Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/
Panda 30 1982
Moderator: michiel van g.
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 30 1981
nee, heb hem eerst rijdend gemaakt. alles werkte gewoon goed. iedere keer ook nietjes kunnen startenmichiel van g. schreef: ↑14 mar 2020 19:44 Mooi zeg! dat is de reden waardoor de auto hier gestrand is nu verleden tijd!
condensator is gewoon een stukje onderhoud en die had ik nu net niet vervangen
probleem miet echt de losgelopen draadtap zijn geweest waardoor randje van de koppakking is weggeblazen
ik garandeer niet dat het nu goed gaat.
deze motoren hebben een reputatie..........
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 30 1981
mocht hij het weer begeven kunnen we er altijd nog een leuke 2cilinder boxer in leggen toch
Re: Panda 30 1981
welnee! dan wordt het eerder een '30 Abarth'
Laatst gewijzigd door Paul4x4 op 15 mar 2020 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Panda 500
- Berichten: 1411
- Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
- 1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
- 2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
- 3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
- Locatie: Hove (Antwerpen)
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
Re: Panda 30 1981
Knap werk!
En wat je '30 Abarth'-opmerking betreft, een Panda 30-blok moet daar echt niet voor onder doen hoor! De Abarth 595 had ook 30 PK en haalde 130 km/u, maar dat natuurlijk met een lichtere carrosserie...
En wat je '30 Abarth'-opmerking betreft, een Panda 30-blok moet daar echt niet voor onder doen hoor! De Abarth 595 had ook 30 PK en haalde 130 km/u, maar dat natuurlijk met een lichtere carrosserie...
- Panda 500
- Berichten: 1411
- Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
- 1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
- 2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
- 3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
- Locatie: Hove (Antwerpen)
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
Re: Panda 30 1981
Er is inderdaad meer plaats in dat vooronder dan bij een 500 of 126! (achterin dan).
Maar het zou toch jammer zijn dat specifieke Panda-"30"-aspekt niet te respecteren, nee?
Maar het zou toch jammer zijn dat specifieke Panda-"30"-aspekt niet te respecteren, nee?
Re: Panda 30 1981
Frans, denk je nu echt dat ik dat zou doen?
komend weekend moet al het klein spul weer gemonteerd zijn.
gisteren even een check in de garage, en er lig nog geen druppel nattigheid onder, lekdicht is fijn!
en zondag, als iedereen 'op kot' moet blijven kan ik fijn een veilig proefrondje rijden
- Panda 500
- Berichten: 1411
- Lid geworden op: 31 jul 2012 16:42
- 1e Panda-achtige: Trekking 4x4 1996 1108 SPI Wit
- 2e Panda-achtige: Nuova Dynamic 2008 DuaLogic 1.2
- 3e Panda-achtige: Panda 30-kop (in mijn 500)
- Locatie: Hove (Antwerpen)
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
Re: Panda 30 1981
Het zou me zéér verbaasd hebben, zeker omdat je "genoeg" andere Panda's ter beschikking hebt om een 4-cylinder-Abarthversie van te maken! Maar met jou weet je nooit!
En wat je droge garagevloer betreft, koelvloeistof zal ie welllicht niet lekken, hoewel ik na een jaarlijkse keuring van mijn 500'tje eens de opmerking kreeg "olie- of koelvloeistof verlies"...
En wat je droge garagevloer betreft, koelvloeistof zal ie welllicht niet lekken, hoewel ik na een jaarlijkse keuring van mijn 500'tje eens de opmerking kreeg "olie- of koelvloeistof verlies"...
Re: Panda 30 1981
zo alles zit weer in elkaar
en ja hoor, daar gaat het weer mis wil je de proefrit gaan maken, motorkap dicht,, hé, hij valt niet in het slot. nog een keer
oh, slotpen krom, terugbuigen en gelijk afbreken.
iemand hier een oplossing voor om te repareren? ik wil wel graag de rode motorkap op houden
en ja hoor, daar gaat het weer mis wil je de proefrit gaan maken, motorkap dicht,, hé, hij valt niet in het slot. nog een keer
oh, slotpen krom, terugbuigen en gelijk afbreken.
iemand hier een oplossing voor om te repareren? ik wil wel graag de rode motorkap op houden
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 30 1981
ik had niet zoveel zin.........dus maar op z'n Afrikaans gerepareerd. het functioneert
- michiel van g.
- Forum-admin
- Berichten: 8295
- Lid geworden op: 19 dec 2003 19:19
- 1e Panda-achtige: Seat Marbella GLi 1987
- 2e Panda-achtige: Seat Trans 0.9 i.e. 1987
- 3e Panda-achtige: [s]Panda TwinAir 60 2014[/s]
- Facebook: https://soundcloud.com/michiel-van-ginkel
- Locatie: Zeist
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 70 times
- Contacteer:
Re: Panda 30 1981
Mensen,
er is al een gegadigde, een vriend van mij. al vanaf het prille begin bij deze auto betrokken
als de deal rond is, gaat de auto voorlopig de club uit. dat vind ik enerzijds jammer, want er zijn meerdere mensen binnen de club die wel graag willen weten hoe een 30 rijdt
anderzijds, hij verdwijnt NIET uit het zicht, dus als de gelegenheid zicht voordoet, zal hij zeker acte de présence geven
dit weekend komt er uitsluitsel. worden we het niet eens, hou dan de advertentierubriek in de gaten
deze kans komt maar 1 keer voorbij, waarbij je niet iets van 1250 kilometer ver moet halen
er is al een gegadigde, een vriend van mij. al vanaf het prille begin bij deze auto betrokken
als de deal rond is, gaat de auto voorlopig de club uit. dat vind ik enerzijds jammer, want er zijn meerdere mensen binnen de club die wel graag willen weten hoe een 30 rijdt
anderzijds, hij verdwijnt NIET uit het zicht, dus als de gelegenheid zicht voordoet, zal hij zeker acte de présence geven
dit weekend komt er uitsluitsel. worden we het niet eens, hou dan de advertentierubriek in de gaten
deze kans komt maar 1 keer voorbij, waarbij je niet iets van 1250 kilometer ver moet halen