Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Ryan: 100 hp. Even voorstellen

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Plaats reactie
Ryan FIAT 100hp
Forumgebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2016 11:07
1e Panda-achtige: FIAT panda 100hp pandamonium

Ryan: 100 hp. Even voorstellen

Bericht door Ryan FIAT 100hp »

Hallo allemaal :-)

Ik ben nieuwe hier en ik rijd een FIAT panda 100hp met pandamonium pakket. Ik ga binnen kort de 57i K&N kit erop bouwen samen met ragazonne centre pipe en uitlaat ook word die binnenkort getuned :-) het is zelf mijn eerste auto maar ik behandel hem alsof die van goud is. :-) daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met de panda 100hp :) foto's van de auto volgen nog. J :yes:
Opmerking moderator:
edit michiel: topic gesplitst en in de juiste categorie geplaatst

Gebruikersavatar
Stefano
Forumgebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 jul 2016 10:56
1e Panda-achtige: 100hp

Re: 100 hp (ook hier) even voorstellen

Bericht door Stefano »

Ryan FIAT 100hp schreef:Hallo allemaal :-)

Ik ben nieuwe hier en ik rijd een FIAT panda 100hp met pandamonium pakket. Ik ga binnen kort de 57i K&N kit erop bouwen samen met ragazonne centre pipe en uitlaat ook word die binnenkort getuned :-) het is zelf mijn eerste auto maar ik behandel hem alsof die van goud is. :-) daarnaast ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met de panda 100hp :) foto's van de auto volgen nog. J :yes:

Misschien even een "nieuw" topic openen om jezelf voor te stellen.....maar in ieder geval welkom!!
Tis allemaal mar efkes....

Plaats reactie

Terug naar “Panda 100HP”