Goedenavond allen,
Bij deze stel ik me graag even voor. Ik ben Justin, 33 jaar en woonachtig in Apeldoorn.
Ik heb me hier aangemeld terwijl ik nog geen Panda in bezit heb. Ik ben echter wel voornemens er een aan te schaffen als tweede auto voor mijn vrouw.
Ik kan via via een 2004 Panda 1.2 Emotion kopen.
Enige vraag die ik hierbij heb is of er achteraf isofix gemonteerd kan worden. Wellicht dat iemand hier meteen een antwoord op heeft.
In het dagelijks leven ben ik werkzaam in de autobranche voor een Duits merk.
De Panda kwam toevallig op mijn pad maar kunnen we momenteel goed gebruiken, alleen het liefst wel zo veilig mogelijk en dus moeten de kinderen er op de juiste manier in vervoerd kunnen worden.
Ik hoop hier in elk geval een antwoord op m’n vraag te vinden en mocht de koop doorgaan dan zal ik zeker nog even een fotootje uploaden
Grt. Justin
JtvdB stelt zich voor!
Moderators: Joost, Rick Lieffering, Erik 319, WelshWitch
-
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda 1100 2001 Young 85000 km
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: JtvdB stelt zich voor!
Hoi Justin, Welkom.
Ik zou als je de auto bekijkt even met je hand voelen tussen de zitting en de rugleuning. Voel je haken, dan is dat mogelijk isofix. Dit omdat het pas vanaf 2006 verplicht is.
Ik zou als je de auto bekijkt even met je hand voelen tussen de zitting en de rugleuning. Voel je haken, dan is dat mogelijk isofix. Dit omdat het pas vanaf 2006 verplicht is.
- deusjevo
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda Emotion - 2010
- 2e Panda-achtige: Citroen Dyane - 1968
- 3e Panda-achtige: Range Rover Classic - 1972
- 4e Panda-achtige: MINI Cooper Clubman gezinsbarrel - 2016
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Onze Panda is uit 2010 maar zit ook geen Isofix in.
Het is pas sinds eind 2014 verplicht bij nieuwe auto’s .
Je kan het zo zien want er steekt een label of bevestigingspunt uit de bank waar “isofix” op staat.
.
Het is pas sinds eind 2014 verplicht bij nieuwe auto’s .
Je kan het zo zien want er steekt een label of bevestigingspunt uit de bank waar “isofix” op staat.
.
Fiat Panda Emotion 2010
Fiat Ducato Buscamper 2013
Citroën Dyane 1968
MINI Clubman 2016
Fiat Ducato Buscamper 2013
Citroën Dyane 1968
MINI Clubman 2016
Thanks voor de reacties! We hebben besloten om stoeltjes aan te schaffen die gewoon met de gordel vast kunnen.
Op die manier hebben we in beide auto's gewoon twee fatsoenlijke stoeltjes voor onze kinderen.
Ohja, zoals beloofd hierbij ook een plaatje bij het praatje.
En inmiddels is ie weer voorzien van een nieuwe APK, vier nieuwe bandjes, nieuwe ruitenwissers en een nieuw kentekenplaathoudertje om het geheel af te maken
gr. Justin
Op die manier hebben we in beide auto's gewoon twee fatsoenlijke stoeltjes voor onze kinderen.
Ohja, zoals beloofd hierbij ook een plaatje bij het praatje.
En inmiddels is ie weer voorzien van een nieuwe APK, vier nieuwe bandjes, nieuwe ruitenwissers en een nieuw kentekenplaathoudertje om het geheel af te maken
gr. Justin