Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Elektrische spiegels

Discussie en advies over techniek en onderhoud van de Panda 3

Moderators: Erik 319, michiel van g.

Plaats reactie
Curt Roth
Forumgebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 jul 2021 10:30
1e Panda-achtige: Twinair easy
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Elektrische spiegels

Bericht door Curt Roth »

Vraagje, als je geen elektrische spiegels hebt, is er dan wel de voorbereiding in de deur? Oftewel, zit dat gewoon in de kabelboom doorlopend naar de deuren?

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Elektrische spiegels

Bericht door Riddick »

Dat is nog maar de vraag bij Fiat, ik heb vaak het idee dat als er iets niet op voorraad is tijdens de bouw dat er wat anders gebruikt wordt, om de productie door te laten gaan.
Er zijn Panda's zonder bv mistlampen, en bij de één zit de stroom voorbereiding er wel en bij de ander weer niet, ondanks dat er geen mistlampen aan bezig zijn.
Je moet net het geluk hebben dat het er wel al in zit.
Ik weet ook al iemand die een Panda had zonder achterdeur speakers (niet meer aanwezig vanaf 2018), maar de speaker bedrading zat er wel in.

Curt Roth
Forumgebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 jul 2021 10:30
1e Panda-achtige: Twinair easy
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Re: Elektrische spiegels

Bericht door Curt Roth »

Ah dank je, dan ga ik maar eens op onderzoek uit als ik de deurkaarten vervang 😃

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Elektrische spiegels

Bericht door Riddick »

Curt Roth schreef: 03 dec 2022 16:19 Ah dank je, dan ga ik maar eens op onderzoek uit als ik de deurkaarten vervang 😃
Als het aanwezig is kan het ook zo zijn dat de bedrading al achter het binnen 3-hoekje van de spiegel zit.
Het kabeltje zal niet loss in de deur hangen, i.v.m. het omlaag-omhoog gaan van het raam, en dat hij ergens tussen kan komen.
Bij ontbrekende mist lampen zit het draadje indien aanwezig ook gewoon achter het kapje waar een mistlamp in past.

Curt Roth
Forumgebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 jul 2021 10:30
1e Panda-achtige: Twinair easy
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Re: Elektrische spiegels

Bericht door Curt Roth »

Riddick schreef: 03 dec 2022 18:55
Curt Roth schreef: 03 dec 2022 16:19 Ah dank je, dan ga ik maar eens op onderzoek uit als ik de deurkaarten vervang 😃
Als het aanwezig is kan het ook zo zijn dat de bedrading al achter het binnen 3-hoekje van de spiegel zit.
Het kabeltje zal niet loss in de deur hangen, i.v.m. het omlaag-omhoog gaan van het raam, en dat hij ergens tussen kan komen.
Bij ontbrekende mist lampen zit het draadje indien aanwezig ook gewoon achter het kapje waar een mistlamp in past.
dat van de mistlampen is ook een goeie om te weten! Tnx!

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Elektrische spiegels

Bericht door Riddick »

Curt Roth schreef: 04 dec 2022 11:36
Riddick schreef: 03 dec 2022 18:55
Curt Roth schreef: 03 dec 2022 16:19 Ah dank je, dan ga ik maar eens op onderzoek uit als ik de deurkaarten vervang 😃
Als het aanwezig is kan het ook zo zijn dat de bedrading al achter het binnen 3-hoekje van de spiegel zit.
Het kabeltje zal niet loss in de deur hangen, i.v.m. het omlaag-omhoog gaan van het raam, en dat hij ergens tussen kan komen.
Bij ontbrekende mist lampen zit het draadje indien aanwezig ook gewoon achter het kapje waar een mistlamp in past.
dat van de mistlampen is ook een goeie om te weten! Tnx!
Één schroefje los draaien en het kapje kan er uit, als er bedrading zit, is het plug en play, je moet dan alleen een knoppen aanpassing doen, voor de dubbelfunctie knop van mistlampen voor en mistlamp achter.
Er zijn er hier op het forum die dit ook zo gedaan hebben, er zijn topics over te vinden op het forum.

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”