Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Bekleding snel vuil

Alle algemene vragen en discussies met betrekking tot de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
2cv6
Forumgebruiker
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 dec 2014 23:35
Been thanked: 17 times

Bekleding snel vuil

Bericht door 2cv6 »

Ik heb de Panda nu anderhalf jaar en de bekleding ziet er niet meer uit. Vooral de deurbekleding van de bestuurders deur en de bestuurders stoel.
Als je met regen weer de deur open maakt valt er al een druppel van de dakrand op de deurbekleding en heb je al een vlek. Mijn vorige auto had zwarte bekleding en daar zag je niets op.
Hoe kan ik dat het beste schoon maken? Gewoon met een sopje? of toch beter naar een auto cleaning bedrijf.

Afbeelding

arnold66
Forumgebruiker
Berichten: 157
Lid geworden op: 23 mar 2014 09:07
1e Panda-achtige: Twinair-Turbo 85
Facebook: https://www.facebook.com/arno.schipper.58
Locatie: Waubach

Re: Bekleding snel vuil

Bericht door arnold66 »

Ja dat vond ik ook al, diverse reinigingsmiddelen geprobeerd, echter zo snel vuil heb ik het nog nooit gehad.
Wijsheid is geen gave, het is een straf omdat je iedere dag met mensen te maken hebt die dit niet zijn.

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Bekleding snel vuil

Bericht door Riddick »

Ik gebruik dit, werkt goed. :wink:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Bekleding snel vuil

Bericht door Riddick »

2cv6 schreef:Ik heb de Panda nu anderhalf jaar en de bekleding ziet er niet meer uit. Vooral de deurbekleding van de bestuurders deur en de bestuurders stoel.
Als je met regen weer de deur open maakt valt er al een druppel van de dakrand op de deurbekleding en heb je al een vlek. Mijn vorige auto had zwarte bekleding en daar zag je niets op.
Hoe kan ik dat het beste schoon maken? Gewoon met een sopje? of toch beter naar een auto cleaning bedrijf.

Afbeelding
Ik heb echter het plan om de stof van de deurpanelen te laten vervangen voor zwart leder.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen/Discussie”