Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Wie wil er voor mij even bij Venyard kijken?

Moderators: michiel van g., sjirafje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Wie wil er voor mij even bij Venyard kijken?

Bericht door sjirafje »

Ik ben al tijden op zoek naar een blauwe stoelzitting voor mijn panda, maar via de gekende sites lukt het maar niet om daar tegen een redelijke prijs aan te komen.

Ik begrijp dat sommige leden wel eens bij Venyard langs gaan. Helaas is dat voor mij bepaald niet om de hoek en de sloperijen hier in de omgeving bewaren helaas geen stoelzittingen. Nu staat er momenteel een panda met mogelijk de juiste kleur interieur: https://www.venauto.nl/venyard/?make=Fi ... V100072TFQ Helaas is het op de foto's niet goed te beoordelen door de stoelhoezen.

Mijn verzoek is, als je toch naar Venyard gaat, of je wilt kijken of de zitting van de bijrijdersstoel onderstaande kleur heeft en als dat zo is en hij in goede staat is hem voor mij wilt mee nemen en opsturen. De kosten maak ik natuurlijk over.
Afbeelding

De zitting zit met 2 boutjes aan de onderzijde vast (m10 dacht ik, kan ik wel even checken als je wilt).

nb. de stoel op onderstaande foto heeft NIET de juiste kleur:
Afbeelding
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha D.
Forumgebruiker
Berichten: 2050
Lid geworden op: 01 feb 2012 08:41
1e Panda-achtige: Fiat Panda 45CL 1985
2e Panda-achtige: Fiat Panda 45S (super) 1984
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: Wie wil er voor mij even bij Venyard kijken?

Bericht door Micha D. »

Als ik een inschatting kan maken, als er stoelhoezen overheen zitten is het meestal niet veel meer, en aan de schimmel op het stuur te zien moet je aardig je best doen om ze weer schoon te krijgen.

Gebruikersavatar
sjirafje
Moderator
Berichten: 1291
Lid geworden op: 21 nov 2016 19:09
1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
Locatie: Limburg
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Wie wil er voor mij even bij Venyard kijken?

Bericht door sjirafje »

Over het algemeen is bestuurdersstoel redelijk gehavend maar de bijrijderskant nog vrij netjes. Helaas niet te zien door de stoelhoezen 😔
1.2 Emotion 2004
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Wat staat er waar op de sloperij ?”