jeroen-citroen schreef:Waarom wordt er toch zo vaak een audi front van gemaakt ?/
als ik een audi wil dan koop ik er wel 1 (als ik genoeg geld heb natuurlijk )
sry hoor maar die 'audi front' heeft de panda 100hp zowiezo al, novitec heeft alleen een dubbele uitlaat, andere velgen, maxairintake en een verlagingsset voor de panda gemaakt.
jeroen-citroen schreef:Waarom wordt er toch zo vaak een audi front van gemaakt ?/
als ik een audi wil dan koop ik er wel 1 (als ik genoeg geld heb natuurlijk )
sry hoor maar die 'audi front' heeft de panda 100hp zowiezo al, novitec heeft alleen een dubbele uitlaat, andere velgen, maxairintake en een verlagingsset voor de panda gemaakt.
Dr15
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Je hebt gelijk wat de 100 HP betreft het viel me bij deze alleen inene zo op. Mijn fout
Als het niet gaat zoals het moet....Dan moet het maar zoals het gaat
erguly schreef:Sorry,maar dit is echt gelul.Tot aan de 100 km per uur trekt ie echt niet veel minder met 215/35/17.
Op hogere snelheden in 6 wordt het inderdaad wel behoorlijk merkbaar.Je topsnelheid daalt naar ongeveer 180 km per uur.
Je snelheidsmeter wordt er alleen maar beter van,afwijking is nog maar zeer gering.
Heeft een 100hp meer ruimte in de wielkasten aan de binnenkant van het wiel dan een Normale typ 169. ??
Had je 215/35R17" rondom er op zitten. ??
Ja.
Fotootjes zijn helaas al een paar jaar niet meer zichtbaar.
Een 100 hp heeft spatbordverbreders dus dat en velgen met et 25 zorgde er voor dat het precies paste.
Oud topic zeg
erguly schreef:Ja.
Fotootjes zijn helaas al een paar jaar niet meer zichtbaar.
Een 100 hp heeft spatbordverbreders dus dat en velgen met et 25 zorgde er voor dat het precies paste.
Oud topic zeg
Ik zie ook dat de 100hp spoorbreedte meer is dan bij een gewone typ 169, dus wielen staan zo ie zo verder naar buiten, dus meer ruimte aan de binnenkant.
De 100HP heeft ook breedere bandan en een zes bak. Alles bij elkaar is er dus minder ruimte in de wielkasten, zodanig heeft de 100HP ook een kleinere stuuruitslag en een draaicirkel van een landrover.
Ik heb nooit het nut van een 6-bak gezien in een 100 HP, zeker niet als het ook nog resulteert in een draaicirkel van een vrachtwagen, waardeloos voor in de Stadt.
Riddick schreef:Ik heb nooit het nut van een 6-bak gezien in een 100 HP, zeker niet als het ook nog resulteert in een draaicirkel van een vrachtwagen, waardeloos voor in de Stadt.
Ik heb er 3 gehad van die 100 HP... en je hebt gelijk als ie in zijn drie zit dan zit je bij de 169 of 312 pas in zijn 2e versnelling..
Riddick schreef:Ik heb nooit het nut van een 6-bak gezien in een 100 HP, zeker niet als het ook nog resulteert in een draaicirkel van een vrachtwagen, waardeloos voor in de Stadt.
Ik heb er 3 gehad van die 100 HP... en je hebt gelijk als ie in zijn drie zit dan zit je bij de 169 of 312 pas in zijn 2e versnelling..
Is die 6de versnelling nog wel een versnelling, of een overdrive om de toeren te verlagen. ??
Riddick schreef:Ik heb nooit het nut van een 6-bak gezien in een 100 HP, zeker niet als het ook nog resulteert in een draaicirkel van een vrachtwagen, waardeloos voor in de Stadt.
Ik heb er 3 gehad van die 100 HP... en je hebt gelijk als ie in zijn drie zit dan zit je bij de 169 of 312 pas in zijn 2e versnelling..
Is die 6de versnelling nog wel een versnelling, of een overdrive om de toeren te verlagen. ??