eerste beurt,
Ik laat de wagen weer cleanen aan de binnenkant want ik misbruik h'm echt
En ik laat een tuning uitvoeren bij savali (300,€ )
Een open filter Is voor mij geen optie i.v.m. vuil/stof enz.
Iemand nog tips wat ik meer kan doen aan dit blokkie 875ccTA/90pk
Even voor de duidelijkheid, blokje is pittig zat dus het gaat meer om de lol
Niet omdat het moet maar omdat het kan!
Ik vraag mijn nog steeds af wat er anders is aan een TA 90 t.a.v. de minder vermogende TA 80, alleen de ECU software ?? of is de turbo ook weer anders. ??
Ik denk softwarematig anders want na tuning komen ze als het goed is op hetzelfde uit qua vermogenswinst
DCross schreef:Over 2 weken krijgt mijn panda cross zijn eerste beurt,
Ik laat de wagen weer cleanen aan de binnenkant want ik misbruik h'm echt
En ik laat een tuning uitvoeren bij savali (300,€ )
Een open filter Is voor mij geen optie i.v.m. vuil/stof enz.
Iemand nog tips wat ik meer kan doen aan dit blokkie 875ccTA/90pk
Even voor de duidelijkheid, blokje is pittig zat dus het gaat meer om de lol
Niet omdat het moet maar omdat het kan!
Ik vraag mijn nog steeds af wat er anders is aan een TA 90 t.a.v. de minder vermogende TA 80, alleen de ECU software ?? of is de turbo ook weer anders. ??
Ik denk softwarematig anders want na tuning komen ze als het goed is op hetzelfde uit qua vermogenswinst